Lue keskustelun säännöt.
Hallituksen vastuuvapaus
19.04.2020 |
Periaatteessa nykyhallitus ei ole vastuussa mistään, koska aina on joku asiantuntija neuvonut väärin tai virkamies tyrinyt, eli niitten vika ei hallituksen, joka tekee aina parhaansa. Kätevää;)
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sama toisinpäin. Kaikki hyvät päätökset on sitten taas hallituksen itse keksimiä, ei Salen tai asiatuntijoiden.