Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko koskaan luulleet, että joku on raskaana vaikka ei ole?

Vierailija
19.04.2020 |

Oletteko peräti onnitelleet tms?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinasin kerran onnitella, mutta olin onneksi hiljaa. Sitten aika kului, eikä heillä vieläkään ole lasta.

Vierailija
2/8 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös sen Vilja Eerikan äiskä odottanut nelosia 1,5 vuotta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni olen luullut (toivonut) monta monta kertaa, mutta aina olin väärässä. Ja oman lapsettomuuteni vuoksi ymmärrän kyllä olla onnittelematta ellei asiaa erikseen kerrota.

Vierailija
4/8 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin yksi draamahakuinen tuttuni teki. Kun kyselin, sanoi että keskenmeno ja oli ihmeen rauhallinen. Eli raskautta ei selvästi ollutkaan tai sitten suhtautuu keskenmenoon oikeasti noin. Poikakaverilta kun kysyin hän oli että, anteeks mitä? Onko se ollu raskaana? Siinä oli selittämistä.

Vierailija
5/8 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin yksi draamahakuinen tuttuni teki. Kun kyselin, sanoi että keskenmeno ja oli ihmeen rauhallinen. Eli raskautta ei selvästi ollutkaan tai sitten suhtautuu keskenmenoon oikeasti noin. Poikakaverilta kun kysyin hän oli että, anteeks mitä? Onko se ollu raskaana? Siinä oli selittämistä.

Eli siis onnittelitko sinä raskaudesta tätä tuttua, ilman että hän kertoi olevansa raskaana?

Vierailija
6/8 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse meinasin, mutta kiersin asian siten, että vein keskustelun vauva-asioihin, jolloin hänellä olisi helppo kertoa olevansa raskaana. Kertoikin, että häntä on jo onniteltu monesti eikä todella ole raskaana. Lopulta löytyi kasvain vatsasta.

Vierailija
7/8 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli siis onnittelitko sinä raskaudesta tätä tuttua, ilman että hän kertoi olevansa raskaana?

Anteeksi kirjotin väärin. Olin onnitellut, koska hänellä oli vatsaa tullut mutta syynä olikin lihominen itse asiassa tai joku muu turvotus. Keksi siitä raskausjutun, käytti myös sellaisia vaatteita jotka tuki vatsaa jotenkin. Noin parin viikon päästä oli vatsa kadonnut. Hänellä on siis muitakin mt-sairauksia eli luuli oikeasti olevansa raskaana, kun turvotti ja oli muita raskautta muistuttavia oireita. Luulosairaus taisi olla, kun tietääkseni jos uskoo johonkin voi tulla ns. valeraskausoireitakin.

Vierailija
8/8 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on käynyt toisin päin. 2 tuttua on ollut raskaana niin, etten huomannut ollenkaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kolme