Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Epäilen, että sairastimme koronan helmikuussa

Vierailija
19.04.2020 |

Olimme hiihtolomalla helmikuussa matkustamassa suomen sisällä, siis julkisia kulkuvälineitä käyttäen. Lomalla ollessa tuli minulle ja lapselle ilkeä tauti: kurkku oli todella kipeä noin neljä päivää, loppui noin viikossa. Nuhaa ei ollut, eikä kuumetta paljon, ei peitteitä. Lapsella oli paljon lievempi tauti kuin minulla, ei valitellut kurkkua paljon, itse otin jopa panacodia kipuun parina päivänä.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se mahdollista

Panadolia ei tarvitse ottaa kuume tauteihin vaan esim. leikkauksen jälkeen, pelkkä pananadol on riittävä. Pananadoli on maksalle todella raskas lääke ja tätä ei pitkiä aikoja edes suositella syöväksi.

Vierailija
2/10 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis näin.. Onhan se mahdollista

Panacodia ei tarvitse ottaa kuume tauteihin vaan esim. leikkauksen jälkeen, pelkkä pananadol on riittävä. Panacodi on maksalle todella raskas lääke ja tätä ei pitkiä aikoja edes suositella syöväksi.[/quote]

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitten?? Ketä kiinnostaa teidän flunssat?

Vierailija
4/10 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis näin.. Onhan se mahdollista

Panacodia ei tarvitse ottaa kuume tauteihin vaan esim. leikkauksen jälkeen, pelkkä pananadol on riittävä. Panacodi on maksalle todella raskas lääke ja tätä ei pitkiä aikoja edes suositella syöväksi.

Minulta on leikattu mm. nielurisat, siitä lääkettä olikin jäljellä. Kurkkukipu oli ainakin yhtä pahaa kuin leikkauksesta toipuessa. Ei se kurkkukipu kauan kestänyt, että yhtenä tai kahtena päivänä taisin ottaa lääkettä. Sama se maksalleni on. Ap

Vierailija
5/10 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajattelin, että tauti oli vähän epätyypillinen ja siksi se olisi korona eikä flunssa. Kiinnostaa, jos muilla on ollut samoihin aikoihin samalla seudulla samaa. Sekin, että lapsella oli lievät oireet ja itsellä rajut oli toisinpäin kuin yleensä ja sopisi koronaan. Ajatus, että oltaisiin sairastettu helpottaa mua ja kaipaan sille vahvistamisen kokemusta. Ap

Vierailija
6/10 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidänkin perheessä oli maaliskuussa outo tauti jokaisella. Kurkku kipeä, päänsärky, kuumetta 38.5, ei nuha-oireita.

Kun olen nuhassa, olen nuhassa. Aikuisiällä kuume nousee todella harvoin.

Kerran minulla oli influenssa ja tuo sairastamamme tauti muistutti hieman sitä.

Kuume ilman nuhaa on jotain sellaista mikä osuu harvoin kohdalle. Influensassa oli näin. Myös kunnon päänsärky koko perheellä oli sellaista mitä ei ole ollut aiemmin.

Odotan mielenkiinnolla vasta-ainetestejä.

Toisaalta sitähän ei tiedä, että vaikka tauti olisikin jo sairastettu, että kuinka pitkän suojan siltä saa.

Vierailija
7/10 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on ollut paljon muitakin viruksia liikkeellä, todennäköisimmin teillä on silloin ollut joku ihan muu kuin korona.

Vierailija
8/10 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin Lapissa mutten tunturi Lapissa joulutammikuussa ja tulin takas kotiin n 26.1.

Enkä tiedä oliko koronaa muttei koskaan ole ollut lyhyen ajan sisällä ohimoa särki muttei pahasti muutamia päiviä.ripulia 3 kertaa.yskitti.alilämpöä.kylmän hiki tuli kerran.väsytti.jopa horjutti. Nää oli joskus n 3 viikkoa sitten. Nyt olo ok.

Vierailija
9/10 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinua ainakin

=D

T. Eri

Vierailija
10/10 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meidänkin perheessä oli maaliskuussa outo tauti jokaisella. Kurkku kipeä, päänsärky, kuumetta 38.5, ei nuha-oireita.

Kun olen nuhassa, olen nuhassa. Aikuisiällä kuume nousee todella harvoin.

Kerran minulla oli influenssa ja tuo sairastamamme tauti muistutti hieman sitä.

Kuume ilman nuhaa on jotain sellaista mikä osuu harvoin kohdalle. Influensassa oli näin. Myös kunnon päänsärky koko perheellä oli sellaista mitä ei ole ollut aiemmin.

Odotan mielenkiinnolla vasta-ainetestejä.

Toisaalta sitähän ei tiedä, että vaikka tauti olisikin jo sairastettu, että kuinka pitkän suojan siltä saa.

Joo, olisi metkaa saada tulos, että sairastettu on. Ei taida vaan kovin pian saada niitä testejä. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kaksi