Hahhah Marinin hallitus on antanut yrittäjille kaiken, mitä ovat pyytäneet:)
Orpokin on hiljaa, koska Marinin hallituksen elvytys menee suoraan kokoomuksen kannattajien taskuun:)
Kommentit (18)
Ja kansa maksaa nämä Sannan Coronabileet.
Marin tekee Persut (rajat kiinni) ja Kokoomuksen (rahaa yrittäjille) tarpeettomiksi. Aikas ovelaa.
Entäs jos olisi Rinne Marinin paikalla nyt? En uskalla edes ajatella.
Minä olen yrittäjä. Äskettäin perustamani pieni kahvila on nyt menossa konkurssiin.
Kiitos Sanna
Olen onnellinen kun saan osallistua talkoisiin olemalla työtön!
Vierailija kirjoitti:
Minä olen yrittäjä. Äskettäin perustamani pieni kahvila on nyt menossa konkurssiin.
Kiitos Sanna
Sannan syytä, kun ei käynyt useammin kahvilla? Mutta miten se olisi ehtinyt, kun olisi pitänyt ostaa maskit ja ohjata liikennettä lentokentällä 24/7.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos Sanna
Kai Marinin hallituksen miljarditukea löytyy sinulle, kun sitä löytyy 100 000 e miljonäärin huutokaupan pyörittämiseenkin, tai blogin pitämiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos Sanna
Sannan syytä, kun ei käynyt useammin kahvilla? Mutta miten se olisi ehtinyt, kun olisi pitänyt ostaa maskit ja ohjata liikennettä lentokentällä 24/7.
Päätöksenteko ei edellytä sitä, että päätöksen tehnyt itse myös tekee kaiken päätöksen toteuttamiseksi liittyvän operatiivisen toiminnan.
Tämä lienee sinulle mahdotonta ymmärtää?
No ei miitä näköjään jaeta kun hyväveli- yrittäjille. Ei oo meidän yritykselle tukea näkynyt...
Kieltämättä aika outoon valoon joutuu perskeko tämän hallituksen myötä. Rajat on kiinni, (pk-)yrittäjien asemaa on huomattavasti parannettu,...
Työttömäksi jääneet yrittäjät eivät saa ansiosidonnaista
Mikä tahansa hallitus olisi joutunut toimimaan samoin kuin Marinin hallitus on toiminut nyt.
Eipä tuossa lopulta paljon vaihtoehtoja ole. Vivahde-eroista korkeintaan voitaisiin puhua.
Vierailija kirjoitti:
Mikä tahansa hallitus olisi joutunut toimimaan samoin kuin Marinin hallitus on toiminut nyt.
Eipä tuossa lopulta paljon vaihtoehtoja ole. Vivahde-eroista korkeintaan voitaisiin puhua.
Uskoo ken tahtoo... oli perskekonkin mukaan ihan pakko saada kaikenlaista aikaan mutta eipä vaan onnistunut oikein mikään.
Näyttää siltä että politiikassa menee just toisinpäin kuin maineen perusteella luulisi. Persut hallituksessa -> tervetuloa, luoja tietää ketä olettekaan! Vasemmisto vallassa -> yrittäjien asemaa parannetaan oikein huolella!
tätä menoa tarvitaan RKPlle pääministerin pesti, niin päästään pakkoruotsista eroon.
Nusiness Finland jakoi rahat ja päätöksen teki Valtiovarainministeri Katri Kulmuni. Voisitteko edes joskus syyttää sitä joka asiaan on oikeasti syyllinen? Sannan ongelma on lähinnä hyväuskoisuus ja luottamus duunikavereihinsa eli muihin ministereihin joiden toiminta ei kestä päivänvaloa.
Vierailija kirjoitti:
Nusiness Finland jakoi rahat ja päätöksen teki Valtiovarainministeri Katri Kulmuni. Voisitteko edes joskus syyttää sitä joka asiaan on oikeasti syyllinen? Sannan ongelma on lähinnä hyväuskoisuus ja luottamus duunikavereihinsa eli muihin ministereihin joiden toiminta ei kestä päivänvaloa.
Tarkoitin BUSINESS
Korona on vaarallisuudeltaan "vain flunssa"
THL:
Kuolleisuus on 0,2%
https://yle.fi/uutiset/3-11308052
Esimerkiksi kuolleisuuden suhteen suomalaistutkijat arvioivat, että hiukan alle prosentti tartunnan saaneista kuolisi, kun puhutaan Uudenmaan väestörakenteesta. Muualla Suomessa kuolleisuus saattaisi nousta korkeammaksi.
THL on paljon optimistisempi. Sen uusimmassa mallinnuksessa kuolleisuus Suomessa on arvioitu vain 0,2 prosentiksi, kertoo Jussi Sane, Terveyden ja hyvinvoinnin laitoksen THL:n johtava asiantuntija.
Ei ole EK:kaan arvostelemassa, kun rahaa sataa ovista ja ikkunoista.