Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos on jutellut kuvattomana kuvattoman profiilin kanssa ja vaikuttaa ihan hyvältä ja sitten kun lähettää kuvan, niin tulee blokatuksi

Vierailija
18.04.2020 |

niin onko se nykypäivänä ihan normaalia käytöstä? Itse taidan olla vähän liian kiltti, kun tuntuu ikävältä tuollainen. Siis että ei voi sitten edes mitään kommentoida, vaan blokataan vaan.

Ja näsäviisaille tiedoksi, kyseessä ei ollut pippelikuva, vaan normaalia kuva itsestä.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalista en tiedä, mutta epäkohteliasta on. Itse olen tuossa tilanteessa jatkanut vielä hetken juttua mutta sitten pikkuhiljaa lopettanut. En tiedä onko sekään kovin kohteliasta, mutta en henno sanoa suoraankaan että ulkonäkö ei miellyttänyt edes sen vertaa että viitsisin harkita live-tapaamista.

Vierailija
2/7 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko antanut väärää tietoa ulkonäöstäsi ja iästäsi. Silloin blokkaisin kyllä valehtelemisen takia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Normaalista en tiedä, mutta epäkohteliasta on. Itse olen tuossa tilanteessa jatkanut vielä hetken juttua mutta sitten pikkuhiljaa lopettanut. En tiedä onko sekään kovin kohteliasta, mutta en henno sanoa suoraankaan että ulkonäkö ei miellyttänyt edes sen vertaa että viitsisin harkita live-tapaamista.

Olisiko tähän jotain protokollaa, miten kerrotaan asianlaita ilman että loukataan toista? Eli kerrotaan, että kuva ei miellytä, sanomatta suoraan, että kuva ei miellytä...

Vierailija
4/7 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pinnallista se on kuvattomienkin kanssa, vaikka tietysti voi sellainen vaikutelma tulla, että kelpaisi paremmin sellaisena kuin on. Kuvat kannattaa kyllä mahdollisimman nopeasti vaihtaa, ettei tule haaskattua aikaa.

Vierailija
5/7 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ties kuinka monta kertaa kun lähetin naiselle kuvani, niin nainen vain lopetti kirjoittamisen kuin seinään. Onkohan se jokin naisten juttu...?

Vierailija
6/7 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

no tuosta tajuaa, että henkilö ei halua tavata sinua. toki ottaa henkilön typeryys päähän, mutta olisihan se vielä typerämpää tavata henkilö jota ulkonäkösi kuvottaa,

t: läski mies jolle naiset tekee samaa usein vaikka aina kerron olevani tosi lihava.

Vierailija
7/7 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ties kuinka monta kertaa kun lähetin naiselle kuvani, niin nainen vain lopetti kirjoittamisen kuin seinään. Onkohan se jokin naisten juttu...?

Sama. Jossain vaiheessa sentään älysin laittaa kuvani esille, jotta iljettävä ulkonäköni tuli naisille heti selväksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kuusi