Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi Business Finland jakoi 100 000 euroa tukea Kokoomuslaisen europarlamentaarikon vaimolle blogin kirjoitteluun?

Vierailija
18.04.2020 |

Onko Business Finland Kokoomuksen sisäpiirikerho?

Kommentit (78)

Vierailija
1/78 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten korona estää blogin pyöritystä?

Vierailija
2/78 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käykää kysymässä facessa Blogin sivulla. Kai siellä kerrotaan perusteet?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/78 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

SDP on vielä joskus hallituksessa Kokoomuksen kanssa. Sulle mulle sulle mulle...

Vierailija
4/78 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

SDP on vielä joskus hallituksessa Kokoomuksen kanssa. Sulle mulle sulle mulle...

Business Finland ei ole demarien hallussa. Se on kokkarien ja keskustalaisten.

Vierailija
5/78 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se on siihen suklaapatukkabisnekseen. Ovat hemmetin pahoja, joten tukea varmaan tarviikiin.

Vierailija
6/78 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo hyvältä näytä eikä kuulosta. Voiko blogikirjoittajan talous kärsiä noin isossa määrin jo näin lyhyessä ajassa että tarvitsee hakea valtion tukea siksi, että turvaa toiminnan jatkumisen tilanteitten normalisoitumisen jälkeenkin.

Vierailija
7/78 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sdp niitä jakanut vaan Business Finland, joka on enemmän oppositiopuolueiden hallussa.

Vierailija
8/78 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

2000 ei riitä uuteen käsilaukkuun.

Vierailija
9/78 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, ne ei näköjääns nykyään enää edes viitsi pahemmin salata tätä kavereille jakamista. Kai tälle nyt jotain täytyy olla tehtävissä, ei kai eliitti näin härskisti voi vaan kupata rahoja itselleen?

Vierailija
10/78 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä juttu tää on?

Vierailija
11/78 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on tätä "parempaa" korruptiota. Samalla valitetaan kuinka me pienituloiset ei olla kiitollisia.

Vierailija
12/78 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sdp niitä jakanut vaan Business Finland, joka on enemmän oppositiopuolueiden hallussa.

Oppositiossa on tällä hetkellä kok, ps ja kd. Onko sinulla joku lähde väitteeseen, että business finland olisi näiden puolueiden hallussa vai valehteletko törkeästi?

Vierailija
13/78 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kahden lapsen äiti ja europarlamentaarikkona toimivan Petri Sarvamaan vaimo Sari Helin on käsitellyt arjen haasteita suositussa Huono äiti -blogissaan"

Köyhälle perheelle vähän avustuksia veronmaksajilta.

Vierailija
14/78 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oppositiossa on tällä hetkellä kok, ps ja kd. Onko sinulla joku lähde väitteeseen, että business finland olisi näiden puolueiden hallussa vai valehteletko törkeästi?

Business Finlandissa on erityisesti oikeistotaustaisia henkilöitä töissä, niin kuin yritystukimaailmassa muutenkin.

Vierailija
15/78 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
16/78 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tee rikosilmoitus ja katso lähteekö poliisi tutkimaan asiaa. siinä sinulle vastaus.

Vierailija
17/78 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Business Finlandissa on erityisesti oikeistotaustaisia henkilöitä töissä, niin kuin yritystukimaailmassa muutenkin.

Lähdettä ei siis ole. Miten sinä kehtaat valehdella?

Vierailija
18/78 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

muistaakseni sarvasmaan ohjelmat oli korruptiota  vastaan ylellä niin toivottavasti nyt vittuilee vaimolleen mulkkumaisella ilmeellään kuten ohjelmissaan ylellä. Lisäksi vaimo kuuluisi vankilaan kun saisi saman rahan mieheltään lainaamalla helposti.

Vierailija
19/78 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt äkkiä blogiyritys pystyyn ja viikon päästä hakemukset vireille!

Vierailija
20/78 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähdettä ei siis ole. Miten sinä kehtaat valehdella?

Se on vasemmistolainen. Ei ne osaa tehdä mitään muuta kuin valehdella :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kuusi