Miksi Business Finland jakoi 100 000 euroa tukea Kokoomuslaisen europarlamentaarikon vaimolle blogin kirjoitteluun?
Onko Business Finland Kokoomuksen sisäpiirikerho?
Kommentit (78)
Käykää kysymässä facessa Blogin sivulla. Kai siellä kerrotaan perusteet?
SDP on vielä joskus hallituksessa Kokoomuksen kanssa. Sulle mulle sulle mulle...
Vierailija kirjoitti:
SDP on vielä joskus hallituksessa Kokoomuksen kanssa. Sulle mulle sulle mulle...
Business Finland ei ole demarien hallussa. Se on kokkarien ja keskustalaisten.
Jos se on siihen suklaapatukkabisnekseen. Ovat hemmetin pahoja, joten tukea varmaan tarviikiin.
Ei tuo hyvältä näytä eikä kuulosta. Voiko blogikirjoittajan talous kärsiä noin isossa määrin jo näin lyhyessä ajassa että tarvitsee hakea valtion tukea siksi, että turvaa toiminnan jatkumisen tilanteitten normalisoitumisen jälkeenkin.
Vierailija kirjoitti:
Ei sdp niitä jakanut vaan Business Finland, joka on enemmän oppositiopuolueiden hallussa.
2000 ei riitä uuteen käsilaukkuun.
Jaa, ne ei näköjääns nykyään enää edes viitsi pahemmin salata tätä kavereille jakamista. Kai tälle nyt jotain täytyy olla tehtävissä, ei kai eliitti näin härskisti voi vaan kupata rahoja itselleen?
Tää on tätä "parempaa" korruptiota. Samalla valitetaan kuinka me pienituloiset ei olla kiitollisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sdp niitä jakanut vaan Business Finland, joka on enemmän oppositiopuolueiden hallussa.
Oppositiossa on tällä hetkellä kok, ps ja kd. Onko sinulla joku lähde väitteeseen, että business finland olisi näiden puolueiden hallussa vai valehteletko törkeästi?
"Kahden lapsen äiti ja europarlamentaarikkona toimivan Petri Sarvamaan vaimo Sari Helin on käsitellyt arjen haasteita suositussa Huono äiti -blogissaan"
Köyhälle perheelle vähän avustuksia veronmaksajilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oppositiossa on tällä hetkellä kok, ps ja kd. Onko sinulla joku lähde väitteeseen, että business finland olisi näiden puolueiden hallussa vai valehteletko törkeästi?
Business Finlandissa on erityisesti oikeistotaustaisia henkilöitä töissä, niin kuin yritystukimaailmassa muutenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tee rikosilmoitus ja katso lähteekö poliisi tutkimaan asiaa. siinä sinulle vastaus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Business Finlandissa on erityisesti oikeistotaustaisia henkilöitä töissä, niin kuin yritystukimaailmassa muutenkin.
Lähdettä ei siis ole. Miten sinä kehtaat valehdella?
muistaakseni sarvasmaan ohjelmat oli korruptiota vastaan ylellä niin toivottavasti nyt vittuilee vaimolleen mulkkumaisella ilmeellään kuten ohjelmissaan ylellä. Lisäksi vaimo kuuluisi vankilaan kun saisi saman rahan mieheltään lainaamalla helposti.
Nyt äkkiä blogiyritys pystyyn ja viikon päästä hakemukset vireille!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähdettä ei siis ole. Miten sinä kehtaat valehdella?
Se on vasemmistolainen. Ei ne osaa tehdä mitään muuta kuin valehdella :)
Miten korona estää blogin pyöritystä?