Nettideitti-mies. Tuhlaanko aikaani?
Tapasin deittisivulla kivanoloisen miehen. Olemme viestitelleet melko ahkerasti, lähinnä minun aloitteestani, pari-kolme kertaa viikossa. Mies vaikuttaa aidosti ilahtuneelta joka kerta kun viestitän, vastaa pitkästi, kyselee ja on hyvällä tuulella. Mutta tosiaan, ei hän oma-aloitteisesti juuri ikinä mitään viestittele. Ja on kuulemma kiinnostunut, kun olen ihan suoraan sitäkin kysynyt. Sitten jos en vaikkapa kolmeen päivään laita mitään niin sitten hänestä kuuluu..
Itse en jaksa mitään pelejä, olen kiinnostunut, mutta en halua tyrkyttää itseäni. Ja olen huono viestittelemään monen kanssa samaan aikaan, se tuntuu jokseenkin väärältä. Eli kokeneemmat kertokaas, heitänkö kirveen kaivoon heti tämän yksilön kanssa, vai olenko jotenkin hätäinen?
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta mielestäni naisen ei pitäisi koskaan jahdata miestä
Mielestäni naisen pitäisi olla keittiössä.
Alapeukuttajien ainakin turha vaatia mitään perinteisiä roolisuorituksia sitten.
Ei se kyllä mikään selvä kiinnostuksen merkki ole, vaikka nainen viestittelee takaisin ja jopa aloittaa viestittelyä välillä. Itse tuhlasin aikaani tuollaiseen pellenaiseen liian monta viikkoa. Monet treffit ehdotin, mutta neito perui aina ja halusi vain nähtävästi viestitellä.
Vierailija kirjoitti:
Näin korona-aikana fiksuimmat ei hätäile tapaamisen suhteen. Toisaalta liian tiivis pitkittynyt viestittely voi johtaa vaan turhiin odotuksiin. Minusta nettideittailussa on nyt vähän jännä välitila päällä. Itsekin pidän yhteyttä sen verran, että kiinnostus näkyy, mutta kun ihan heti en ole tapaamassa, niin en jatkuvasti.
Tuo naisten yleinen vaiva aiheuttaa sen, että mies nettideittailee samaan aikaan montaa muutakin naista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teot kertovat enemmän kuin sanat. Lopeta viestien lähettely ja katso, kuuluuko miehestä vielä.
Saat varmaan monta vastausta, joissa sanotaan, että jotkut nyt vain ovat huonoja vastaamaan ja ihmisillä on muutakin tekemistä kuin viestittely ja mitä oikein kuvittelet itsestäsi ja blaa blaa blaa.
Mutta mielestäni naisen ei pitäisi koskaan jahdata miestä ja jos mies on kiinnostunut, se on ihan selvä asia eikä tarvitse kysellä, että tykkääköhän tuo vai ei.
Eikä naisten pitäisi lähteä mihinkään pitkäkestoiseen viestittelyyn, vaan sopia tapaamisesta mahd. pian.
Miksei nainen muka saisi "jahdata" miestä? Olen itse tehnyt aina aloitteen ja ilmaissut suoraan kiinnostumiseni. N24
Se johtaa usein siihen, että mies on passiivinen vastaanottaja ja sama dynamiikka jatkuu parisuhteessakin. Sitten nainen turhautuu, pettyy ja masentuu, kun mies ei ikinä ehdota tai järjestä mitään, ei halua tehdä mitään yhdessä eikä muutenkaan tunnu kovin kiinnostuneelta.
Onko aloitteellisuutesi johtanut onnellisiin parisuhteisiin? Vai puhutko nyt vain seksisuhteista?
Vaimo teki aikoinaan aloitteen. En olisi ikinä uskonut, että niin ihana nainen voisi olla minusta kiinnostunut romanttisessa mielessä. Sen jälkeen teinkin parhaani viedäkseni homman maaliin. Hyvin on pari vuosikymmentä mennyt.
Siis mitä outoa tässä on? Pari-kolme viestiä viikossa on paljon! Ja ap sanoi että mies laittaa itse viestiä jos naisesta ei kuulu. Eli ihan normaalisti edetään ja sitten aletaan sopia deittejä jotka nyt voivat tietty mennä kesään asti (ellei kävelylle turvavälillä).
Miettikääpä naiset hetki näinpäin:
Nettideitti-nainen. Tuhlaanko aikaani?
Tapasin deittisivulla kivanoloisen naisen. Olemme viestitelleet melko ahkerasti, lähinnä minun aloitteestani, pari-kolme kertaa viikossa. Nainen vaikuttaa aidosti ilahtuneelta joka kerta kun viestitän, vastaa pitkästi, kyselee ja on hyvällä tuulella. Mutta tosiaan, ei hän oma-aloitteisesti juuri ikinä mitään viestittele. Ja on kuulemma kiinnostunut, kun olen ihan suoraan sitäkin kysynyt. Sitten jos en vaikkapa kolmeen päivään laita mitään niin sitten hänestä kuuluu..
Itse en jaksa mitään pelejä, olen kiinnostunut, mutta en halua tyrkyttää itseäni. Ja olen huono viestittelemään monen kanssa samaan aikaan, se tuntuu jokseenkin väärältä. Eli kokeneemmat kertokaas, heitänkö kirveen kaivoon heti tämän yksilön kanssa, vai olenko jotenkin hätäinen?
Vierailija kirjoitti:
Näin korona-aikana fiksuimmat ei hätäile tapaamisen suhteen. Toisaalta liian tiivis pitkittynyt viestittely voi johtaa vaan turhiin odotuksiin. Minusta nettideittailussa on nyt vähän jännä välitila päällä. Itsekin pidän yhteyttä sen verran, että kiinnostus näkyy, mutta kun ihan heti en ole tapaamassa, niin en jatkuvasti.
Nyt on selvästi rauhallista Tinderissa. Ennen löysi ihan OK kumppanin seksijuttuihin 1-2 viikossa, mutta nyt ei ole ollut mitään moneen viikkoon.
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä outoa tässä on? Pari-kolme viestiä viikossa on paljon! Ja ap sanoi että mies laittaa itse viestiä jos naisesta ei kuulu. Eli ihan normaalisti edetään ja sitten aletaan sopia deittejä jotka nyt voivat tietty mennä kesään asti (ellei kävelylle turvavälillä).
No sitähän minä kysyin että onko ihan normaalia, kun ei ole kokemusta mistään nettideittailusta. Joo voi olla että tuo korona myös vaikuttaa ettei mies ehdota suoraan treffejä. -ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teot kertovat enemmän kuin sanat. Lopeta viestien lähettely ja katso, kuuluuko miehestä vielä.
Saat varmaan monta vastausta, joissa sanotaan, että jotkut nyt vain ovat huonoja vastaamaan ja ihmisillä on muutakin tekemistä kuin viestittely ja mitä oikein kuvittelet itsestäsi ja blaa blaa blaa.
Mutta mielestäni naisen ei pitäisi koskaan jahdata miestä ja jos mies on kiinnostunut, se on ihan selvä asia eikä tarvitse kysellä, että tykkääköhän tuo vai ei.
Eikä naisten pitäisi lähteä mihinkään pitkäkestoiseen viestittelyyn, vaan sopia tapaamisesta mahd. pian.
Miksei nainen muka saisi "jahdata" miestä? Olen itse tehnyt aina aloitteen ja ilmaissut suoraan kiinnostumiseni. N24
Se johtaa usein siihen, että mies on passiivinen vastaanottaja ja sama dynamiikka jatkuu parisuhteessakin. Sitten nainen turhautuu, pettyy ja masentuu, kun mies ei ikinä ehdota tai järjestä mitään, ei halua tehdä mitään yhdessä eikä muutenkaan tunnu kovin kiinnostuneelta.
Onko aloitteellisuutesi johtanut onnellisiin parisuhteisiin? Vai puhutko nyt vain seksisuhteista?
Mitäs takeita miehelle on, että se nainen itsekin joskus ehdottaisi tai järjestäisi jotain, haluaisi tehdä yhdessä ja vaikuttaisi kiinnostuneelta, eikä vaan ole passiivisena kuten miehen tehdessä aloitettakin? Kun siis sen miehen pitäisi kuitenkin mielestäsi aina se aloite tehdä. Tai no naiselle tietty sopii se passiivisen pulkan rooli paremmin, eiksje? Miehinen mies on se joka vie ja määrää jne. ja muija vaan vikisee ja menee perässä.
Vierailija kirjoitti:
Miettikääpä naiset hetki näinpäin:
Nettideitti-nainen. Tuhlaanko aikaani?Tapasin deittisivulla kivanoloisen naisen. Olemme viestitelleet melko ahkerasti, lähinnä minun aloitteestani, pari-kolme kertaa viikossa. Nainen vaikuttaa aidosti ilahtuneelta joka kerta kun viestitän, vastaa pitkästi, kyselee ja on hyvällä tuulella. Mutta tosiaan, ei hän oma-aloitteisesti juuri ikinä mitään viestittele. Ja on kuulemma kiinnostunut, kun olen ihan suoraan sitäkin kysynyt. Sitten jos en vaikkapa kolmeen päivään laita mitään niin sitten hänestä kuuluu..
Niin. Minkäs teet kun on nuoresta saakka taottu päähän juttuja että “miehen pitää tehdä aloite, kyllä mies tekee aloitteen jos on kiinnostunut, älä ole liian helppo ja innokas, leiki vaikeastitavoiteltavaa” jne moskaa.
Yritän unohtaa kyllä nämä aktiivisesti tekemällä alotteita ja en pelaa mitään pelejä. -ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi turhautuisi, pettyisi ja masentuisi? Minä olen aina ihan tyytyväisenä ohjannut tilannetta niin alussa, arjessa kuin makkarissakin. Kysyn kyllä miehen mielipiteen, mutta oletan että aikuisena ihmisenä osaa sen sanoa tai sitten kärsii tyytymättömyytensä itse. Ei mua ole koskaan tämä dynamiikka haitannut, jonkunhan yleensä täytyy ne päätökset tehdä – tosi harvoin ne tehdään täysin demokraattisesti missään suhteessa.
Melkoista yleistystä sulla tuossa. Mulle se miehisyys tulee ihan muista asioista kuin tilanteiden viemisestä. Ihailen mieheni älykkyyttä yli kaiken maailmassa ja rakastan kuunnella kun hän kertoo niistä asioista, joista tietää enemmän kuin minä.
Meiltä siis esimerkki, ole hyvä.
Se on jo tehty selväksi. Jos ap vielä ehdottaa tapaamistakin, niin sen selvempää merkkiä ei olekaan. Jos mies on noin vätys tai aikaansaamaton, niin olkoon. Ei naisen tarvitse hoitaa kaikkea.