Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nettideitti-mies. Tuhlaanko aikaani?

Vierailija
18.04.2020 |

Tapasin deittisivulla kivanoloisen miehen. Olemme viestitelleet melko ahkerasti, lähinnä minun aloitteestani, pari-kolme kertaa viikossa. Mies vaikuttaa aidosti ilahtuneelta joka kerta kun viestitän, vastaa pitkästi, kyselee ja on hyvällä tuulella. Mutta tosiaan, ei hän oma-aloitteisesti juuri ikinä mitään viestittele. Ja on kuulemma kiinnostunut, kun olen ihan suoraan sitäkin kysynyt. Sitten jos en vaikkapa kolmeen päivään laita mitään niin sitten hänestä kuuluu..

Itse en jaksa mitään pelejä, olen kiinnostunut, mutta en halua tyrkyttää itseäni. Ja olen huono viestittelemään monen kanssa samaan aikaan, se tuntuu jokseenkin väärältä. Eli kokeneemmat kertokaas, heitänkö kirveen kaivoon heti tämän yksilön kanssa, vai olenko jotenkin hätäinen?

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teot kertovat enemmän kuin sanat. Lopeta viestien lähettely ja katso, kuuluuko miehestä vielä.

Saat varmaan monta vastausta, joissa sanotaan, että jotkut nyt vain ovat huonoja vastaamaan ja ihmisillä on muutakin tekemistä kuin viestittely ja mitä oikein kuvittelet itsestäsi ja blaa blaa blaa.

Mutta mielestäni naisen ei pitäisi koskaan jahdata miestä ja jos mies on kiinnostunut, se on ihan selvä asia eikä tarvitse kysellä, että tykkääköhän tuo vai ei.

Eikä naisten pitäisi lähteä mihinkään pitkäkestoiseen viestittelyyn, vaan sopia tapaamisesta mahd. pian.

Vierailija
2/32 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna olla. Jos mies ei sen enempää viitsi vaivautua, niin suotta roikut hänessä. Tällaiset asiat pitäisi oppia jo viimeistään parikymppisenä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teot kertovat enemmän kuin sanat. Lopeta viestien lähettely ja katso, kuuluuko miehestä vielä.

Saat varmaan monta vastausta, joissa sanotaan, että jotkut nyt vain ovat huonoja vastaamaan ja ihmisillä on muutakin tekemistä kuin viestittely ja mitä oikein kuvittelet itsestäsi ja blaa blaa blaa.

Mutta mielestäni naisen ei pitäisi koskaan jahdata miestä ja jos mies on kiinnostunut, se on ihan selvä asia eikä tarvitse kysellä, että tykkääköhän tuo vai ei.

Eikä naisten pitäisi lähteä mihinkään pitkäkestoiseen viestittelyyn, vaan sopia tapaamisesta mahd. pian.

Niin varmaan :) Olen siis kyllä lopettanutkin tuon viestittelyn pariin kertaan koska ajattelin etten jaksa yksin olla aktiivinen, jolloin sieltä se viesti sitten perästä aina tulee. Mies ei ole suoraan ehdottanut tapaamista, vihjaillut kyllä. 

Minulle nyt tulee ekana tietenkin mieleen että mies ei vain ole niin kiinnostunut. 

Vierailija
4/32 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anna olla. Jos mies ei sen enempää viitsi vaivautua, niin suotta roikut hänessä. Tällaiset asiat pitäisi oppia jo viimeistään parikymppisenä.

Noin olen jo kyllä ajatellut etten viitsi roikkua - todellakaan. Ja sitten sieltä tulee se viesti joka taas saa pääni kääntymään takaisin koska mies on niin mukava. Ehkä mies sitten pelaa jotain peliään näin...

Vierailija
5/32 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin varmaan :) Olen siis kyllä lopettanutkin tuon viestittelyn pariin kertaan koska ajattelin etten jaksa yksin olla aktiivinen, jolloin sieltä se viesti sitten perästä aina tulee. Mies ei ole suoraan ehdottanut tapaamista, vihjaillut kyllä. 

Minulle nyt tulee ekana tietenkin mieleen että mies ei vain ole niin kiinnostunut. 

No jos olet itse vielä kiinnostunut ja haluat tavata ja mies ottaa yhteyttä, niin sano, että on ollut kiva jutella mutta et etsi mitään tekstariseuraa. Että haluaisit tavata livenä, ja kysy, mitä mieltä mies on. Ja jos mies vastaa jotenkin epämääräisesti tai alkaa kierrellä, niin ei sitä kyllä oikeasti kiinnosta.

Vierailija
6/32 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieshän on vastavuoroinen. Aina kun saa sinulta viestin, hän vastaa. Sitten jää jälleen odottamaan seuraavaa viestiäsi. Joka paikassa varoitetaan yli-innokkuudesta, joten miksi kukaan järkevä mies alkaisi pommittamaan uutta tuttavuutta viesteillä?

Vierailija
7/32 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa sopia näkemisestä pian, se kertoo paljon eikä turhaan viestittele ja kehittele omia skenaarioita. Tsemppiä ap:lle!

Vierailija
8/32 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noniin eli tapaamista sitten sopimaan, kiitos ystävällisistä neuvoista :) 

Vierailija
9/32 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemukseni mukaan, nämä kaikin puolin mukavan ja sosiaalisen oloiset miehet, jotka eivät ole itse aktiivisia pitämään kontaktia yllä ovat varattuja. 

Mietipä vähän: hän on hyvä puhumaan, vaikuttaa normaalilta, hyväntuuliselta. Näillä ominaisuuksilla hän on päässyt parisuhteeseen.

On laatinut profiilin deittipalveluun, koska on epämääräisen tyytymätön tylsään arkeensa perheenisänä. Ei kuitenkaan ole niin paatunut, että hakeutuu aktiivisesti pettämään.

Mutta onhan se ihanaa, kun tuntematon, kaunis nainen osoittaa kiinnostusta ja viestittelee. Kuka voisi vastustaa sellaista? Mutta omatunto soimaa, hän ei kuitenkaan ole vielä täysin moraaliton l*tka, vaan välittää vielä vaimostaan.

Tulet pettymään, veikkaan. 

Vierailija
10/32 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin korona-aikana fiksuimmat ei hätäile tapaamisen suhteen. Toisaalta liian tiivis pitkittynyt viestittely voi johtaa vaan turhiin odotuksiin. Minusta nettideittailussa on nyt vähän jännä välitila päällä. Itsekin pidän yhteyttä sen verran, että kiinnostus näkyy, mutta kun ihan heti en ole tapaamassa, niin en jatkuvasti.

Vierailija
11/32 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokemukseni mukaan, nämä kaikin puolin mukavan ja sosiaalisen oloiset miehet, jotka eivät ole itse aktiivisia pitämään kontaktia yllä ovat varattuja. 

Mietipä vähän: hän on hyvä puhumaan, vaikuttaa normaalilta, hyväntuuliselta. Näillä ominaisuuksilla hän on päässyt parisuhteeseen.

On laatinut profiilin deittipalveluun, koska on epämääräisen tyytymätön tylsään arkeensa perheenisänä. Ei kuitenkaan ole niin paatunut, että hakeutuu aktiivisesti pettämään.

Mutta onhan se ihanaa, kun tuntematon, kaunis nainen osoittaa kiinnostusta ja viestittelee. Kuka voisi vastustaa sellaista? Mutta omatunto soimaa, hän ei kuitenkaan ole vielä täysin moraaliton l*tka, vaan välittää vielä vaimostaan.

Hyvinkin mahdollista, mutta kyllä sinkuissakin on niitä, jotka vain haluavat piristystä päiväänsä viestittelyn muodossa tai jotka haluavat testata vetovoimaansa tai jotka ovat muuten vain hukassa itsensä kanssa, eikä heillä ole aikomustakaan tavata sitä viestittelykumppania.

Mutta parempi tosiaan ehdottaa tapaamista suoraan ja tehdä johtopäätökset sen mukaan, miten mies reagoi.

Vierailija
12/32 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta mielestäni naisen ei pitäisi koskaan jahdata miestä

Mielestäni naisen pitäisi olla keittiössä.

Vierailija
13/32 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikään ei kyllä viittaa siihen että olisi perheellinen tai edes varattu (runsaasti kuvia, julkiset sometilit jne), todennäköisempää lienee se ettei häntä vain kiinnosta niin paljoa :D Mutta totta toki ettei tuntemattomista ikinä voi tietää. 

Vierailija
14/32 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei nainen muka saisi "jahdata" miestä? Olen itse tehnyt aina aloitteen ja ilmaissut suoraan kiinnostumiseni. N24

Vierailija
15/32 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostuksen osoittaminen ei ole mitään "tyrkyttämistä", ap. Tee selväksi, että olet kiinnostunut hänestä.

Vierailija
16/32 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Mielestäni naisen ei koskaan pitäisi jahdata miestä".

Noniin taas. Jahtaaminen ja sellainen kiinnostuksen osoittaminen ovat eri asioita. Naiset eivät tällaisten ajatusmallien vuoksi viitsi edes osoittaa sitä kiinnostusta, odotellaan vaan hamaan tappiin asti miehen aloitetta. Voi hyvää päivää!

Tehkää aloite, jos olette kiinnostuneita! Jos mies ei tajua selvää viestiä, voi hänet jättää töhöilemään omiaan.

Miten paljon on potentiaalisia parisuhteita kariutunut, kun nainen on odotellut sitä aloitetta, jota ei sitten koskaan kuulukaan, koska mies ei uskalla tai ymmärrä lähestyä.

Vierailija
17/32 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksei nainen muka saisi "jahdata" miestä? Olen itse tehnyt aina aloitteen ja ilmaissut suoraan kiinnostumiseni. N24

Se johtaa usein siihen, että mies on passiivinen vastaanottaja ja sama dynamiikka jatkuu parisuhteessakin. Sitten nainen turhautuu, pettyy ja masentuu, kun mies ei ikinä ehdota tai järjestä mitään, ei halua tehdä mitään yhdessä eikä muutenkaan tunnu kovin kiinnostuneelta.

Onko aloitteellisuutesi johtanut onnellisiin parisuhteisiin? Vai puhutko nyt vain seksisuhteista?

Vierailija
18/32 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderissa ei kannata pitkään chatata. Tinder-kulttuuriin kuuluu pikemminkin vähän chattia, sitten treffit, seksiä 3-4 treffin jälkeen ja sitten katsotaan tarkemmin.

Näin mennyt mulla 30-35-vuotiaiden naisten kanssa PK-seudulla. M38

Vierailija
19/32 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Mielestäni naisen ei koskaan pitäisi jahdata miestä".

Noniin taas. Jahtaaminen ja sellainen kiinnostuksen osoittaminen ovat eri asioita. Naiset eivät tällaisten ajatusmallien vuoksi viitsi edes osoittaa sitä kiinnostusta, odotellaan vaan hamaan tappiin asti miehen aloitetta. Voi hyvää päivää!

Tehkää aloite, jos olette kiinnostuneita! Jos mies ei tajua selvää viestiä, voi hänet jättää töhöilemään omiaan.

Miten paljon on potentiaalisia parisuhteita kariutunut, kun nainen on odotellut sitä aloitetta, jota ei sitten koskaan kuulukaan, koska mies ei uskalla tai ymmärrä lähestyä.

Nainen on jo tässä tapauksessa osoittanut kiinnostuksensa. Ja nainen voi osoittaa kiinnostuksensa hienovaraisemmin kuin suoralla ehdotuksella. Miehen passiivisuus ei ole koskaan hyvä merkki.

Vierailija
20/32 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se johtaa usein siihen, että mies on passiivinen vastaanottaja ja sama dynamiikka jatkuu parisuhteessakin. Sitten nainen turhautuu, pettyy ja masentuu, kun mies ei ikinä ehdota tai järjestä mitään, ei halua tehdä mitään yhdessä eikä muutenkaan tunnu kovin kiinnostuneelta.

Onko aloitteellisuutesi johtanut onnellisiin parisuhteisiin? Vai puhutko nyt vain seksisuhteista?

No miten se olisi naisenkaan kohdalla yhtään eri asia? Vai onko jokainen nainen taattu jännittävä ja aloitteellinen äksön-paketti, vaikkeivät aloitteita tekisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi seitsemän