Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Instagramin seuraamispyynnöt

Vierailija
18.04.2020 |

Tuleeko muille välillä yksityiselle IG-tilillenne pyyntöjä ihan random tileiltä, sanotaan vaikka tunnuksella sandybirgitta321 ja kuvana joku fitnesstypy, seuraajia tyyliin 2 ja seurattavana alle 10. Sitten kun hylkäät, niin seuraavana päivänä stacyjohanna447 suunnilleen samoilla spekseillä ja samantyylisellä kuvalla lähettää pyynnön. Ja ehkä vielä lisää tulee pyyntöjä samantyylisiltä tileiltä, jos hylkäät pyynnön.

Ihmettelen mitä nämä ovat, jotain feikkitilejä jotka lähettää automaattisesti pyyntöjä sinne tänne, vai yrittääkö joku oikea kyylä päästä stalkkaamaan feikkitilillä? Viisaammat, kertokaa!

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/17 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On feikkitilejä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat botteja. Julkisille tileille lähettää viestejä, kommentoi kuviin. Älä missään nimessä hyväksy.

Vierailija
4/17 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä johtavat por no sivuille. Ovat siis botteja.

Vierailija
5/17 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullekin tulee joka päivä sähköpostiin alastomilta nuorilta naisilta viestiä kuinka haluavat "imeä mun rasvainen kukko"..

Vierailija
6/17 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee juuri tällaisia.

Vierailija
7/17 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut kalastaa seuraajia kaveripyynnoillä. Lopettavat seuraamisen kun toinen on alkanut seurata takaisin. Tapauksessasi tästä tuskin oli kyse, miksi edes kerroin.

Vierailija
8/17 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihmetellyt samaa. Tilini on yksityinen, eikä minulla ole ainuttakaan kuvaa tililläni, eikä kukaan ole merkannut minua yhteenkään kuvaan. Sain kuitenkin seuraamispyynnön joltain ihan randomilta.

Vierailija
9/17 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut kalastaa seuraajia kaveripyynnoillä. Lopettavat seuraamisen kun toinen on alkanut seurata takaisin. Tapauksessasi tästä tuskin oli kyse, miksi edes kerroin.

Kiitos kuitenkin kun kommentoit, ihan hyvää tietoa tuo oli! - ap

Vierailija
10/17 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee. Ärsyttää todella olla joka päivä näitä poistelemassa. Tullut jo varmaan 6kk

Vierailija
11/17 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ihmetellyt samaa. Tilini on yksityinen, eikä minulla ole ainuttakaan kuvaa tililläni, eikä kukaan ole merkannut minua yhteenkään kuvaan. Sain kuitenkin seuraamispyynnön joltain ihan randomilta.

Mutta siis kyseessä ei ollut mikään fitness-muija-tili vaan jotain erityylisiä videoita. Miten hän on löytänyt tilini? Häntä ei seuraa ketään seuraajista tai kukaan ketä seuraan ei seuraa häntä.

Vierailija
12/17 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta siis kyseessä ei ollut mikään fitness-muija-tili vaan jotain erityylisiä videoita. Miten hän on löytänyt tilini? Häntä ei seuraa ketään seuraajista tai kukaan ketä seuraan ei seuraa häntä.

Sori epämääräisistä lauseista.

Vierailija
13/17 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee noita ihan selkeitä botteja. Sitten myös niitä, jotka haluavat kasvattaa seuraajamääriään, yleensä sen jälkeen kun olen alkanut seurata jotain haluamaani ja joku ajattelee että voisin seurata sitten toista samankaltaista.

Vierailija
14/17 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on toinen erittäin ärsyttävä ilmiö. Yrittävät paisuttaa seuraajalukujaan ja pitää omien seurattavien määrän mahd. pienenä, jotta vaikuttaisivat tärkeiltä henkilöiltä.

Vierailija
15/17 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselleni tulee kanssa jatkuvasti.Sitten kun poistan pyynnön niin ei välttämättä onnistu.Outoa.Taitaa olla juuri noita ihan huijari vai mitä lie.

Vierailija
16/17 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Löytää ne jos olet kommentoinut johonkin julkiseen juttuun tai edes tykännyt

Vierailija
17/17 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse laitoin kaverille seuraamispyynnön.Ollaan myös facebook kavereita.Jos menen hänen sivulle niin siinä lukee pyyntö eli hän ei ole saannut tai ei hyväksynnyt pyyntöäni.