Millä autolla saa naisia?
Inssi on ensi viikolla ja sitten meen faijan kaa autokaupoille (yo lahja) budjetti n. 5 - 10 tonnia. Riippuu saanko kesäduuni, eli tod. Näk. Koronan vuoksi en saa. Siis lähempänä sitä viittä donaa. Kertokaa vanhat mestarit, mikä olis paras valinta kesän rientoihin?
Kommentit (60)
Rekisterikilvettömällä pakettiautolla.
Ei h*elvetti!?! Kysyykö joku oikeesti tuollaista?? Niin pinnallista. Kunhan edes on auto. Ja jos ei ole niin mitä sitten.
K11-korinen Nissan Micra litraisella koneella ja takalasitummennuksilla.
Ootko aivan varma, että pääset yo-kirjoituksista läpi? Mikään tuossa aloituksessa ei viittaa siihen, että pääsisit.
Vältä ainaki näitä mopoja BMW, Audi, Mersu.
En ikinä haluaisi sellaista kanaa, jonka voi hurmata autolla.
Transittii, ikkunaton peräosia, sivuovi.
Sillä missä on kuumin kuski? Itse valitsin ruosteisen hiacen kuljettajan.
Itsellä ollut Toyota land cruiser vuosia. Tummennetut takalasit. Mahtuu just 190 cm patja taakse, kun kääntää penkit. Maasto ominaisuuksilla ollut käyttöä, kun etelän perheenemännät tulee hiihtolomalla Lappiin. Vain kerran olen jäänyt autolla penkkaan.
Vierailija kirjoitti:
Sillä missä on kuumin kuski? Itse valitsin ruosteisen hiacen kuljettajan.
Minut valloitti mies, joka tuli ensitapaamiseen kaverilta lainatulla riisikupilla (Yaris tai joku sellainen).
Vierailija kirjoitti:
Transittii, ikkunaton peräosia, sivuovi.
Se on Transiitin
Kokemus on opettanut, että kauneinta autoa ajaa rumin mies. Joten varmaan jollain rumalla autolla. Sun viiden tonnin budjetti kuulostaa just sopivalta.
Enää tarvii vaihtaa mies ratin takana.
Uskon, että naisille miehen autolla on yllättävän suuri merkitys, vaikkei sitä kukaan myönnäkään.
Vierailija kirjoitti:
Itsellä ollut Toyota land cruiser vuosia. Tummennetut takalasit. Mahtuu just 190 cm patja taakse, kun kääntää penkit. Maasto ominaisuuksilla ollut käyttöä, kun etelän perheenemännät tulee hiihtolomalla Lappiin. Vain kerran olen jäänyt autolla penkkaan.
Entäs ne perheenemännät... antoivatko?
Nissan skyline. Toyota supra GT. Honda prelude.
Jollain harmailla farmarimalleilla ne parhaat miehet on ajaneet. Oikea mies saa naisen unohtamaan auton ja kaiken muun.
t. nainen
Tosimies saa naisia, vaikka olisi vanha Mosse.