Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisiko joku insinööri suunnitella ja rakentaa itsepesevän wc-pöntön

Vierailija
18.04.2020 |

Olen niin tympääntynyt vessan pöntön puhdistamiseen sillä veeseeharjalla pyttyä sisäpuolelta harjaten ja entäpä se istumarenkaan putsaus, yäks, jonka sisäreuna aina kusta ja sitä ihteään riskeineen. Ilmeisesti sellaista itse itseään automaattisesti pesevää pyttyä ei kukaan halua kehitellä, koska naiset taloudessa yleensä kyseisen homman suorittavat, ja miehet vaan sotkevat.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaappanissa oli wc pönttö joka pesi itsensä lisäksi minun peräröörini.

Mie haluaisin just tuonkaltaisen vessan pöntön kotivessaani.

Miten se ihan oikeesti toimi? Kerro 🤣🤔🙄ja

Nappia painamalla se ensin suihkuttaa vettä takapuoleen. Sen jälkeen puhaltaa ilmaa, mikä kuivaa peräpään. Pöntössä on myös sellaiset suuttimet, jotka puhaltavat vettä sen verran kovalla paineella, että se puhdistaa wc-istuimen sisäpuolen tehokkaammin kuin nämä kotoiset wc:t. Se ei kuitenkaan poista wc-harjan satunnaista tarvetta.

Pikanttina lisänä siellä on pönttöjä, joiden säiliön päällä on käsienpesuallas ja hana. Eli ensin vedellä pestään kädet ja sitten sama vesi käytetään pöntön huuhteluun. Melko ekologista.

Vierailija
22/24 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee pirkka-kloriittipulloon (hyvä neste, hyvä pullo) mieto vesi/kloriittiseos ja valele pytty sillä ennen kakkosia. Huono puoli tuossa on se etteivät keuhkot tykkää lievästä kärystä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tee pirkka-kloriittipulloon (hyvä neste, hyvä pullo) mieto vesi/kloriittiseos ja valele pytty sillä ennen kakkosia. Huono puoli tuossa on se etteivät keuhkot tykkää lievästä kärystä.

Juu, ei toi kloriitin kanssa puleeraminen ole hyväksi terveydelle, keuhkot kärsisivät, liian tujua touhua.

Vierailija
24/24 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, kyllä akat joutavat jynssäämään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yksi