Voisiko joku insinööri suunnitella ja rakentaa itsepesevän wc-pöntön
Olen niin tympääntynyt vessan pöntön puhdistamiseen sillä veeseeharjalla pyttyä sisäpuolelta harjaten ja entäpä se istumarenkaan putsaus, yäks, jonka sisäreuna aina kusta ja sitä ihteään riskeineen. Ilmeisesti sellaista itse itseään automaattisesti pesevää pyttyä ei kukaan halua kehitellä, koska naiset taloudessa yleensä kyseisen homman suorittavat, ja miehet vaan sotkevat.
Kommentit (24)
Japanissa pönttö menee seinän sisään, jossa sen puhdistaa robo.
Ap. Korjaa aloituksesta sanan lauseessa: "... riskeineen - - - >roiskeineen"
Sori automaattikirjoituksen väärinkirjoituksia
Sittenhän sulla on asiat todella hyvin jos tuo on pahin ongelmasi.
Tiedän, että Japanissa on sellaisia vessanpyttyjä, jotka putsautuvat koneellisesti.
Mutta eikö sellaista vempainta voisi kehitellä Suomeen ja tavalliseen vessanpyttyyn, joka hoitaisi homman suitsait sukkelaan!?!?
Ap.
Vierailija kirjoitti:
Tiedän, että Japanissa on sellaisia vessanpyttyjä, jotka putsautuvat koneellisesti.
Mutta eikö sellaista vempainta voisi kehitellä Suomeen ja tavalliseen vessanpyttyyn, joka hoitaisi homman suitsait sukkelaan!?!?
Ap.
Kuluttaisivat vettä niin paljon, että suomalainen ekovihreä menisi pois tolaltaan.
Jaappanissa oli wc pönttö joka pesi itsensä lisäksi minun peräröörini.
Mitä varten?
Nainen on sitä varten tehty.
Vierailija kirjoitti:
Sittenhän sulla on asiat todella hyvin jos tuo on pahin ongelmasi.
Ei ole pahin ongelmani, mutta kunhan tuli ajatuksiini, että olisi kätevä vehje automaattinen pytyn pesurilaite.
Ap.
Siivoaja hoitaa tuon nykyään kerran viikossa.
Vierailija kirjoitti:
Siivoaja hoitaa tuon nykyään kerran viikossa.
Kerran viikossa?! Härre!
Vierailija kirjoitti:
Mie haluaisin just tuonkaltaisen vessan pöntön kotivessaani.
Miten se ihan oikeesti toimi? Kerro 🤣🤔🙄ja
Polttava wc. Siihen laitetaan pussi, johon eritteet menee. Nappia painamalla pussi sulkeutuu ja pussi palaa tuhkaksi. Tuhkan voi heittää kukkapenkkiin. Siistiä.
Itseänikin inhottaa vesi vessan likaisuus. Vaikka kuinka harjaisi, on pöntössä aina jotain.
Siis onhan kummaa, ettei niin kuin vessapaperilla pepun pyyhinnän sijaan ole kehitelty kätevämpää systeemiä. Hygieenisempaakin kuin omalla kädellä vessapaperiliuskien kera, joka niin ohutta niissä rullissa, että pitää monta liuskaa pinota pyyhkiäkseen, ettei sormet mene lävitse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mie haluaisin just tuonkaltaisen vessan pöntön kotivessaani.
Miten se ihan oikeesti toimi? Kerro 🤣🤔🙄ja
Siinä oli kaksi pientä hanaa joista toinen avasi vesisuihkun, joka suihkutti peräröörin puhtaaksi, ja toinen ampui suihkulla etupuolelle, eli oli naisia varten tai kai tuo miehillekin tekisi kikkelipesun. Kun nousi pois ja laittoi kannen kiinni pönttö suihkutteli itsensä puhtaaksi.
Kun sais raukat sinne tehtyä edes pesuainesäiliön samaan paskaan täällä menneisyydessä ;(
Zinc
Olin joskus naimisissa insinöörin kanssa, joka luuli ajatuksen voimalla suunnitelleensa ja toteuttaneensa itsensä pesevän pöntön. Kysykää siltä.
Vierailija kirjoitti:
Polttava wc. Siihen laitetaan pussi, johon eritteet menee. Nappia painamalla pussi sulkeutuu ja pussi palaa tuhkaksi. Tuhkan voi heittää kukkapenkkiin. Siistiä.[/quot
Juu mut mites toi soveltuu kerrostalojen vessojen pönttöihin, eikä kerrostalojen pihojen kukkapenkkeihin niin paljon lannoitetta tarvita kuin mitä tuotos olisi riippuen tietysti talon asukasmäärästä.
Vierailija kirjoitti:
Olin joskus naimisissa insinöörin kanssa, joka luuli ajatuksen voimalla suunnitelleensa ja toteuttaneensa itsensä pesevän pöntön. Kysykää siltä.
😅😁
Eiköhän nuo japsien high-end pöntöt pese myös itsensä. Hintaahan niillä sitten taitaa olla.