Miten te muut suhtaudette siihen, jos mies ei käytä vihkisormustaan? (on kuulemma tiukka)
Vaikka se nyt on vaan sormus, eikä sillä ole tekemistä sen kanssa paljonko rakastaa, niin minusta se ei tunnu kivalta.
Kommentit (34)
miehellä ei edelleenkään ole vihkisormusta, kihla kylläkin:D minä hukkasin vihkisormuksen ja kihlasormus tippuu sormesta, olen laihtunut niin paljon. Eli ei ole kummallakaan
Kyllä me tiedetään olevamme naimisissa ilman sormuksiakin =)
sitten jos oikean kokoistakaan sormusta ei halua pitää, niin voi olla keskustelun paikka. sormukset on meillä ainakin vahva symboli, molemmat pitää aina ja ylpeydellä.
Elintarvikealalla kun työskentelen niin en sormuksia voi käyttää töissä,
ollaan asiasta juteltu ja kun tekee paljon miesten hommia niin se sormus voi oikeasti tarttua johonkin ja voi mennä koko sormi. Näin on käynyt useammalle miehelle. Jos sitä rengasta taskunpohjalla pitää niin voi kai se sieltä kadota:)
Isällä on nakkisormet ja hänen mielestään sormus niissä näyttää kamalalta. Yhtään en epäile, että isä ei äitiä rakastaisi. Äitiä asia ei ole hermostuttanut.
Vierailija:
Mikä työ on sellainen, että ei voi sormuksia pitää?
En hoksaa...lyö ihan tyhjää, auta :)
voi käyttää sormusta ja jollei käyttäisi vaikkei mitään kunnollista syytä ols ottaa pois niin mä saisin kauheen kohtauksen!
Olishan siihen nyt joku syy (ei mikään mukava syy) jollei avioliittomme tunnusmerkkiä halu sormessaan kantaa. Tottakai ollaan sydämissämme naimisissa jne. mutta on se sormuksen käyttäminen asiallista. itse en ota pois muuta kuin näin kesällä öisin kun sormet turpoo ja tottakai jos teen sellaista ruokaa.
Miehellä on oltava sormus sormessa ja minulla myös!
Louise10:
että menin kerran työntämään sen sähköurkujen soittimien väliin, enkä ole saanut sitä vielä pois :(
Unohtuu aina välillä koko sormus on jo niin kauan ollut siellä jumissa.
Vierailija:
Äitini oli saarioisten tehtaassa töissä ja siellä ei saanut pitää mitään koruja niin kun ei varmaan missään saa pitää missä tehdään ruokia tms...T:6
Vierailija:
Vaikka se nyt on vaan sormus, eikä sillä ole tekemistä sen kanssa paljonko rakastaa, niin minusta se ei tunnu kivalta.
kun kellokin jäi kerran koneeseen kiinni, onneksi oli sellanen tarranauha ranneke kellossa niin että repesi auki, muuten ois menny käsi mukana
Vapaalla yleensä pidän sitä sormessa, mutta en aina muista laittaa ja saattaa olla pitkiäkin aikoja poissa. Ei meidän rakkaus ainakaan ole helyistä kiinni. Miehellä sormus on sormessa, mutta lähinnä siksi että on mennyt niin tiukaksi ettei saa sitä enää pois.
Mulla on vaikea atopia ja sormukset hiertää herkästi sormesta ihon rikki (vaikka eivät ole liian pienet eivätkä mitkään nikkelikorut). Ei mies ole pahastunut. Enkä minä pahastuisi jos hän ei pitäisi.
Ei edes silloin, kun upottaa kätensä sämpylätaikinaan. No, tapansa kullakin.