Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten poikkeusaika on vaikuttanut alkoholin käyttöönne?

Vierailija
18.04.2020 |

Itselläni alkoholin käyttö loppui kokonaan hieman ennen maaliskuun puoliväliä. Alkoholin käyttöni motiivi on aina ollut vahvasti sosiaalinen ja nyt kun en voi nähdä ketään, eivätkä baarit ole auki, ei ole mielestäni ollut mielekästä juoda yksin kotona.

Mites teillä muilla?

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

0 -linja

Ei siis vaikutusta

Zinc

Mutta kun halusivat sulkea Alkon ostin varastot täyteen

Vastarannankiiskeni heräsi HETI

Vierailija
2/26 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pysynyt samana. Otan aina pe ja la yhden tai kaksi saunakaljaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisivat kieltäneet ryyppäämisen, olisin vetänyt heti pään täyteen !

Zinc

Vierailija
4/26 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mökille lähtökin oli lähellä, mutta ei oikein sopinut ajankohtaan. Aattelin ensin laittaa pihan kuntoon ja sitten vasta aloittaa mökkikauden ..

Zinc

Vierailija
5/26 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama kuin aloittajalla. En näe mitään järkeä vedellä kalsarikännejä, enkä harrasta yksikseni edes sitä "sivistynyttä siemailua". Koska ravintolat on kiinni, en juo mitään.

Vierailija
6/26 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sitä kautta loppunut juominen kokonaan, etten saa sitä mistään. Meni passi vanhaksi maaliskuussa ja uuteen kuvaan pääseminen on osoittautunut hieman kinkkiseksi, joten en ole saanut aikaiseksi hommata henkkareita. Ilman henkkareita taas en saa ostettua alkoholia, vaikka ikää on jo 41, kokeiltu on tässä moneen kertaan.

Välillisesti ongelma liittyy siis poikkeustilaankin.

Vierailija
7/26 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei mitenkään. Juon (sivistyneesti) jos huvittaa. Sattumalta ei ole nyt huvittanut. Viimeksi alkoholia nautittu uutena vuotena.

Vierailija
8/26 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tullut juotua mitään helmikuun jälkeen. 

Vierailija
9/26 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahat loppu, joten juominenkin loppui.694

Vierailija
10/26 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihan rappiolla, kuukaudessa mennyt jo kaksi olutta :(

Vierailija
11/26 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin nollalinjalla täälläkin.

Vierailija
12/26 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryyppäsin ekat kolme viikkoa aikalailla aamusta iltaan mut sit rupesin rajoittamaan kun tajusin ettei maailmanloppu valitettavasti vielä tullutkaan.

Vierailija
13/26 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

TÄH.....Kokeilkaapa nyt juopotella itseksenne. Yllättävän mukavaa, joten minulla ainKin on lisääntynyt melkoisesti.

Vierailija
14/26 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kiva vastauksissa kuulla myös, että millaista alkoholin käyttönne oli ennen poikkeusaikaa. Itse join aika usein, noin 2-4krt/kk. Ja ihan humalahakuista juomista oli.

-AP

Vierailija
15/26 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loppunut kokonaan, kun ei baariin viitsi mennä. Helvetin tylsää vetää kännit, kun ei voi sitten harrastaa mitään ja jää vain jumitus, päänsärky ja oksennus.

Vierailija
16/26 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona ryypätään, ja vaimot ja lapset saavat selkäänsä.

Vierailija
17/26 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Loppunut kokonaan, kun ei baariin viitsi mennä. Helvetin tylsää vetää kännit, kun ei voi sitten harrastaa mitään ja jää vain jumitus, päänsärky ja oksennus.

No ei ehkä kannatakaan jos alkoholinkäyttö on tuolla tasolla :D Itse tykkään ottaa muutaman vaikka elokuvaa katsoessa tai musiikkia kuunnellessa. Kertajuominen on sen verran kohtuullista että harvemmin tulee edes mitään krapulaa vaikkakin kokonaiskulutus on hieman turhan suurta.

Vierailija
18/26 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka toinen päivä suunnilleen tulee juotua muutama olut. Nyt kun siihen on aikaa, kun etätyössä säästyy meikkaamiset ja työmatkat. Kun aloittaa työt jo seiskalta, voi kolmen aikaan jo suhauttaa bissen auki ja siirtyä AV:lle rentoutumaan.

Vierailija
19/26 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En juo alkoholia, mutta nyt v i t u t t a a ja ahdistaa sen verran, että tekisi mieli hakea pullo viinaa.

Vierailija
20/26 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun alkoholinkäyttöni liittyy 100%:sti sosiaaliseen kanssakäymiseen eli ravintoloihin, juhliin, baareihin, afterworkeihin jne.

Maaliskuun alun jälkeen olen juonut yhden piccolopullon skumppaa mieheni kanssa kun juhlimme vuosipäiväämme, that’s it.