Tjäreborg konkurssiin.?
Onko kukaan saanut rahojaan takaisin ? Perjantaina 13.03.20 Tjäreborg ilmoitti peruutuksista. 16.03 olisin lähtenyt matkaan. Olen soittanut kolmesti ja perännyt rahojen palautusta tuloksetta!!! Selitys on ollut että on hidasta näpytellä palautukset manuaalisesti. Tjäreborg surffailee poikkeustilalla eikä anna mitään muuta tietoa asiakkailleen. Ryhmäkanne? Lain mukaan Tjäreborgin tulisi palauttaa rahat 14vrk !!
Kommentit (8)
Eipä ole rahoja kuulunut. Useamman viestin olen minäkin laittanut kyseiseen firmaan.
Kyllä se voi kestää kauankin. Aurinkomatkoilla meni 4 viikkoa.
Itse olen odottanut kohta 2kk. Reilu tonni rahaa siellä niin hiukan kiinnostaisi saada se takaisinkin.
Samoja vastauksia on viljelty koko tämä odotusaika eli kohta ne sieltä tulee. Tietääkseni kukaan ei ole vielä saanut tjäreborgilta latiakaan takaisin kun muut isot matkanjärhestäjät ne asiakkaiden rahat on jo palauttanut.
Ei olisi hirveä yllätys jos menisi konkkaan.
Suomessa kuluttaja-asiamies voi nostaa ryhmäkanteen esimerkiksi kulutustavaran virhettä tai kuluttajasopimusehtojen tulkintaa koskevissa riidoissa. Asian käsittely edellyttää, että usealla kuluttajalla on samaa yritystä koskeva vaatimus, joka perustuu samoihin tai samankaltaisiin seikkoihin. Oikeudenkäyntikulut eivät tule kuluttajaryhmän maksettaviksi, vaan ne maksaa joko kuluttaja-asiamies tai hävinnyt yritys.
Sain Aurinkomatkoilta rahat peruuntuneesta matkasta kahdessa viikossa. Tiedän, että miltä matkanjärjestäjältä seuraavaksi ostan matkani... Aurinkomatkoilta ehdottomasti.
Voi kestää monta viikkoa. 14vrk palautus ei ole voimassa poikkeustilan aikana.