HP ja tyynyhaaste...meniköhän vähän yli?
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
Siis ihan hyvän kokoinen lepotilassakin. Kelpais. 😁 Onko HP naimisissa?
Samaa mietin, mut sit muistin et niijoo, määhä oon ite naimisissa ni väliäkö tuolla🙄
Huomaatteko että Duudsimit yrittää myydä romppeitaan hyväntekeväisyyden varjolla. Ne alkaa olla vanhoja ja Väsyjä
Vierailija kirjoitti:
Oksettavia noi sen tatskat myös, hyi hitto. En koskis pitkällä tikullakaan. Onko tommoset muka hienoja jonkun mielestä??
T.5
No tuskin sinäkään hänen makuun olet eli kummallakaan ei ole mahkuja toisiinsa.
win-win
Ainoa ero on, ettei hän kokisi julistaa kaikista naisista ettei kelpaa edes hänelle :)
Noloa. Niinkuin kyllä kaikki muutkin nämä haasteet. Aikuiset ihmiset joukolla hölmöilee kun joku idiootti keksii jotain "hauskaa". Kuolen nauruun, eiku
En räpäyttäisi silmäänikään, jos tässä olisi parikymppinen kolli kyseessä, mutta miten aikuinen mies jaksaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis ihan hyvän kokoinen lepotilassakin. Kelpais. 😁 Onko HP naimisissa?
Samaa mietin, mut sit muistin et niijoo, määhä oon ite naimisissa ni väliäkö tuolla🙄
Häh? Mistä se koko näkyy? Katoin että mikä tennispallo tossa yläosassa on, mutta muuten sukkapeittää kaiken. Taitaa olla koko varustus tuossa yläosassa mytättynä?
Aika nausellinen lantiokin. Näyttää housut jalassa houkuttelevammalta.
Täähän on suora vastine naiselle, joka haluaa esitellä "hiuksiaan" tai jotain muuta tissivako tai perse seksikkään vihjailevasti esillä.
On ok, jos naiset on puolialasti. Ei ole ok, jos mies tekee samoin.
Koko tyynyhaaste on tyrkkyjen typerää tyrkkytouhua.
Ihan ok vitsi, mutta kuvasta johtuen aloin miettiä sheivaamista. Voiko mitään epämiehekkäämpää olla, kuin mies huolellisesti ajelemassa alapääkarvoitustaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oksettavia noi sen tatskat myös, hyi hitto. En koskis pitkällä tikullakaan. Onko tommoset muka hienoja jonkun mielestä??
T.5
No tuskin sinäkään hänen makuun olet eli kummallakaan ei ole mahkuja toisiinsa.
win-win
Ainoa ero on, ettei hän kokisi julistaa kaikista naisista ettei kelpaa edes hänelle :)
Näinpä. Mielenkiintoisia reaktioita.
Miehestä voi puhua noin mutta naisesta ei, ellei hän edusta täysin päinvastaista mitä itse on, silloin voi.
Toisaalta herää epäilys onko tuon taustalla kuitenkin mies 🤔
Ehkä ei, koska onhan kaksinaismoralismi palstalla vakio.
Vierailija kirjoitti:
Huomaatteko että Duudsimit yrittää myydä romppeitaan hyväntekeväisyyden varjolla. Ne alkaa olla vanhoja ja Väsyjä
Kuten vuosittaisiet alastonkalenterit mm kandeista. Entä sitten petan mainokset, aika seksistisiä. Se vaan että kun ollaan totuttu naisten toimivan näin, niin herättää kohua sitten tämä, vaikka lopulta täysin sama asia, sukupuoli vain eri.
Ainahan myös naiset palstalla toitottaa että miksi miehistä ei ole vastaavaa, nyt kun on niin sekin kismitää.
Yyh, posliini. Ei jatkoon. Mulla tulee molempien sukupuolten sheivatuista alapäistä mieleen broilerit, karvattomat kissat ym.
Voi olla lapsilla kestämistä noin nolosta iskästä
Hyvä et mieskin joskus esittelee ku aina naiset tyrkyttää vehkeitään joka paikassa.