Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kehopositiivisuus ja lyhyet miehet

mies joka ei ymmärrä
18.04.2020 |

Mikäköhän siinä on, kun naiset lataa suoraan nettipalstoilla ja Tinderissä että miehen pitää olla pitkä. Ja jos sitä erehtyy kritisoimaan, niin saa kuulla kuinka kyllähän naisella nyt on oikeus viehättyä sellaisesta miehestä kuin haluaa ja pulinat pois, miehet. Mutta auta armias jos mies kommentoi samalla tavalla, että ei viehäty ylipainoisista naisista, niin koko kehopositiivisuuskerho on täydessä sotatilassa ja kommentin jättänyt mies lynkataan jokaisella somealustalla. Tästä on ihan julkisuudestakin tuttuja esimerkkejä, mm. maajussille morsian-ohjelman Maunon kommentit viime vuonna.

Niin selittäkääs nyt tällaiselle tyhmälle miehelle joku tämä naisten logiikka, kuinka kehopositiivisuus koskee vain ylipainoisia naisia muttei lyhyitä miehiä?

PS. ironisinta tässä kaikessa on, että lyhyydelle ei voi mitään, mutta ylipainolle voi.

Kommentit (121)

Vierailija
101/121 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä lähtien ihmisten on pitänyt aloittaa seurustelu sellaisen ihmisen kanssa jonka kanssa ei halua seurustella?

Tuttavapariskunnista löytyy pyöreitä rouvia yhdessä hoikkien miesten kanssa. Toisaalta myös pitkä nainen yhdessä lyhyen miehen kanssa. Kaikki vaikuttavat onnellisilta pitkissä liitoissaan.

Jokainen saa valita kenen kanssa seurustelee ja viehättyä niistä piirteistä jotka itseä miellyttää. Nainen saa dumpata miehen koska tämä on liian lyhyt, ja se on ok. Mies jos dumppaa lihavan naisen, saa aikaan kamalan pskamyrskyn ja syytetään ahdasmielisyydestä, syrjinnästä. Et ymmärtänyt aloitusta.

Eikä saa. Minulla oli joskus deittiprofiili, jossa etsin nuorempaa, kaunista, fiksua, naisellista, normaalipainoista ja pitkähiuksista naista, niin monta sataa aivan hirveää koppeloa yritti ihan väkisin, että minun pitäisi valita heistä joku, mieluummin kaikki!!1 Pthyi!!1

Onpa ikävää. Odota 10 vuotta. Sitten ei kukaan lähesty sinua,ja sitten vingut täällä, että miksei edes rumat, läskit yh:t lähesty.

Vierailija
102/121 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet itse eivät kestä, että nainen on låhes heidän pituinen, yhtä.pitkä tai pidempi. Kokemusta on. T.pitkä nainen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/121 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyet miehet ovat naurettavia.

Vierailija
104/121 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä 160 senttiset ja 50 kiloiset irakilaiset liimatukat ovat kysyttyjä nimenomaan kehopositiivisten keski-ikäisten naisten keskuudessa. 

Ihan kuten kehopositiivisten rupsahtaneiden setämiesten keskuudessa ovat thainaiset ostovaimoina.

Vierailija
105/121 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä lähtien ihmisten on pitänyt aloittaa seurustelu sellaisen ihmisen kanssa jonka kanssa ei halua seurustella?

Tuttavapariskunnista löytyy pyöreitä rouvia yhdessä hoikkien miesten kanssa. Toisaalta myös pitkä nainen yhdessä lyhyen miehen kanssa. Kaikki vaikuttavat onnellisilta pitkissä liitoissaan.

Noniin, taas koetetaan taputella tämäkin asia piiloon. Se ei silti poista sitä ap:n esittämää kysymystä, että miksi lyhyitä miehiä saa vapaasti ja avoimesti syrjiä, mutta ylipainoisia naisia ei.

Tämä. Tässä kysyttiin juurikin tuota logiikkaa, miksi lyhyiden miesten pilkkaaminen on ok mutta ylipainoisten naisten pienestäkin kommentoinnista seuraa paskamyrsky? Nyt ei puhuttu lyhyiden miesten Napoleon-komplekseista, niistä on ihan omat ketjunsakin, vaikka tämä aihe toki läheltä liippaakin.

Kuinkahan monta haukkumisketjua täälläkin päivittäin aloitetaan naisten ylipainosta? Entä kuinka monta vastaavaa ketjua miesten lyhyydestä?

Mutta kertokaapa miksi vain naisten lihavuutta arvostellaan ja haukutaan?

Miksi mies edellyttää että voi olla minkälainen tynnyri tahansa ja hänen pitää kelvata ja häntä pitää palvoa Adoniksena?

Totuus kun kuitenkin on että Yli 30-vuotiaista suomalaisista aikuisista vähintään ylipainoisia on 63 prosenttia naisista ja 72 prosenttia miehistä. Lihavia on naisista 28 ja miehistä 26 prosenttia. Lähes joka toinen (46 %) mies ja nainen on vyötärölihava.

Miksi miehet ovat sokeita omalle läskeilleen?

Vierailija
106/121 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noniin, taas koetetaan taputella tämäkin asia piiloon. Se ei silti poista sitä ap:n esittämää kysymystä, että miksi lyhyitä miehiä saa vapaasti ja avoimesti syrjiä, mutta ylipainoisia naisia ei.

Tämä. Tässä kysyttiin juurikin tuota logiikkaa, miksi lyhyiden miesten pilkkaaminen on ok mutta ylipainoisten naisten pienestäkin kommentoinnista seuraa paskamyrsky? Nyt ei puhuttu lyhyiden miesten Napoleon-komplekseista, niistä on ihan omat ketjunsakin, vaikka tämä aihe toki läheltä liippaakin.

Kuinkahan monta haukkumisketjua täälläkin päivittäin aloitetaan naisten ylipainosta? Entä kuinka monta vastaavaa ketjua miesten lyhyydestä?

Mutta kertokaapa miksi vain naisten lihavuutta arvostellaan ja haukutaan?

Miksi mies edellyttää että voi olla minkälainen tynnyri tahansa ja hänen pitää kelvata ja häntä pitää palvoa Adoniksena?

Totuus kun kuitenkin on että Yli 30-vuotiaista suomalaisista aikuisista vähintään ylipainoisia on 63 prosenttia naisista ja 72 prosenttia miehistä. Lihavia on naisista 28 ja miehistä 26 prosenttia. Lähes joka toinen (46 %) mies ja nainen on vyötärölihava.

Miksi miehet ovat sokeita omalle läskeilleen?

Naiset rakastaa isoja miehiä.

mies53v

Vierailija
107/121 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä 160 senttiset ja 50 kiloiset irakilaiset liimatukat ovat kysyttyjä nimenomaan kehopositiivisten keski-ikäisten naisten keskuudessa. 

Ihan kuten kehopositiivisten rupsahtaneiden setämiesten keskuudessa ovat thainaiset ostovaimoina.

Luusereita molemmat.

Vierailija
108/121 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan noita vastaan tullut vaikka kuinka paljon ketjuja missä lyhyet miehet ei kelpaa mihinkään. Se on sitä privilegee kun ei viitti edes huomata

Ne on ne samat miehet, jotka aloittelevat ketjuja naisten ylipainosta ja miesten lyhyydestä.

Vierailija
109/121 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten pitäisi ottaa aina naisen tunteet huomioon ja olla välittämättä itsestä ja naiset ottaa huomioon itsensä välittämättä miehestä. Tämän takia miehet saa aina syyttely niskaan jos toimii yhtä itsekkäästi kuin nainen

Vierailija
110/121 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet itse eivät kestä, että nainen on låhes heidän pituinen, yhtä.pitkä tai pidempi. Kokemusta on. T.pitkä nainen

Olisiko asia enemmänkin toisinpäin?

Vierailija
111/121 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokainen saa valita kenen kanssa seurustelee ja viehättyä niistä piirteistä jotka itseä miellyttää. Nainen saa dumpata miehen koska tämä on liian lyhyt, ja se on ok. Mies jos dumppaa lihavan naisen, saa aikaan kamalan pskamyrskyn ja syytetään ahdasmielisyydestä, syrjinnästä. Et ymmärtänyt aloitusta.

Siis kuka syyttää ja missä? Ja miksi siitä pitäisi erityisesti välittää? En ole puolivuosisataisen elämäni aikana ikinä törmännyt tällaiseen.

Netissä ja myös ihan IRL olen törmännyt tähän ilmiöön ja olen 26v. Ainahan sitä voi yrittää olla välittämättä, mutta onhan se kaksinaismoralistista, että nainen saa vaatia miehen olevan pitkä, mutta mies ei saa vaatia naiselta normaalipainoa tai hänet leimataan kamalaksi, ahdasmieliseksi ihmiseksi.

Voi helvetti tuota vaatia-sanan käyttöä. KUKAAN ei voi vaatia sinua olemaan pitkä. Etkä sinä voi vaatia esimerkiksi minua olemaan normaalipainoinen. Sen sijaan minä saisin halutessani etsiä pitkää miestä ja sinulla on täysi vapaus etsiä hoikkaa tai normaalipainoista naista. En ihan oikeasti usko, että kukaan tulee silmille, jos netti-ilmoituksessasi lukee, että "etsimäni nainen on hoikka tai normaalipainoinen".

Kyllä tulee. On nimittäin omakohtaista kokemusta.

Vierailija
112/121 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Magnificent kirjoitti:

Ihan normaalia naisten kaksinaismoralismia. Naiset haluavat kirsikat kakusta, oikeudet muttei velvollisuuksia.

Ja sitä paitsi lyhyyden pilkkaaminen on pahempi kuin ylipainon, koska siihen ei voi vaikuttaa.

Lähes jokaisella läskillä on mahdollisuus olla normaalipainoinen seuraavan 2vuoden kuluessa, jos he vain itse niin päättävät

Hei

Teistä miehistä 70% on ylipainoisia ja nuorista miehistä (18-29 vuotiaat) lähes puolet. Entä, jos tässä asiassa tuijottaisitte omaan napaanne ja laihduttaisitte,niin parantaisitte omia saumojanne pariutumismarkkinoilla- ei naisetkaan tykkää läskeistä.

Naisista on alle 30% normaalipainoisia. Mitäs teidän pitäisi tehdä?

Vierailija
113/121 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikä saa. Minulla oli joskus deittiprofiili, jossa etsin nuorempaa, kaunista, fiksua, naisellista, normaalipainoista ja pitkähiuksista naista, niin monta sataa aivan hirveää koppeloa yritti ihan väkisin, että minun pitäisi valita heistä joku, mieluummin kaikki!!1 Pthyi!!1

Onpa ikävää. Odota 10 vuotta. Sitten ei kukaan lähesty sinua,ja sitten vingut täällä, että miksei edes rumat, läskit yh:t lähesty.

Ei tarvitse odottaa. Olen jo naimissa erään kaunottaren kanssa. Eikä ole plösö.

Vierailija
114/121 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis kuka syyttää ja missä? Ja miksi siitä pitäisi erityisesti välittää? En ole puolivuosisataisen elämäni aikana ikinä törmännyt tällaiseen.

Netissä ja myös ihan IRL olen törmännyt tähän ilmiöön ja olen 26v. Ainahan sitä voi yrittää olla välittämättä, mutta onhan se kaksinaismoralistista, että nainen saa vaatia miehen olevan pitkä, mutta mies ei saa vaatia naiselta normaalipainoa tai hänet leimataan kamalaksi, ahdasmieliseksi ihmiseksi.

Voi helvetti tuota vaatia-sanan käyttöä. KUKAAN ei voi vaatia sinua olemaan pitkä. Etkä sinä voi vaatia esimerkiksi minua olemaan normaalipainoinen. Sen sijaan minä saisin halutessani etsiä pitkää miestä ja sinulla on täysi vapaus etsiä hoikkaa tai normaalipainoista naista. En ihan oikeasti usko, että kukaan tulee silmille, jos netti-ilmoituksessasi lukee, että "etsimäni nainen on hoikka tai normaalipainoinen".

Kyllä tulee. On nimittäin omakohtaista kokemusta.

Ainahan netissä joku tulee silmille. 

Vierailija
115/121 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Magnificent kirjoitti:

Ihan normaalia naisten kaksinaismoralismia. Naiset haluavat kirsikat kakusta, oikeudet muttei velvollisuuksia.

Ja sitä paitsi lyhyyden pilkkaaminen on pahempi kuin ylipainon, koska siihen ei voi vaikuttaa.

Lähes jokaisella läskillä on mahdollisuus olla normaalipainoinen seuraavan 2vuoden kuluessa, jos he vain itse niin päättävät

Hei

Teistä miehistä 70% on ylipainoisia ja nuorista miehistä (18-29 vuotiaat) lähes puolet. Entä, jos tässä asiassa tuijottaisitte omaan napaanne ja laihduttaisitte,niin parantaisitte omia saumojanne pariutumismarkkinoilla- ei naisetkaan tykkää läskeistä.

Naisista on alle 30% normaalipainoisia. Mitäs teidän pitäisi tehdä?

Mitähän pitäis… Ainakin sun pitäis opetella lukemaan ja myös ymmärtämään lukemasi.

”Työikäisistä 20–54-vuotiaista miehistä 65 prosenttia ja naisista 49 prosenttia oli painoindeksin mukaan ylipainoisia tai lihavia vuonna 2020.”

https://www.sttinfo.fi/tiedote/yha-useampi-tyoikainen-on-ylipainoinen?p…

Vierailija
116/121 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on moneen kertaan todettu, että pituuteen ei voi vaikuttaa, mutta paino voi muuttua. Sehän se ongelma oikeastaan onkin. Kuka tahansa voi lihoa esimerkiksi sairauden myötä. (Esim. monet lääkitykset lihottavat.) Olen itse liikunnallinen ja panostan paljon terveellisiin elämäntapoihin ja olen ollut aina hoikka, mutta en voi silti taata olevani hoikka koko loppuelämäni. En siis valitse miehiä, jotka kertovat, etteivät halua lihavaa naista, koska en pysty takaamaan, että vastaan heidän mieltymyksiään aina. Tämä voi ehkä selittää naisten kielteisiä reaktioita kommentteihin naisten lihavuudesta.

Toisekseen, naisten kehopositiivisuus on syntynyt siitä, että naiset itse ovat sitä ajaneet ja tukeneet toisiaan. Miehiltä olen enimmäkseen kuullut vain pilkkaa naisten kehopositiivisuudesta.

On kuitenkin sääli, että miesten pituus ja peniksen koko ovat usein jotenkin sallittuja heittojen kohteita. Lyhyet miehet myös esitetään viihteessä aika usein epämiellyttävinä hahmoina. En pidä tästä yhtään, eihän ihminen näille asioille itse mitään voi. Toivoisinkin, että kaikki turha jauhaminen muiden kropista, mm. lasten ja nuorten pituudesta, lopetettaisiin.

Vierailija
117/121 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse viehätyn lyhyistä ja laihanpuoleisista miehistä. Varsinkin jos on silmälasit.

Olen itse lyhyt,pienikokoinen nainen ja on luontevaa olla samanlaisen kanssa.

En katso kuitenkaan ihmisessä ensin pituutta. Se ei ole se mikä herättää mielenkiinnon.

Katse,kävely,hymy ja karisma. Joskus äänelläkin on suuri vaikutus. Kokonaisuus.

Vierailija
118/121 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäköhän siinä on, kun naiset lataa suoraan nettipalstoilla ja Tinderissä että miehen pitää olla pitkä. Ja jos sitä erehtyy kritisoimaan, niin saa kuulla kuinka kyllähän naisella nyt on oikeus viehättyä sellaisesta miehestä kuin haluaa ja pulinat pois, miehet. Mutta auta armias jos mies kommentoi samalla tavalla, että ei viehäty ylipainoisista naisista, niin koko kehopositiivisuuskerho on täydessä sotatilassa ja kommentin jättänyt mies lynkataan jokaisella somealustalla. Tästä on ihan julkisuudestakin tuttuja esimerkkejä, mm. maajussille morsian-ohjelman Maunon kommentit viime vuonna.

Niin selittäkääs nyt tällaiselle tyhmälle miehelle joku tämä naisten logiikka, kuinka kehopositiivisuus koskee vain ylipainoisia naisia muttei lyhyitä miehiä?

PS. ironisinta tässä kaikessa on, että lyhyydelle ei voi mitään, mutta ylipainolle voi."

Nyt täällä ei tunnu porukalla olevan hölkäsen pölähtämän käsitystä mitä on kehopositiivisuus.

Se EI ole sitä sinun tai minun tai kenenkään pitäisi viehättyä lihavasta tai laihasta tai lyhestä tai pitkästä jne vaan sitä että tavoitteena on saada kaikenlaisille kehoille tasa-arvoisesti kunnioitusta ja oikeuksia.

Kehopositiivisuuden avulla pyritään parantamaan marginalisoitujen ja syrjittyjen kehojen, kuten lihavien, vammaisten ja transihmisten, ihmisoikeuksia. Kehopositiivisuudessa on kyse ihmisen oikeudesta siihen, että hänen kehonsa saa kunnioitusta vaikka ei vastaisikaan kauneusihanteita. Siinä ei ole käsitteenä kyse painonhallinnasta, hyvinvoinnista tai fyysisestä terveydestä. Se ei ota kantaa siihen, millaiset elämäntavat ovat terveellisiä tai epäterveellisiä. Se ei myöskään liity itsensä rakastamiseen tai positiiviseen asenteeseen.

Meneekö jakeluun?

Kukaan ei käske eikä edellytä sinua tuntemaan vetoa sellaiseen mihin et tunne, mutta pyritään siihen että kaikenlaiset kehot ovat hyväksyttyjä. Ei ole oikeaa tai väärää siinä haluatko lihavan vai laihan vai lyhyen tai pitkän kumppanin, Se on sinun henk. koht. mieltymyksesi. Pyrkimys on kuitenkin että kaikenlaiset ihmiset saavat olla ja elää, ovat he sitten mieleisiäsi tai eivät. 

Ehkä tämä on liian vaikeaa tajuta....?

Minä itse olen kehopositiivinen. Olen joukosta erottuva koska olen alipainoinen. 

Vierailija
119/121 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulipahan luettua koko ketju ja aihe on neljässä vuodessa selvästi vain eskaloitunut entistä enemmän

Vierailija
120/121 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Tässä kysyttiin juurikin tuota logiikkaa, miksi lyhyiden miesten pilkkaaminen on ok mutta ylipainoisten naisten pienestäkin kommentoinnista seuraa paskamyrsky? Nyt ei puhuttu lyhyiden miest

mutta tuossakin on se ongelma, ettei sitä painoa tarvitse olla kovin paljoa että lasketaan lihavaksi. on totta että naisia on normaalipainossa enemmän kuin miehiä, mutta lihavissa sitten naiset ovat eniten edustettuna sitten siellä äärimmäisten lihavien ääripäissä miehiä enemmän. jos mentäisiin sillä mittarilla mitä monissa muissa maissa käytetään enemmän ylipainoinen -> lihava -> äärimmäisen lihava (overweight -> fat -> obese) niin naisten osuus ylittää miesten jossakin tuossa lihavan (fat) ensimmäisellä alkupuoliskolla ihan suomessakin ja tämän voit ihan itse netistä tarkistaa :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kahdeksan