Aiotko ottaa koronarokotteen?
Kommentit (81)
Sikatikku olikin vapaaehtoinen, tietääkseni ainahi valtaosalle narkolepsaantuneista. Vapaaehtoisuus sisältää omavastuun.
ergewrtg kirjoitti:
Sikatikku olikin vapaaehtoinen, tietääkseni ainahi valtaosalle narkolepsaantuneista. Vapaaehtoisuus sisältää omavastuun.
valta-osa oli pikkulapsia joiden vanhemmat myrkytti nämä lapset, THL:n ohjeistamana
Ei kumma jos sivumaut runtelivat eritoten juuri pikkuväkeä ja nuorisolaisia kun ottaa huomioon kuinka paljon tuonikäisistä joutui kokeilun uhriksi; 5-14-vuotiaista n. 81,3 prosenttia (kansallisen narkolepsiatyöryhmän loppuraportti, sivu 10)
Ensin vältellään kuukausi tolkulla ulkonaliikkumista viruksen pelossa ja sitten otetaan sitä vapaaehtoisesti piikistä. Käy helvetisti järkeen :)
kuukauden ajan ihmisä on istutettu kauhistelu-pelottelu-syylllistys-meedioiden ääressä ja uutettu heihin pelkoa ja rokotehimoa, skoka sikatikkufarssi täytyy saada äkkiä unohtumaan. Sitten samaan aikaan ku lasketaan heidät takaisin ulottelemaan, niin sanotaan että nyt ois turvamömmöä tyrkyn, mene ottamaan jos haluat päästä syyllisestä olostasi ja kuolemanpelotasikin vielä
Tottakait otan jos sinne asti elän. En jaksa olla jatkuvassa koronapelossa. Ei tämäkään mitään elämää ole.
Ei maksanne vaivaa ryhtyä pelkäämään koronaa, kävis vielä niin että joutuisi vaihtamaan koronapelkonsa sivuvaikutusten odottamiseen
segser kirjoitti:
Ei maksanne vaivaa ryhtyä pelkäämään koronaa, kävis vielä niin että joutuisi vaihtamaan koronapelkonsa sivuvaikutusten odottamiseen
Tuskin tappavat yhtä nopeasti kuin korona.
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata huudella, ettei sitä määrätä pakolliseksi.
Tähän ei liene perustuslaki vielä taivu? Suomessa ihmisellä EI ole hoitopakkoa.
Ja kysymykseen, en todellakaan ottaisi rokotusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En todellakaan ota eikä ota meidän teinitkään. Pakkorokotuksista ihan turha alkaa meuhkaamaan, ketään ei aleta väkisin rokottamaan.
Entäpä jos käytetään pakkorokotuslakia, niin silloin et voi kieltäytyä, vaan tarvittaesssa rokote annetaan poliisivalvonnassa
Joo.. Katotaan kun ne pakkorokottaa poliisin valvonnassa. Salli mun nauraa. Voisko sen poliisin resursseja kohdentaa kuitenkin vaikka oikeisiin rikollisiin..? Aion tehdä isot kantelut ihmisoikeustuomioistuimeen jos poliisivalvonnassa pakkorokote laitetaan, ei täyty enää vapaan ihmisen oikeudet. Mutta turha tällä on spekuloida, tätä ei tule koska on yhtä laiton kuin Uudenmaan rajojen kiinni pitäminen.
En ole rokotevastainen. En halua levittää sitä tautia oireettomana mahdollisesti muihin joille se on vaarallinen.
segser kirjoitti:
No venäläistä rulettia se korona on joka tapauksessa. Parempihan se on kuolla johonkin muuhun kuin tukehtumalla omiin kudosnesteisiin. Ja varmaan mahdollisesti niihin rokotuksen liitännäissairauksiin on olemassa lääkkeet. Koronaan ei ole vielä lääkettä.
Vierailija kirjoitti:
En ole rokotevastainen. En halua levittää sitä tautia oireettomana mahdollisesti muihin joille se on vaarallinen.
Mun mielestä tää ei oo noin mustavalkoinen. Tai, noh av:lla kaikki on. Mut koitetaan nyt selittää sävyjä...
Rokote ohjelman mukaiset rokotteet ovat vanhoja ja todellakin kunnolla käytössä testattuja. Näillä on saatu pidettyä poissa moni ikävä tautilainen. Hyvä asia. Kannatan rokote ohjelmaa.
Kaikki kuitenkin muistavat sikainfluenssan, ja mitä kävi kymmenille nuorille. Se on ihan kiva, että olet niin hyvä ihminen että haluat osallistua ihmiskokeeseen, mutta kaikki ei oo noin pyhiä. 😇
Ja vaikka muutkaan ei halua levittää tautia, ei ne myöskään halua mitään random vaivaa sivuoireena 😉 lopulta taudin saaminen ja levittäminen on kuitenkin perus hyvästä hygieniasta enemmän kiinni, kuin rokotteen tuomasta turvallisuuden tunteesta.
Luultavasti en koska en ole enää hengissä.
Ei sitä perusterveen tarvitse ottaa. Riittää että riskiryhmät rokotetaan.
Vierailija kirjoitti:
En ota. Ties minkä taudin siitä saa.
Varmaan pedonmerkin ja valvontasirun.
En ota.
Olen nuori, minulla ei ole minkäänlaisia sairauksia (astmaa, allergiaa, migreeniä, kroonisia sairauksia tai mitään muutakaan.) Kun joskus erittäin harvoin olen flunssassa tai kuumeessa, paranen niistä normaalisti 1-2 päivässä, jonka lisäksi sitten se 1 "tauditon" päivä lepoa. Todennäköisyys sille, että selviän taudista sairastamalla sen on suuri, ja olen valmis ottamaan sen pienen riskin etten siitä paranisikaan.
Ehkä vasta 4-5 vuoden päästä kunhan ensin näen tuleeko muille sivuvaikutuksia