Minkälaiset ihmiset käyvät Prismassa ja ostavat aina kurkkua ja pparikaa :))
Kommentit (51)
Onko kenenkään muun kaupassa paprikan hinta yhtäkkiä kolminkertaistunut?
Meillä lapset ei tykkää syödä salaattia. Siispä pilkon paprikaa, Kurkkua, omenaa ja porkkanaa sormisyötäviksi, ettei keripukki iske.
Hapankorppu ja paprikaa päälle toimii
Minä ostan aina kurkkua ja paprikaa, koska tykkään shokeerata. Ihan parasta, kun näkee ihmisten tyrmistyneet ilmeet Prisman hevi-osastolla.
Paprika on loistava vihannes, koska se säilyttää paistoksissa paremmin tekstuurinsa kuin moni vihannes. Kurkku ja tomaatti puolestaan tuovat kosteutta salaatteihin. Ei tarvitse tuhota hyvää salaattia ällöttävillä kaloripommimajoneeseilla.
Vierailija kirjoitti:
Ei, vaikka paprikasesonki on menossa ohi.
Suosittelen Satokausikalenteria.
Kerrohan ap meille junteille, mitä hienot ihmiset ostavat kaupasta. Arvaammekin jo, mitä ostoskoristasi ei löydy.
Voi ei, en kuulu joukkoon :( Ostan aina tommaattija
VÄÄRIN! Voin ostaa myös kurkkua ja tomaattia.
Sellaiset jotka ostaa vihanneksia yleensäkin. Meillä tehdään salaatti joka päivä.
Harvemmin on paprikaa koska se närästää mua mutta aina ostetaan salaattia, kurkkua ja tomaattia ja välillä paprikaa.
Vierailija kirjoitti:
Minä ostan aina kurkkua ja paprikaa, koska tykkään shokeerata. Ihan parasta, kun näkee ihmisten tyrmistyneet ilmeet Prisman hevi-osastolla.
Tämä!!! Kiitokset päivän nauruista! :)
Paprika närästää. En osta sitä kuin kerran viidessä vuodessa kun teen chili con carnea.
Paprika on terveellistä. Kurkku tuo rakennetta ja raikkautta salaattiin tai leivän väliin. Mä tykkään kyllä käyttää kasviksia monipuolisesti. Valitettavasti hyvin monesta ei nää päälle päin, missä kunnossa se on. Kurkku ja paprika ovat kumpikin pomminvarmoja valintoja, jotka eivät pilaannu heti.
Mitä pitäisi ostaa niiden tilalla? Ne on helppoja , nopeita, hyviä ja hyvin säilyviä. Helppo käyttää monessa. Ostan kyllä muutakin, mutta koen kurkun, tomaatin ja paprikan parhaiksi. Salaatti menee nopeasti huonoksi. Juureksia käytän myös paljon. Naposteluun, mihin käytän kurkkua ja paprikaakin.
Hyvät vaihtoehtoiset ideat otetaan vastaan?
Vierailija kirjoitti:
Hapankorppu ja paprikaa päälle toimii
Kiitos!!!! Pitääkin lisätä hapankorput ensiviikon Cittarin tilaukseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, vaikka paprikasesonki on menossa ohi.
Suosittelen Satokausikalenteria.
Tuota kaipasin juuri. En tiennyt että sellainen on. Siis haluaisin App:n koska päivittäisi satokautta ihan niin, että mitä kaupoissa on tarjolla edullisesti, eikä vain teoriassa. Siihen voisi lisätä reseotejä ja muita vinkkejä.
Vierailija kirjoitti:
Aaah, cool. 😂
Minä käyn Prismassa ruokaostoksilla, koska Prismassa on erittäin hyvä hedelmä-ja vihannesosasto. HeVi tuotteet kiertävät nopeasti ja aina saa tuoreita kasviksia.
Perjantain ruokaostoksilla ostoskärryyn tarttui mm. kurkkua, kukkakaalia, perunoita, Salaattia, sokeriherneitä, tuoreita siitakesieniä ja kotimaisia tomaatteja. Paprikaa oli jo kotona jääkaapissa, tällä kertaa en ostanut.
Sellaiset ihmiset käyvät Prismassa, jotka arvostavat hyvää valikoimaa, tuoreita kasviksia, ruoan edullista hintaa ja jotka mielellään kokkaavat itse ruokaa laadukkaista raaka-aineista.
Mistä te tiedätte jos joku aina ostaa kurkkua ja paprikaa? Minä käyn Prismassa ja ostan aina kurkun ja paprikan lisäksi tomaattia ,salaattia ja porkkanoita. Tämä koska tykkään syödä niitä ja käyttää niitä ruuanlaitossa.