Prismassa nähtyä!
Yks mies kulki kaasunaamari kasvoilla.
Meinasin revetä.
Kommentit (24)
Voi olla provo tai sitten oikeasti pelkää tai ehkäpä itse on flunssassa tai kuuluu vakavaan riskiryhmään eli autoimmuunisairaus tms.?
Vierailija kirjoitti:
Voi olla provo tai sitten oikeasti pelkää tai ehkäpä itse on flunssassa tai kuuluu vakavaan riskiryhmään eli autoimmuunisairaus tms.?
Kenelläkään riskiryhmään kuuluvalla tai flunssaisella ei ole mitään asiaa kauppaan. Ainoa selitys voi olla se, että tyyppi on pelokas tai hieman erikoinen.
Vierailija kirjoitti:
Pysyitko kuitenkin kasassa?
Pysyin.
Onneksi et revennyt. Ajattele nyt sitä veren ja sisäelinten määrää siellä Prisman käytävillä!
Vierailija kirjoitti:
Onneksi et revennyt. Ajattele nyt sitä veren ja sisäelinten määrää siellä Prisman käytävillä!
Jaa-a, riippuu vähän mistä kohtaa ap olis revenny... Jos esim vaan jostain sormien välistä, nii ei niin paha olis sitte ollu. Ap, missä sulla menee saumat?
Itse olen myös sattunut näkemään muutaman, eli kyllä niitä useampikin pitää.
Jotkuthan kerää kaikkea armeija-roinaa, varmaan ihanaa kun kerrankin tuli yhdelle esineelle käyttöä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi meinasit revetä?
Ja mistä kohtaa?
Miten meinasit revetä? Nauroitko katketaksesi siellä hyllyjen välissä vai raivositko itseksesi?
Mulla on aina kirurgin miniompelusetti mukana käsilaukussa, koska oon helppo repeemään. Ihan kätsä, suosittelen repeilijöille,
Vierailija kirjoitti:
Jotkuthan kerää kaikkea armeija-roinaa, varmaan ihanaa kun kerrankin tuli yhdelle esineelle käyttöä.
Eikö sellaisia "kaasunaamareita" käytetä ihan nykypäivänäkin erilaisissa töissä, eli tuskin mistään museotavaroista on kyse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kenelläkään riskiryhmään kuuluvalla tai flunssaisella ei ole mitään asiaa kauppaan. Ainoa selitys voi olla se, että tyyppi on pelokas tai hieman erikoinen.
Kaikki ovat riskiryhmässä, kun virus leviää aivastuksen lisäksi puhuessa, suusta lentävien partikkeleiden mukana. Kukaan ei varmaksi tiedä, onko itse taudin kantaja tai oireeton levittäjä. Siksi on erittäin järkevää pitää jotain maskia naamalla kaupassa käydessä.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on aina kirurgin miniompelusetti mukana käsilaukussa, koska oon helppo repeemään. Ihan kätsä, suosittelen repeilijöille,
Pikkurepeämät saa jesarilla äkkiä umpeen, kotona sitten aletaan vasta ompelemaan.
Kyllä mäkin pitäisin jos omistaisin. Jos älyisi muut pysyä vaikka vähän etäämmällä. Kiva jos tuo vielä hymyn jonkun huulille samalla. Sitä ei ole liikaa etenkään näinä aikoina.
Vierailija kirjoitti:
Ai vitsi miten ihana tilaisuus tuli käyttää tätä keräilytavaraa. Hänen on ehkä aina tehnyt mieli vetää kaasunaamari päähänsä ja lähteä kauppaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta kai heillä on, pitäähän heidänkin syödä tai kuolevat nälkään.
Itsekin olen nähnyt Prismassa yhden kunnon hc-suoja/kaasunaamariin pukeutuneen asiakkaan, eli ei välttämättä ole keksitty juttu. Aiheutti hieman hämmennystä, mutta toki on varmasti tehokas keino suojautua koronalta, jos sinne Prismaan on kerta pakko lähteä...
Pysyitko kuitenkin kasassa?