Miksi kaikki vauvanruoat on myrkkyä?
Miksi kaikki vauvanruoat on myrkkyä ? Nestle ja Valio. Täynnä maitoa joka prosessoitu täysin luonnottomaksi. Ja ne missä ei ole maitoa on lisätty glugoosisiirappia ja laitettu ainesluetteloon se jollain valenimellä. Suosittelen lukemaan tuosta myrkystä jos et ole ennen lukenut.
Onko mitään kauppaa mistä saisi esim terveellistä velliä jos maito ja kaura ei vauvalle sovi ? (1v)
Kommentit (21)
Mene hoitoon. Et kuitenkaan tuputtaisi vauvallesi sinun paskoja vegaani uskomuksiasi?
No jopa on taas dramaattista. Jos tekee enimmäkseen itse ruuat, niin mitä väliä, jos saa jotain lisäaineita joskus.
Miksi et imetä? Se on aitoa ruokaa vauvalle. Jos ei osaa, niin sitten on parempi antaa sitä prosessoitua lehmänmaitoa, jossa proteiinit on pilkottu vauvan suolistolle toimivammaksi.
Ennen mentiin tissimaidolla ja sitten lehmän. Kellään ei ollut laktoosivaivoja, allergioita ja adhdta ei oikeasti kellään.
Vierailija kirjoitti:
Ennen mentiin tissimaidolla ja sitten lehmän. Kellään ei ollut laktoosivaivoja, allergioita ja adhdta ei oikeasti kellään.
Olipa.
Vierailija kirjoitti:
Ennen mentiin myös vähemmillä rokotteilla...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rokote-huuhaata taas kerrakseen. Ennen kuoltiin hinkuyskään, sikotautiin, ja vammauduttiin vaikeasti ikävien sairauksien seurauksena. Yksi syy miksi nykyään on allergioita yms. enemmän, on se koska meiltä puuttuu suojaavia mikrobikontakteja. Eletään steriilimmässä ympäristössä, jossa niukasti luontoyhteyksiä ja hyödylliset multakontaktit puuttuu. Vauvanruoka kannattaa mielummin tehdä itse ja lisäksi mukuloiden kädet multaan ja metsään ja eläimiä paijailemaan. Sieltä niitä suojatekijöitä saa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rokote-huuhaata taas kerrakseen. Ennen kuoltiin hinkuyskään, sikotautiin, ja vammauduttiin vaikeasti ikävien sairauksien seurauksena. Yksi syy miksi nykyään on allergioita yms. enemmän, on se koska meiltä puuttuu suojaavia mikrobikontakteja. Eletään steriilimmässä ympäristössä, jossa niukasti luontoyhteyksiä ja hyödylliset multakontaktit puuttuu. Vauvanruoka kannattaa mielummin tehdä itse ja lisäksi mukuloiden kädet multaan ja metsään ja eläimiä paijailemaan. Sieltä niitä suojatekijöitä saa.
Korjaa jos olen väärässä mutta eikös hinkuyskä ole ongelma edelleen? Vaikka on rokotukset?
http://www.laakarilehti.fi/ajassa/ajankohtaista/bakteerin-muuntuminen-s…
Vierailija kirjoitti:
Miksi lähes kaikissa korvikkeissa on PALMUÖLJYÄ?
Koska se on halpaa ja siinä on makua. Mutta ei se toki suomalaisen ihmisen elimistöön kuulu.
Korjaa jos olen väärässä mutta eikös hinkuyskä ole ongelma edelleen? Vaikka on rokotukset?
http://www.laakarilehti.fi/ajassa/ajankohtaista/bakteerin-muuntuminen-s… [/quote]
Tässä tuoreempaa tietoa asiasta ja syistä tarkemmin.
https://thl.fi/fi/web/infektiotaudit-ja-rokotukset/taudit-ja-torjunta/t…
Osta sauvasekoitin ja hurruutele itse vauvelin soseet <3
Pienten lasten hinkuyskätapaukset johtuvat pitkälti laumasuojan puutteesta, mihin rokotevastaisuus on yksi syy.
Kun tekee ruuat itse, ei tarvitse antaa vauvalle myrkkyjä.
Osta paketti sellaisesta viljasta tehtyjä hiutaleita, jotka vauvallesi sopii. Keitä kattilassa vettä ja lisää siihen hiutaleet. Anna kiehua muutama minuutti. Tulee terveellistä velliä, jossa ei ole maitoa eikä mitään lisättyjä aineita. Vain viljaa ja vettä.
1v ei ole vauva ja eikä tarvitse vauvanruokia. Voi syödä samaa kuin aikuiset, mutta ilman suolaa.
Hiutaleet voi myös vetää blenderillä sileämmäksi.
Vierailija kirjoitti:
http://www.laakarilehti.fi/ajassa/ajankohtaista/bakteerin-muuntuminen-s…
Tässä tuoreempaa tietoa asiasta ja syistä tarkemmin.
https://thl.fi/fi/web/infektiotaudit-ja-rokotukset/taudit-ja-torjunta/t…
Tai sitten:
https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/30793754/
"The 112-Year Odyssey of Pertussis and Pertussis Vaccines-Mistakes Made and Implications for the Future"
"Because of linked-epitope suppression, all children who were primed by DTaP vaccines will be more susceptible to pertussis throughout their lifetimes, and there is no easy way to decrease this increased lifetime susceptibility."
Ohis: Rokotteet eivät ole yksinkertainen asia. Silti surullista, että rokotevastaisuudessa haetaan pelkästään todisteita rokotuksia vastaan miettimättä kokonaiskuvaa. Onko tavoitteena, että ketään ei rokotettaisi mitään tauteta vastaan? Olisiko kiva elää maailmassa, jossa koronan lisäksi olisi kymmeniä muita hengenvaarallisia epidemioita ja terveydenhuollon kantokyky ei riittäisi hoitamaan kaikkia? Nyt on helppo huudella, kun hyvän rokotekattavuuden ansiosta sairastumisriski vakaviin sairauksiin on todella pieni, ja siksi myös rokottamattomat pärjäävät laumasuojan johdosta. Tämä siis niin kauan kuin rokotevastaisuus pysyy marginaalisena ilmiönä. Ja viitaten katsaukseen, jonka lähetit. Kaikki tieteellisetkään julkaisut eivät ole painoarvoltaan samanveroisia. Niitä lukiessa kannattaa miettiä mikä instanssi julkaisun on tuottanut, onko se yksittäisen henkilön vai ryhmän julkaisu, minkämaalainen ja kokoinen aineisto tutkimusten taustalla on, millainen tutkimusasetelma on, miten tilastoanalyysit on tehty, ja onko johtopäätökset oikeutettuja tuloksiin nähden. Onko muita tutkimuksia, joissa on samanlaisia tuloksia, vai onko yksittäinen löydös. Onko katsaukseen valittu valikoiden tutkimuksia ja jätetty toiseen suuntaan osoittavat tutkimustulokset pois. Systemaattinen katsaus on luotettavampi kuin pelkkä katsaus.
Miksi lähes kaikissa korvikkeissa on PALMUÖLJYÄ?