90'LUKU OFFICIAL
Tänne 90'luvun musaa ynnä muuta viihdettä Tubesta. Tai jos haluat omia muistojasi jakaa siltä ajalta, niin ole hyvä. Millainen oli 90-luku?
Kaikki 90-luvun matsku siis tähän ketjuun, mitä haluat jakaa. :)
Kommentit (78)
2. Maanantai - Mixet tahdo olla mun kaa
Mitä olisi ysäri ilman Micaa, Peteä, Jakea, Eloa ja Jamia
Seinfeld ja Pokka Pitää, sen vuosikymmenen parhaat komediasarjat.
Omat suosikkini edelleen. Ja Frasierkin alkoi 90-luvulla.
Bailando Paradisio soi huvipuistossa kun olin lapsi :3 Ihanat muistot.
T. -93 syntynyt
sin with sebastian - Shut up (and Sleep with Me)
Kurt Cobainin haastattelu. En ole mikään kurt-fani, mutta mielenkiintosta kuunnella mitä kenenkin päässä liikkuu.
One of Kurt Cobain's Final Interviews
Vierailija kirjoitti:
Bailando Paradisio soi huvipuistossa kun olin lapsi :3 Ihanat muistot.
T. -93 syntynyt
Soiko huvipuistoissa muuten enää musiikki? Muistan myös kun ysärillä soitettiin hittejä laitteissa.
Musiikki oli hienoa, muuten elämä oli 90-luvun alkuvuosina kauheaa. Onneksi olin silloin opiskelija. Vuosikymmen loppu olikin sitten huimaa nousukiitoa kohti vuosituhannen vaihteen teknokuplaa.
Tykkäsin lähes kaikista noista mainituista biiseistä. 🕺
Pet Shop Boys - Go West
Tämä muuten soi joskus muinoin siellä Savion sisähuvipuistossa siinä Lintsin Breakdancen tapaisessa laitteessa. Juostiin monta kierrosta aina uuteen kyytiin, kunnes Go West tuli taustalle soimaan :D
Kuu minunkin elämä oli 90-luvulla kamalaa, pahin vuosikymmen elämästäni tähän asti. Olin jatkuvasti kännissä tai velloin pahoissa mt-ongelmissa. Mutta tosiaan, hyvää musaa on sillonkin tehty, ja tv-viihdettä. Ne olikin ainoot, minkä avulla pysyin jotenkin hengissä sen ajan.
Sopii tähän tilanteeseen 😍