Miksi niin harvassa kerrostaloasunnossa on kunnollinen pukeutumishuone?
Minusta ainakin on ihan helvetin rahvaanomaista pukeutua makuuhuoneessa!
Kommentit (18)
Koska se on siellä taloyhtiön saunan yhteydessä.
Puhumattakaan riisuntumishuoneesta.
Jokainen valitsee itse mitä huoneillaan tekee.
Koska rakentajat haluaa mahdollisimman paljon voittoa, ja kunnat ei aseta vaatimuksia asunnoille vaan antavat rakentajien tehdä pienihuoneisia ja pieni-ikkunaisia betonikuutioita.
Suurin osa kerrostaloista on rakennettu ennen pukeutumishuone-kotkotuksen alkamista.
Juuri niin, ap!
Tupakkasalonki ja kirjasto puuttuu myös monesta asunnosta!
Eipä niitä pukeutumishuoneita juuri omakotitaloissakaan näy
Ja minulla raukalla ei ole sisäkköäkään, ihan itse pitää vaatteet esiin ottaa ja päälle kiskoa.
Vierailija kirjoitti:
Jokainen valitsee itse mitä huoneillaan tekee.
Tämä.
Aloituksessa olisipitänyt lukea ”miksi niin harva kerrostaloasuja tekee yhdestä huoneesta itselleen pukeutumishuoneen?”
Vierailija kirjoitti:
Ja minulla raukalla ei ole sisäkköäkään, ihan itse pitää vaatteet esiin ottaa ja päälle kiskoa.
Eräs harrastustoveri asensi kotiinsa antiikkisen palvelijankutsumisjärjestelmän.
Vain palvelijat puuttuvat.
Minä kaipaisin kerrostaöoasuntoomme kirjastoa, samaan tyyliin kuin Downton Abbeyssa oli.
Jos kirjasto mahtuu kartanoon, niin miksi 95 neliön kerrostaöoasuntoon
Taidat olla aikas kookas, jos tarvitset oman vaatteiden päälle laittamiseen.
Voi rempata huonejärjestyksen uusiksi. Esim jos ei tarvitse keittiötä tai muuta.
Pukeutumishuone? Laitan vaatteet päälle ihan siellä kylppärissä. En kävele edes makuuhuoneeseen.
Olenko nyt orjan tasolla?
Mulla on kaikki toiminnot samassa, kätevää. Tosin wc ja suihku on erillään. 18m ja hyvin mahtuu, siivous helppo, tavarat löytyy helposti ja ei tarvitse miettiä onko joku piilossa viereisessä huoneessa.
Me tehtiin keittiöstä pukeutumishuone, koska ei laiteta ruokaa vaan tilataan noutoruokaa tai syödään ravintolassa.
Kun ei ole suunniteltu sellaista tai se on purettu pois. Walk-in -vaatehuoneita on kyllä paljon, mutta yleensä ne on ihmisillä niin täynnä roinaa, ettei siellä sovi pukemaan Noita on ihan vanhoissa 70-luvun halvoissa kuutiotaloissa.