Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Läsäytteleekö teidän miehet avokämmenellä persiille?

Vierailija
17.04.2020 |

Keittiössä vaikka puuhastelet urheilutrikoot päällä ja isäntä läimäyttää kannikoihin.
Ei niinkään taputtelemalla.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normi hommaa

Vierailija
2/14 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taputtelen yleensä hellästi.

Keppostelutuulella ollessani joskus läimäisen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Ja välillä nipistelee.

Vierailija
4/14 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se tunnu kipeältä? Jää kunnolla helisemään?

Vierailija
5/14 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritti joskus, mutta kielsin.

Vierailija
6/14 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takaapäin työstäessähän tuo on ihan vakio.

Vierailija
7/14 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enimmät läpsyt on alasti ja nekin että halusivat sellaista. Joskus olen paljon kevyemmin läps vaatteet päällä. Mulla on ollut vain muutama usean vuoden pitkä suhde. Se on yllättänyt mitä kaikkea naiset haluaa tehdä ja että niille tehdään. Eniten on kyllä yllättänyt yhden naisen tekemiset. Menisi toiseen osioon jos kertoisin. Siihen liittyy läpsy miehen pakaraan. Loppua ette uskoisi ja se ei ole panemista.

Vierailija
8/14 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enimmät läpsyt on alasti ja nekin että halusivat sellaista. Joskus olen paljon kevyemmin läps vaatteet päällä. Mulla on ollut vain muutama usean vuoden pitkä suhde. Se on yllättänyt mitä kaikkea naiset haluaa tehdä ja että niille tehdään. Eniten on kyllä yllättänyt yhden naisen tekemiset. Menisi toiseen osioon jos kertoisin. Siihen liittyy läpsy miehen pakaraan. Loppua ette uskoisi ja se ei ole panemista.

Oletko pingis-touko?

Vierailija
9/14 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei onneksi. En pidä läpsimisestä.

Vierailija
10/14 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö se tunnu kipeältä? Jää kunnolla helisemään?

Aivan varmasti tekee vähän kipeää. Siksi eka kerralla olin että mitä viideoo? Nainen pyytää tai jos ollaan rehellisiä niin äänen sävy vaatii. Älä silitä!

Kun homma oli ohi niin kerroin etten lyö naisia. Tämä sanoi että uskoo sen mutta tuo juttu ei ole lyömistä. En ole ihan idari mutta tuota on saanut työstää että naisetkin voi olla kinkyjä ja pervoja. Tosin hyvälläkin tavalla jos on mieletön säkä. Kokemuksesta se on kuin voittaisi jossain seksilotossa.

Ajatuksia en vieläkään osaa lukea. Siitä olen varma etten halua osata. Hyy ja huu en halua tietää mitä ihmisten päässä liikkuu. Luulin että olen muka vähän erikoistakin haluava miespuolinen.

Vierailija
11/14 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei

Vierailija
12/14 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä naisen (ei siis keskiverto palstamamman) terhakka pylly urheilutrikoissa suorastaan kerjää läpsyä

Vierailija
13/14 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läpsin vain silloin kun vaimo on ollut tuhma ja täytyy antaa kurinpalautusta.

Vierailija
14/14 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko pingis-touko?

Ei kun olen lahja. Synttäri, joulu tai mitä vaan. Rusetilla tai ilman. Niin älytön kysymys että vastauskin on eräs suomalainen biisi. Clifterrisiä beibe. Mä oon harrilla, mut tuu ostamaan. Mä oon ammattilainen..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi neljä