Huomasin, että joku myy nyt moottoripyöräänsä netissä vaikka voi olla, että koko kesä pysytään nyt sisällä kotona
Onko nämä myyjät ihan ulapalla nykyisestä maailmantilanteesta?
Kommentit (8)
No jos aikoo olla kotona niin sillonhan on hyvä myydä. Ja joku joka haluaa ajella ostaa. Ei moottoripyörällä ajoa ole kielletty - valitettavasti.
Moottoripyöräillessä on aika hankala altistua viruksille tai tartuttaa muita. Että se on ihan ok, jos ei tule ulkonaliikkumiskieltoa tms tiukempaa karanteenia.
Pysy sinä vaan sisällä jos niin parhaaksi katsot. Me muut ulkoillaan ihan normaalisti, ihmiskontakteja väistellen. Moottoripyörällä ajaessa harvemmin tulee oltua lähikontaktissa kehenkään.
Oletko idiootti vai luuletko että saat jos sen ostat yli kymmenen kyytiisi ilmeisesti naisia.Pyörällähän liikun ainakin minä yksin tai kaksin se ei ole kiellettyä.Ulkona saa kyllä olla vaikka polkupyörän telineenä kunhan muihin on vähän väliä.
Täh ap? Minä ainakin olen kävellyt, fillaroinut ja autoillut ihan normaaliin tapaan ja en ole edes yrittänyt istua vain kotona. Ja yllätys yllätys ap, olen käynyt normaaliin tapaan myös töissä!
Minähän en aio muuta tehdäkään kuin ajaa Kawasaki Ninjallani koko kesän. Ei oo muita etanoita tien tukkonakaan niin paljon.
Ulkonaliikkumiskielto on erittäin epätodennäköinen ja vaikka tulisikin, niin myyjällehän se on syy myydä pyöränsä. Ostaja sitten harkitsee ottaako riskin, että ostettu pyörä seisoo vuoden.
Älykkyys ei taida olla sevahvin puoli näissä moottoripyöräilypiireissä.