Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hallitus pilannut kaiken, Postin sekoilu jatkuu, väittää hoitaneensa Koronakirjeet ja toisaalta syyttä Suoramainontaa ettei ole jaettu! Tuon Postin toiminnan sekoittivat kun piti saada minä-itte-marin kulisseista huipulle!

Vierailija
17.04.2020 |

https://www.maaseuduntulevaisuus.fi/politiikka/artikkeli-1.1067358
Potkuja jaellaan kuten Postin tapauksessa mutta asioita ei hoideta kuntoon. Tuossa Postisotkussakun oli tärkeintä vaan saada omat suosikit hyvien palkkojenn ääreen.
Koronakirjeet on kadotettu ja Posti syyttää Suomen Suoramainontaa.

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mitä hälyä kirjeestä jossa kerrottiin vaan miten kädet pestään ja laitoin saman tien roskiin. Tais siellä olla joku puhelinnumerokin, mutta jos tulee jotain niin oman kunnan numeroonhan silloin pitää soittaa eikä siinä ollut sitäkään.

Vierailija
22/34 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä se mainostenjakaja tietää, että tämä kirje nyt on jaettava myös ei mainoksia -talouksille?

Itse olen joutunut jopa kielitaidottomalle mainostenjakajalle neuvomaan, mistä tietää mikä on minkäkin talon numero. Kukaan ei ollut sille edes sitä kertonut että katso, näissä lampuissa on numero... Miten sellainen tietäisi milloin kuuluu ignoroida ei mainoksia -kyltti?

Meille tulee normaalisti vain osoitteellista postia, joten en ole mitenkään voinut heittää kirjettä mainosten mukana roskiin, kun en ole ensimmäistäkään mainosta nähnyt kuukausiin.

Eipä ole koronakirjettä näkynyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomen kansa on kyllä huippua. Jos niputettaisiin yhteen kaikki asiat, jotka ovat ihmisten mielissä hallituksen vastuulla ja hoidettavia juttuja, niin meillähän pitäisi olla täydellinen valtiovallan kontrolli. Mitään omaa ajattelua ei olisi, ei omaa päätöksentekoa, ei mitään, Pohjois-Korean malliin. Hallituksen syytä olisi sekin, jos lörähtäisi huonot housuihin, kun ei pm kertonut, että mene vessaan nyt.

Kaikesta näkyy, että kansa ei ole perillä mistään, mutta huudella kyllä osataan.

Toiset ruikuttaa puolesta, toiset vastaan. Silti kaikki on hallituksen syytä.

Vierailija
24/34 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä se mainostenjakaja tietää, että tämä kirje nyt on jaettava myös ei mainoksia -talouksille?

Itse olen joutunut jopa kielitaidottomalle mainostenjakajalle neuvomaan, mistä tietää mikä on minkäkin talon numero. Kukaan ei ollut sille edes sitä kertonut että katso, näissä lampuissa on numero... Miten sellainen tietäisi milloin kuuluu ignoroida ei mainoksia -kyltti?

Meille tulee normaalisti vain osoitteellista postia, joten en ole mitenkään voinut heittää kirjettä mainosten mukana roskiin, kun en ole ensimmäistäkään mainosta nähnyt kuukausiin.

Tuossa kirjeessä ei ollut mitään uutta tietoa. Ihan samat löytyy uutisista.

Vierailija
25/34 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halla-Ahomestarivit..tu...saa...tanaämmätsotkeekaikkipersuaahlurps...

Vierailija
26/34 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No se koronakirje oli laitettu mainosjajakien hommaksi, ei Postin. Ja metsien perässä asuvien postilaatikoihin ei taida noi mainosjakajat jakaa mitään, koska ovat koululaisia ja jakavat mitä kävellen pystyy.

Nykyajan lapset eivät jaa mainoksia eikä juuri opiskelijatkaa. Niitä jakaa munlaiset pienipalkkalaiset joiden pitää tehdä kahta-kolmea työtä että eläisi.

Kirje jaettiin mainosten seassa, koska valtio ei ostanut erillisjakoa.

Vierailija
27/34 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avaaja ei näytä olevan edes oikeustoimikelpoinen.

Vierailija
28/34 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiesi siitä, että tuli ohje että jaetaan kaikille vaikka postilaatikko kielsi jakamisen.

Mainostenjakaha ei tarvi mihinkään talon numero, joten kirjoituksesi oli hieman hölmö.

Vierailija
29/34 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirjeiden mukana oli lappu jossa luki suomeksi ja englanniksi että jaetaan kaikkiin.

Vierailija
30/34 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://jakelupalaute.fi/korona

Tuonne ilmoitus ja varmaan saatte kirjeen.

Vierailija
31/34 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

THL:n kirji piti tulla ennen pääsiäistä, tämän viikon keskiviikkona vasta tuli.

Vierailija
32/34 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muuten pitänyt tulla ennen pääsiäistä.

Vierailija
33/34 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siinä tosiaan ollut mitään uutta. Pelkkä Thl:n logo aiheutti jo heti torjuntateaktion ja uskottavuusongelman. Käsienpesuohjeet toisen. Heitä käytetty nenäliina roskiin. Och samma på svenska.

Vierailija
34/34 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli mainospostin seassa ja aivan vahingossa huomasin sen, kun tavallisesti en edes avaa mainoksia. Ette menettäneet mitään tärkeää, kaikki jo kerrottu. Ehkä puhelinnumerot joista halutessaan saa tietoa. Netistä nekin löytyy.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi seitsemän