Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Niinistön profiilin nosto on mielenkiintoinen -johtuu tietenkin viimeisestä kaudesta

Vierailija
17.04.2020 |

Ei tarvitse pelätä äänestäjien kantoja seuraavissa vaaleissa. En itse kannata häntä sinänsä mutta on virkistävää, että on ottanut reippaasti kantaa myös sisäpolitiikkasn kuuluviin asioihin, kun ulkopolitiikka on "kiinni". Tästä ei kuitenkaan saisi missään nimessä vetää johtopäätöstä presidentin toimivallan tai toimikausien muuttamisesta.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ollut hyvä elää tässä maassa, kun presidenttinä on ollut Niinistö.  Vaikka valtaa ei hänellä olekaan, hänen olemuksensa luo tietynlaista turvallisuutta ihmisiin.

Verrata voi vaikkapa Usa:han.

Vierailija
22/23 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua taas nyppii juuri tuollaiset ikäloput setämiehet, jotka kuvittelevat olevansa muka niin tarpeellisia. Tosiasiassa kohteliaisuudesta noita horiskoita kuunnellaan. Niinistö ei enää edes pysty puhumaan normaalinopeudella, vaan puhe tökkii ja ajatus katkeilee koko ajan.

IKÄRASISTI.

Itse asiassa on ihmeellistä, että työelämässä tuonikäiset papat eivät työllistyisi edes postinjakajiksi, mutta jostain syystä valtion johdossa on vara pitää täysin ikäloppua höperöä melko kovalla palkallakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä vasta olis haukut tulleet jos Niinistö olisi pysynyt hiljaa.

Erittäin hyvä, että meillä on asioita seuraava ja kantaaottava presidentti. Siitä 10 pinnaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kolme