Sarmaste on nero - Sai myytyä tyhmille veronmaksajille viidellä miljoonalla paskaa
Kommentit (60)
Maailmalta saa kaikenlaista pikkuisen kakkoslaatuista, jo kertaalleen myyjälle sekundana palautettua tavaraa tosi halvalla. Näitäkin jos lähtee takaisin Kiinaan, niin eiköhän erä ole taas kohta jossain alibaban "löytökorissa" -80% priiman hinnasta...
Vierailija kirjoitti:
Tämän jälkeen jätkä on kyllä Suomessa persona non grata. Ainakin, jos selviää rangaistuksetta ja/tai pitää suuren osan rahoista.
Sarmaste on rahansa ansainnut!
Lasku tulisi maksattaa HVK:ssa niillä jotka maksoivat kaksinkertaisen tai kolminkertaisen hinnan maskeista nauttien 10 000 palkkaa valtion edun valvomisesta.
Maskit käyttökiellossa. Ei taida kelvata edes juhannuskokkoon. Onnittelen veronmaksajia loistavasta diilistä. Kumarran syvään kun näen Sarmasteen Bentleyn ratissa.
No en minä siltä henkiläkohtaisesti niitä ostanut. Ei tarvi olla nero jos asiakas on tyhmä. Ei siihen tarvi kuin sen yhden koko kansaa edustavan typeryksen asioimaan.
Vierailija kirjoitti:
No en minä siltä henkiläkohtaisesti niitä ostanut. Ei tarvi olla nero jos asiakas on tyhmä. Ei siihen tarvi kuin sen yhden koko kansaa edustavan typeryksen asioimaan.
No olit kuitenkin rahoittamassa ostosta
Monikin on kyennyt samaan. Digita rahasti suomalaisia meidän itse rakentamalla televisioverkolla.
Vierailija kirjoitti:
Monikin on kyennyt samaan. Digita rahasti suomalaisia meidän itse rakentamalla televisioverkolla.
onhan näitä.
No jaa, sama tunne on nykyään usein kun on jotain hankkinut. Erona se, ettei silloin tule huudeltua parvekkeilta, että tulinpas taas huijatuksi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On siinä moraali kohdillaan, tiedä montako vanhusta tuonkin tyypin takia kuoli ja kai siitä tehdään vielä joku sankari kun kusetti miljoonia veromaksajia nyt kelpaa vetää kesällä urheiluautolla luupihalla ja syljeskellä köyhien silmille
Hakkasi kaveriaan lapiolla, on jättänyt laskunsa ulosottoon ja on entinen pikavippiyrittäjä. Odotitko vahvaakin moraalia tällaiselta kaverilta?
Hakkasi kaveriaan lapiolla? Mikä juttu tämä on? On mennyt multa ohi.
Jos työhaastatteluissakin testataan taitoa"Myy minulle tämä kynä", niin onko ihme että tällaisia tapahtuu?
Kapitalismi on ihanaa.
Onkohan Onni Sarmaste jo naimisissa? T. Silari-Blondi
Noinhan tunteettomat huijarit toimivat, käyttävät toisen hätätilaa hyväksi. Tuolle tyypille ei tule käymään hyvin, on ollut niin paljon mediassakin, että kaikki tunnistavat naaman.
Vierailija kirjoitti:
Noinhan tunteettomat huijarit toimivat, käyttävät toisen hätätilaa hyväksi. Tuolle tyypille ei tule käymään hyvin, on ollut niin paljon mediassakin, että kaikki tunnistavat naaman.
Varmasti halajaa nyt ulkomaille lämpimään palmun alle loikoilemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On siinä moraali kohdillaan, tiedä montako vanhusta tuonkin tyypin takia kuoli ja kai siitä tehdään vielä joku sankari kun kusetti miljoonia veromaksajia nyt kelpaa vetää kesällä urheiluautolla luupihalla ja syljeskellä köyhien silmille
Hakkasi kaveriaan lapiolla, on jättänyt laskunsa ulosottoon ja on entinen pikavippiyrittäjä. Odotitko vahvaakin moraalia tällaiselta kaverilta?
Hakkasi kaveriaan lapiolla? Mikä juttu tämä on? On mennyt multa ohi.
Seiskassa oli juttua.
Ei ne veronmaksajat vaan ne tyhmät sen rahan käyttäjät jotka saavat pistää sitä rahaa typeryyteen.Anne Benner oli yksi joka pisti verorahoja typeryyteen 38 miljoonaa .Nyky ihmisen täytyy tehdä veroilmoitus ja selittää 100 euron lisäykset kirjan tarkkuudella .Jotenkin naurettavaa.
Niin uskomatonta touhua!