Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten on?

Vierailija
17.04.2020 |

Olin kesätyöhaastattelussa videoteitse. Etukäteen oli annettu tiedoksi, että haastattelu kestää 15 minsaa. Kuitenkin se kesti vain 10 minuuttia. Liityin yhteyteen muutaman minuutin etuajassa, mutta sillä ei liene mitään merkitystä. Kuitenkin haastattelu kesti vain sen 10 minuuttia. Ehkä hieman jopa alle, en tiedä tarkalleen. No ei tuo työ mikään äärimmäisen vaativa ole eikä siitä nyt varmaan rekrytyypilläkään ole kerrottavana mitään kahden tunnin tarinoita, mutta tuntuu että epäonnistuin taas. Kun rekrytyyppi kysyi miksi hain paikkaa, kerroin että siksi että minulla on jo hieman aiempaa kokemusta. En nyt viitsinyt alkaa siinä tarinoimaan, että tämä on unelmieni työ ja että olen siitä äärimmäisen lumoutunut. Ajattelin, että koska minulla on jo hieman aiempaa kokemusta ja haen taas uudestaan, niin se kertoo että minua kiinnostaa. Eikä tarvitse alkaa teennäiseksi.

Mutta varmaan tuo pilasi koko homman. Yritän vain aina olla oma itseni, ilman mitään esitystä.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja tuo työ on luokkaa kaupan kassa, eli eipä sitä varmaan kukaan rakasta sydämensä pohjasta ja himoitse juuri siihen työhön. Siksi ajattelin, etten viitsi alkaa näyttelemään. Vaan että kerron vain että aiempaa kokemusta löytyy ja siksi haen nyt uudestaan.

Vierailija
2/5 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti haluaisin tosi paljon siihen työhön, mutta en siltikään halua alkaa selittämään, että se on unelmani ja intohimoni ja että olen siitä mahdottoman kiinnostunut. Kun se vaikuttaisi vain teennäiseltä (ja olisi.)

Onko peli menetetty?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hae sellaiseen työhön mikä on unelmasi niin ei tarvitse feikata innostusta. Win-win.

Vierailija
4/5 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hae sellaiseen työhön mikä on unelmasi niin ei tarvitse feikata innostusta. Win-win.

Voi jessus. Tämä on kesätyö. Olen kiinnostunut ja tiedän aikalailla jo millaista työ on, koska minulla on jo hieman kokemusta yhdestä osiosta. Naurettavaahan se olisi jos alkaisin hihkumaan, että olen niin niin niiiin kiinnostunut, kun ei siinä ole oikeasti ns. Mitään sisältöä, josta voisi olla innostunut.

Vierailija
5/5 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko peli menetetty?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme neljä