Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten tehdä positiivinen vaikutus aikuiseen naiseen?

Vierailija
17.04.2020 |

Olen syvästi ihastunut yhteen upeaan 55+ naiseen. Hän vaikuttaa asialliselta ja lempeäluonteiselta, tosin hieman kärsimättömältä. Uskoisin, että minun pitäisi olla erittäin supliikkitaitoinen ja äärimmäisen itsevarma tehdäkseni vaikutusta häneen ja kaikki perinteiset kliseet toteutuvat siinä dynamiikassa minun ja hänen välillään. Miten etenisin vaikuttamatta yli-innokkaalta? Olen todella ihastunut itse ja menen melkeinpä paniikkiin aina nähdessäni hänet, joten hyvät neuvot ovat kultaakin kalliimpia.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon ikäinen nainen haluaa hyvää seksiä ja hyvää kumppanuutta.

Sinuna satsaisin siihen ystävyyden muotoutumiseen. Ole kiinnostunut naisesta, hänen mielipiteistään, mielenkiinnon kohteistaan. Etsi yhteneväisyyksiä, mutta pysy omana itsenäsi. Aitous ja älykkyys ja sympaattisuus on seksikästä. Huumori myös.

Naurakaa yhdessä. Keskustelkaa yhdessä. Näytä että viihdyt hänen kanssaan. Ja voit kehua häntä missä aidosti koet että hän on upea. Mutta ole AITO. Kerro siis se missä tämä nainen on viehättävä. Aloita vaikka neutraaleista asioista kuten onpa mekkosi kaunis, pukee sinua jne.

Älä rynni iholle, mutta etene varovaisesti.

Vierailija
2/19 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelmana on ainakin se, että olen sosiaalisesti melko kömpelö ja itsetuntoni on huonohko. En ole osannut oikein koskaan tehdä naisiin vaikutusta em. syystä ja minun on ollut helpompaa olla itse se passiivinen osapuoli. Ihastuessani minusta tulee aktiivisempi, mutta olen sähläävä ja nolo ja jännitän sitä ihastustani liikaa. Lisäksi olen aika "vanhanaikainen" (esim. olen ylikohtelias ja jopa muodollinen puheissani ja tykkään viedä ihastukselleni kukkia), joten päädyn lähinnä naurunalaiseksi, kun ne tunteet eivät yleensä oikein kohtaa. Pelkään, että hän lähinnä naureskelee ja kertoo minusta jollekin tutulleen, mutta ei oikeasti kiinnostu lainkaan, kun en osaa olla oikeanlainen. Olen fyysisessä mielessä ihan ok ja hyvässä kunnossa, mutta pelkään, että sekään ei nykyisellään riitä hänelle lainkaan.

T. Ap (=nolo pelle)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensiksi ainakin tuo itsetunto kuntoon. Et ole nolo pelle.

Vierailija
4/19 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et mitenkään! Olet nössö, eikä sitä voi peitellä.

Vierailija
5/19 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat Ap aika suloiselta! Eka vastaaja antoi mielestäni hyvät vinkit. Onnea koitokseen ;)

Vierailija
6/19 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohda "vahingossa" kikuli ulos tuulettumaan kun viet hänelle kukkia

Vierailija
7/19 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ainakaan sano, että olet kiinnostunut hänestä siksi, että on "aikuinen nainen" ja sen ja sen ikäinen.

Riippuu yksilöstä, mutta itse en jaksaisi henkisesti epäkypsää miestä. Luotettavuus, rehtiys.

Vierailija
8/19 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä ainakaan sano, että olet kiinnostunut hänestä siksi, että on "aikuinen nainen" ja sen ja sen ikäinen.

Riippuu yksilöstä, mutta itse en jaksaisi henkisesti epäkypsää miestä. Luotettavuus, rehtiys.

Se ikä onkin sivuseikka. Hän kiinnostaa ihmisenä ja toki fyysisesti erittäin paljon.

T. Ap

Vierailija
9/19 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

jatk.

En siis väitä, että sinä olet epäkypsä. Eikä haittaa, jos olosi on välillä vähän epävarma, sehän on normaalia kun jotain suhdetta alkaa kehitellä, ja hänen pitäisi ymmärtää se.

Vierailija
10/19 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kikkelikuva ois kiva.

Vierailija
11/19 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up. Ideoita kaivataan. Naiset ovat kyllä haastavia (ja aivan todella vastustamattomia!).

Vierailija
12/19 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi, 

supliikkitaitoinen ja äärimmäisen itsevarma kuulostaa....vähän vastenmieliseltä. Parasta että olet vaan ihan oma itsesi. Jos juttu ei etene omilla avuillasi, ei se kovin pitkälle kanna esittämälläkään.

nainen 55v

Vierailija
13/19 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi jos olen ilonpilaaja.

En hetkeäkään usko että ap on mies.

Vierailija
14/19 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole kohtelias mutta älä lipevä. Ajattele toista ennen itseäsi ja toimi sen mukaan.

Vierailija
15/19 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paksu lompsa riittää

Vierailija
16/19 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi jos olen ilonpilaaja.

En hetkeäkään usko että ap on mies.

Täysin samaa ajattelin.

Vierailija
17/19 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

55+ naiselle ei kannata esittää mitään muuta kuin se mitä oikeasti olet. Tuossa iässä daamit on nähneet elämää ja kaikenlaista veijaria. Ne näkee läpi heti jos yrität olla mitään muuta kuin itsesi.

Vierailija
18/19 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan tuo ap olla hyvinkin mies. Minuakin on luultu palstalla eri sukupuoliseksi mitä olen ja arvailtu ammattiani ihan päin prinkkalaa.

Vierailija
19/19 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP. Sun pitää saada itsesi tasapainoon.

Ensinnäkin, et ole yhtään sen huonompi kuin muut miehet. Ymmärrä tämä.

Sulla on paljon annettavaa, herkkyys on voimavara. On hienoa ja arvostettavaa, että osaat olla kohtelias. Näe itsesi miehenä, jolla on paljon annettavaa! Olet piilotettu aarre, eikö?

Joten mieti sitä kun pokaat. Älä mieti ja stressaa lopputuloksesta. Keskity siihen, että on hienoa että yrität! Ujot miehet ei kauniita naisia saa. Totuus. Uskalla asettautua haavoitettavaksi.

Mitä sitten, jos tulet torjutuksi? Olet ainakin yrittänyt!! Ja silloin jos homma ei etene, hän ei ollut sulle oikea nainen. Niin yksinkertaista. Et kuole, jos heittäydyt ja yrität.

Muista. Riippumatta tuloksesta. Olet tärkeä ja ihana mies. Se oikea ymmärtää ja huomaa tämän.