Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako nyt korona-aikana mennä lääkäriin?

Vierailija
17.04.2020 |

Muutama kuukausi sitten löysin mun rinnasta oudon punaisen läiskän. Säikähdin kyllä mutta ajattelin että se menee varmaan itsestään pois. Kun se ei sitten kadonnutkaan niin aloin epäillä rintasyöpää, mutta google sanoi että rintasyöpä minun ikäiselläni (19v) on todella harvinainen, joten annoin asian olla. Tänä aamuna kun kävin suihkussa muistin taas tuon täplän ja sitä kokeillessani tuntuu ihon alla nyt jotain kovaa. Olen vähän niin kuin paniikissa juuri nyt :')

Tiedän että nyt on korona-aika ja terveydenhuolto on ylikuormittunut, mutta saako lääkärille edelleen hakea aikaa? Mua todella ahdistaa tämä

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai saa. Itse olen käynyt, samoin mieheni. Ei siellä kaikki lääkärit koronan työllistämiä ole.

Vierailija
2/4 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää mennä ja saa mennä. Väärää tietoa sinullakin. Kun koronaepidemia on ohi, niin hoitamattomat taudit räjähtävät hallitsemattomaksi. Soitat ja kerrot tilanteesi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jopa kehoitetaan menemään, jos kyseessä akuuttia hoitoa tarvitseva vaiva, sitä ei saa pitkittää.

Meillä tilanne vielä hyvä, eikä terveydenhuolto vielä ole ylikuormittunut.

Ota yhteyttä lääkäriin.

Vierailija
4/4 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kaverilta löytyi rinnasta kasvain 23-vuotiaana. Onneksi hyvälaatuinen, mutta leikattiin pois.

Soita jo tänään, saat mielenrauhan kun tutkitaan. Epätodennäköistä on, että kyseessä on syöpä, mutta ei vara venettä kaada.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kaksi