Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä voisi löytää miehen näin herkkänä naisena?

Vierailija
16.04.2020 |

Tinder ei tule kuuloonkaan herkkyyden vuoksi.. :/

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se herkkyys ilmenee?

Vierailija
42/47 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu mitä tarkoitetaan herkkyydellä. Herkkyyshän ei sulje pois sosiaalisia taitoja. Joillekin se herkkyys on sitten tekosyy jonka nojalla vetäydytään omaan koteloon. Jostain olen kuullut sellaisen sanonnan, että rohkeus ei ole sitä ettei pelota, vaan sitä että tekee vaikka pelottaa. Riskejä pitää ottaa ja omalta mukavuusalueelta poistua jos haluaa elämäänsä jotain muutoksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Määrittele herkkä?

Mulla nousee niskakarvat pystyyn heti kun joku kuvailee itseään sanalla herkkä. Tunnen muutaman, sen raskaampaa ja itsekkäämpää seuraa ei löydy mistään ikinä. Kamalia tyyppejä; jatkuvaa valitusta, kitinää ja uhriutumista joka asiasta. Mutta kun mä olen niin herkkä!

Ja lapsiraukat kasvatetaan samaan muottiin vaikka väkisin.

En tunnista yhtään tuonlaista. Ei silti, eihän noi hauskaa seuraa olisikaan, enkä siten jaksaisi niihin tutustuakaan. Yhden itseään herkäksi kuvailleen tunnen, en ole vielä havainnut tätä herkkyyttä itse. Mutkatonta ja mukavaa seuraa on tämä nainen.

Vierailija
44/47 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli herkkä mies. Pahoitti mielensä joka asiasta, kiukutteli ja räyhäsi, eikä kestänyt normaalia elämää, vaan piti paeta sitä vetämällä pää täyteen viikonloppuisin. En ole saanut kovin positiivista kuvaa herkistä ihmisistä.

Ap voisi määritellä vähän tarkemmin, millä tavalla hänen herkkyytensä ilmenee.

Vierailija
45/47 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ap, mutta luulen, että olen aika herkkä nainen.

- tykkään kaikesta pienestä romanttisesta eli iltakävelyistä kuunvalossa, kynttiläillallisista, halimisesta ja pussailusta

- säikähdän aggressiivisia ihmisiä ja olen varovainen sekä vetäydyn keskusteluista, joissa on paljon väittelyä ja jankutusta. En jaksa niitä henkisesti. Keskustelen mielelläni ja otan asiallista kritiikkiä vastaan. Enemmän se on tuo aggressiivinen tapa mikä lamaannuttaa.

- itken ja liikutun herkästi elokuvista, sarjoista, musiikista ja nähdessäni jotain surullista, kuten muiden ihmisten ahdinkoa

- pakahdun välillä rakkaudesta ja toisaalta ahdistun herkästi jos joudun hankaliin tilanteisiin, esim. joku haastaa riitaa. En ikinä pärjäisi vauvapalstan trolleille väittelyssä

- putoan ihan eläimen tasolle seksissä eli heittäydyn täysin himojeni vietäväksi

- kun suutun niin punastun ja saatan joskus itkeä kun ärsyttää oikein paljon. Poistun myös paikalta jos huomaan, että muut ovat vihaisia tai jos itselläni kihisee sisällä. Käyn rahoittumassa joskus työpaikallakin vessassa, kun joku asia tai henkilö ottaa hetkellisesti päähän. Lasken siellä niin monta kertaa kymmeneen, että rauhoitun ja palaan tyynenä muiden pariin.

- olen aika hyväntahtoinen ihminen eli en halua muille pahaa, en ole kateellinen ja autan mielelläni muita

Vierailija
46/47 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- tykkään kaikesta pienestä romanttisesta eli iltakävelyistä kuunvalossa, kynttiläillallisista, halimisesta ja pussailusta

- säikähdän aggressiivisia ihmisiä ja olen varovainen sekä vetäydyn keskusteluista, joissa on paljon väittelyä ja jankutusta. En jaksa niitä henkisesti. Keskustelen mielelläni ja otan asiallista kritiikkiä vastaan. Enemmän se on tuo aggressiivinen tapa mikä lamaannuttaa.

- itken ja liikutun herkästi elokuvista, sarjoista, musiikista ja nähdessäni jotain surullista, kuten muiden ihmisten ahdinkoa

- pakahdun välillä rakkaudesta ja toisaalta ahdistun herkästi jos joudun hankaliin tilanteisiin, esim. joku haastaa riitaa. En ikinä pärjäisi vauvapalstan trolleille väittelyssä

- putoan ihan eläimen tasolle seksissä eli heittäydyn täysin himojeni vietäväksi

- kun suutun niin punastun ja saatan joskus itkeä kun ärsyttää oikein paljon. Poistun myös paikalta jos huomaan, että muut ovat vihaisia tai jos itselläni kihisee sisällä. Käyn rahoittumassa joskus työpaikallakin vessassa, kun joku asia tai henkilö ottaa hetkellisesti päähän. Lasken siellä niin monta kertaa kymmeneen, että rauhoitun ja palaan tyynenä muiden pariin.

- olen aika hyväntahtoinen ihminen eli en halua muille pahaa, en ole kateellinen ja autan mielelläni muita

Ihan parasta tällainen nainen ❤️

Vapaa m

Vierailija
47/47 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mullekkin kelepaas ja olis isoo talookin pohojammaalla;-)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan viisi