Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen nauroi minulle ääneen ja teki instagramiin pilkkajutun siitä kun itkin kuolleen koirani vuoksi

Vierailija
16.04.2020 |

Tiedän että tämä on teidän naisten palsta, MUTTA omilta kavereilta ei saa juuri tukea. Minulla oli balgianpaimenkoira joka jouduttiin lopettamaan 13-vuotiaana. Koira oli minulle todella tärkeä ja rakas.

Yksi fb-kavereista oli tehnyt jonkun koosteen kaikista kuvista yms. Väsyneenä herkistyin sille ja aloin nyyhkyttää. Naisystävä pilkkasi, mitä sinä aikuinen mies itket ja rakkeja kuolee päivittäin. Teki myös pilkkalaulun, tyyliin "Raijalta ku oli rakki, voihan fakki"

Ehkä en vaan enää ikinä mene nettiin.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan osaa lemmikin menetyksestä. Tsemppiä sulle.

Vierailija
2/24 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jopas olet helmen kalastanut...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitu.n tyhmä muija sul

Vierailija
4/24 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiskunnan toivo on herkkyydessä, tunteettomat ihmiset pilaa aina kaiken.

Vierailija
5/24 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osanottoni rakkaan lemmikkisi pos menon johdosta.

Ihan turhaa tuollaisesta tunnevammaisesta idiootista on välittää. Heivaa pois elämästäsi, niin tulet voimaan paljon paremmin.

Vierailija
6/24 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä koira on huonoa naista parempi.

Vierailija
7/24 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Estä nainen ja, jos jatkaa niin vie asia eteenpäin.

Vierailija
8/24 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

HHH. Heitä huo*ra hankeen.

Tänään. Nyt.

Vierailija
9/24 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lemmikki voi olla monelle ihmiselle tärkeämpi kuin yksikään ihminen. Kun aikuinen poikani erosi, oli hänelle todella suuri suru, että ex-avovaimo otti yhteisen koiran eikä antanut poikani edes tavata koiraa. He olivat maksaneet koiran puoliksi, mutta kyse oli enemmän koiran tapaamisestakuin rahasta.

Omistan itse koiran, ja pelkään sitä päivää, kun minun on luovuttava siitä.

Osanottoni sinulle. Sure rauhassa rakasta koiraasi.

Vierailija
10/24 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimia suureen suruun 😢❤️

Vierailija
11/24 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi miten surullista. Kannattaa ajatella, että tuo pilkkaava nainen pelkäsi omia tunteitaan, eikä tiennyt miten olisi pitänyt suhtautua asiaan. Hän ei osannut. Sinä olet tunne-elämältäsi terve ja saat surra rauhassa lemmikkisi menetystä.

Vierailija
12/24 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisellasi ei taida olla ihan normaali tunne-elämä? Voimia sinulle, sure rauhassa koiraasi.

Vierailija
13/24 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä näitä elukan perään itkijöitä. Ne ei ole ihmisiä, vaan elukoita. Haloo......Ota uus elukka.

Vierailija
14/24 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläinrakkaus on ihana ominaisuus miehessä. Minunkin mieheni itki, kun kissamme kuoli. Osanotto suruusi, ja ehkä jossain vaiheessa voit myös miettiä, kannattaako olla sellaisen naisen kanssa, joka pilkkaa tunteitasi.

Vierailija
15/24 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalaa, osanottoni. Lemmikin menetys on ihan hirveää, itkin oman rakkaan kissani kuoleman vuoksi kaksi viikkoa yhteen putkeen. Vaikka oletkin nyt herkässä tilassa, niin kannattaa oikeasti miettiä onko naisesi sinun rakkautesi arvoinen. Kukaan oikeasti puolisoaan rakastava ja kunnioittava ihminen ei ikinä käyttäytyisi noin inhottavasti kuin naisystäväsi käyttäytyy parhaillaan.

Vierailija
16/24 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en minä sinun perääsi itkisi, koirani kylläkin. 

Vierailija
17/24 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä näitä elukan perään itkijöitä. Ne ei ole ihmisiä, vaan elukoita. Haloo......Ota uus elukka.

Siellä taitaa puhua AP:n vaimo, tai joku muu psykopaatti

Vierailija
18/24 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen kiertoon.

Vierailija
19/24 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävää kuulla tuollaista. Itsekin menetin koirani vähän aikaa sitten ja se kuoli nukkuessaan sohvalle. Sydänsairaus oli.  Siinä samalla minulta meni ainoa ystävä ja nyt olen ihan yksin. Ulkoilla on pakko silti, vaikka eihän se samanlaista ole. Etsin myös koiraa välillä ihmettelen, että missä se oikein on kunnes muistan. Eräs minulle läheinen ihminen näki unta koirastani, että se käveli isovanhempieni kanssa rannalla. Se rauhoitti ehkä vaikka en uskokaan taivaaseen niin jotenkin se ajatus, että he ovat kaikki yhdessä siellä jossain rauhoitti.

Vierailija
20/24 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ihan ensimmäiseksi vapautat kyllä eukon takaisin luontoon, ei jessus...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi viisi