Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen nauroi minulle ääneen ja teki instagramiin pilkkajutun siitä kun itkin kuolleen koirani vuoksi

Vierailija
16.04.2020 |

Tiedän että tämä on teidän naisten palsta, MUTTA omilta kavereilta ei saa juuri tukea. Minulla oli balgianpaimenkoira joka jouduttiin lopettamaan 13-vuotiaana. Koira oli minulle todella tärkeä ja rakas.

Yksi fb-kavereista oli tehnyt jonkun koosteen kaikista kuvista yms. Väsyneenä herkistyin sille ja aloin nyyhkyttää. Naisystävä pilkkasi, mitä sinä aikuinen mies itket ja rakkeja kuolee päivittäin. Teki myös pilkkalaulun, tyyliin "Raijalta ku oli rakki, voihan fakki"

Ehkä en vaan enää ikinä mene nettiin.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskomattoman empatiakyvytön nainen, joka ei ymmärrä että olet menettänyt perheenjäsenen. Harkitse vakavasti, haluatko jatkaa suhdetta.

Vierailija
22/24 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh mikä matami. Meitä on täällä kyllä monta, jotka ymmärtävät suruasi. Otan lämpimästi osaa, samoin kuin te muut ketjuun menetyksestänne kertoneet, otan osaa. 💔

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä näitä elukan perään itkijöitä. Ne ei ole ihmisiä, vaan elukoita. Haloo......Ota uus elukka.

En ymmärtäis sun perään itkijöitä. Haloo se oli vaan yks rätkättävä naikkonen. Ota uusi. 

Vierailija
24/24 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lämmin osanotto rakkaan perheenjäsenesi poismenon johdosta. Ansaitset ymmärrystä, tukea ja rakkautta tuossa tilanteessa. Tuo nainen ei selvasti sitä osaa antaa, ei mitään empatiaa ja lämpöä hänen kommentissaan. Kannattaa valita läheisensä huolella. Voimia sinulle ❤️

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yksi