Tulen kohta hulluksi Koronan takia!
Ollaan oltu lasten kanssa neljän seinän sisällä nyt kuukauden. Päivisin hoidetaan etätyö ja lasten etäkoulu, mies töissä ja hoitaa kaupankäynnit. Lasten kanssa ollaan katottu valehtelematta kaikki leffat läpi, pelattu lautapelit, ruutuajat paukkuu. Nyt alkaa kaikkien pinna olla kireällä ja lapset tappelee jatkuvasti. Emme siis ole ulkoile, kun suositus on pysyä kotona. Kauankohan tätä vielä joutuu kestämään, lapsetkin kaipaavat jo kouluun.
Kommentit (41)
Järkevästi järjestettyä ulkoilua ei ole kielletty.
Olen sairaan miesystävän luona, nukun kämäsellä sohvalla ja selkä on hirveän kipeä. Yleensä olen käynyt täällä vain viikonloppuisin. Hän ei halua että lähden. Pelkään että jään kipulääkekoukkuun.
Ainoa mikä pitää järjissään on tanssi. Diskoilemme joka päivä, kaikki musiikki kelpaa tässä vaiheessa.
AP, pidä sun lapsille kuntopiiriä tai disko. Siitä on vain hyötyä. Kun kroppa voi hyvin, mielikin voi paremmin, joskaan ei täydellisesti varmaan kellään, näinä aikoina.
Vierailija kirjoitti:
oho
Mitä oho?
Kyllä lapsia voi ulkoiluttaa siinä missä koiriakin.
t. Koiranomistaja, joka käy 3 kertaa päivässä lenkillä
On se kumma kuin ihmiset eivät kestä perus neanderthál ihmisen arkea. Sen mikä taakse jättää niin sen edestä löytää, jos näin käy niin toivottavasti sitten löytää ja tulee löytämään ihmisen ihmiskunnan katastrofaalisin seurauksin mitä voi olla. T: ihminen ja jumala.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ette ulkoile?
Miten? Asumme kerrostalossa ja omaa pihaa ei ole. Lapset harrastavat normaalisti jalkapalloa, mutta kentät on suljettu. Silti kentät on kuulemma pilvin pimein väkeä, kiipeävät aidan yli. Myös leikkipuistot ovat kuulemani mukaan täynnä muita. ap.
Mieti sota-aikaa. Miehesi olisi rintamalla ja pelkäisit miten hänelle käy ja miten Suomelle käy. Kaikesta olisi pulaa, ruuastakin. Pommeja saisi pelätä.
Silloinkin koulut oli melkein koko lukuvuoden kiinni. Sotaa kesti 5 vuotta.
Asutteko kerrostalossa keskellä vilkasta kaupunkia vai miksi ette ulkoile? Voisitteko ulkoilla hyvin aikaisin aamulla tai myöhään illalla? Meillä on oma piha niin on kyllä ulkoiltu omassa pihassa. Vilkkaalle lenkkipolulle en lähtisi minäkään.
Vierailija kirjoitti:
Mä olin hullu jo ennen koronaa.
Joo, niin minäkin ja nyt olen terveempi kuin aikoihin kun levottomien ihmisten meno ja saastuttaminen vähän pysähtyy. Tulin hulluksi sokeista ihmisistä ja nyt nautin kun niiden on ollut pakko pysähtyä näkemään tai jos siltikään ei moni näe mitään mutta kuitenkin on pelko perseessä. Ihanaa kun saa kaikki uhkailijatkin pelätä kuolemaa mitä ovat muille uhkailleet. Sairaat vanhemmat eivät voi uhkailla opettajia ja kaikki omsta perästä työnnetty riesa on nyt omilla niskoilla. Oikeesti nautin tästä.
Vierailija kirjoitti:
Asutteko kerrostalossa keskellä vilkasta kaupunkia vai miksi ette ulkoile? Voisitteko ulkoilla hyvin aikaisin aamulla tai myöhään illalla? Meillä on oma piha niin on kyllä ulkoiltu omassa pihassa. Vilkkaalle lenkkipolulle en lähtisi minäkään.
#pysykotona PYSY KOTONA! Ollaan pysyttykin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ette ulkoile?
Miten? Asumme kerrostalossa ja omaa pihaa ei ole. Lapset harrastavat normaalisti jalkapalloa, mutta kentät on suljettu. Silti kentät on kuulemma pilvin pimein väkeä, kiipeävät aidan yli. Myös leikkipuistot ovat kuulemani mukaan täynnä muita. ap.
Myönnän että kerrostalossa asuville ulos lähteminen on nyt vaikeampaa, mutta ei kai siellä aivan jokapaikassa ihmisiä liiku. 🤔 (Kiitollinen omasta pihasta mihin lapset voi halutessaan mennä milloin vain. Varmasti hyppisivät muuten seinille.)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ette ulkoile?
Hulluilla on hullun ongelmat. Kävisitte välillä ulkona, niin päänne selviäisi. Suomessa ei ole ulkonaliikkumiskieltoa.
Vierailija kirjoitti:
Olen sairaan miesystävän luona, nukun kämäsellä sohvalla ja selkä on hirveän kipeä. Yleensä olen käynyt täällä vain viikonloppuisin. Hän ei halua että lähden. Pelkään että jään kipulääkekoukkuun.
Ainoa mikä pitää järjissään on tanssi. Diskoilemme joka päivä, kaikki musiikki kelpaa tässä vaiheessa.
AP, pidä sun lapsille kuntopiiriä tai disko. Siitä on vain hyötyä. Kun kroppa voi hyvin, mielikin voi paremmin, joskaan ei täydellisesti varmaan kellään, näinä aikoina.
Tekö saata*nan mölyapinat mun yläkerrassa tamppaatte joka helvetin päivä? Oon pakastanut jo virtsaa ja löysää ulostetta valmiiksi postiluukkutervehdystä varten. Mitta on täynnä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, niin minäkin ja nyt olen terveempi kuin aikoihin kun levottomien ihmisten meno ja saastuttaminen vähän pysähtyy. Tulin hulluksi sokeista ihmisistä ja nyt nautin kun niiden on ollut pakko pysähtyä näkemään tai jos siltikään ei moni näe mitään mutta kuitenkin on pelko perseessä. Ihanaa kun saa kaikki uhkailijatkin pelätä kuolemaa mitä ovat muille uhkailleet. Sairaat vanhemmat eivät voi uhkailla opettajia ja kaikki omsta perästä työnnetty riesa on nyt omilla niskoilla. Oikeesti nautin tästä.
Et voisi enempää olla väärässä.
Diskoilkaa kuulokkeilla kerrostalossa ettei muille tarvitse pakkosyöttää melua.
Todenpuhuja kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et voisi enempää olla väärässä.
Kerro miten?
Onko autoa, jolla voisitte lähteä jonnekin vähän kauemmas ulkoilemaan?
oho