Miten olette toimineet, jos olette tulleet petetyiksi parisuhteessa ja jättäneen kumppaninne? Oletteko olleet yhteyksissä sitten mitenkään?
Jos siis ei ole yhteisiä lapsia eli pakko olla yhteyksissä? Entä jos ette ole olleet yhteyksissä, moikkaatteko jos näette? Jäättekö juttelemaan?
Kommentit (22)
Ei olla yhteyksissä eikä nähdä edes sattumalta kun asumme kaukana toisistamme.
No prob.
Ei tulisi pieneen mieleenkään olla yhteydessä. Satutti minua jo ihan tarpeeksi. Enempää ei tarvita.
Ei olla missään yhteydessä. Viha on niin kova. En ehkä tervehtisi jos törmättäisiin.
Olen pari kertaa nähnyt eron jälkeen. Reagoin samoin kuin täysin ventovieraaseen. Sitähän hän minulle on, koska osoitti olevansa ihan muuta kuin minulle antoi ymmärtää.
Vuoroviikottaisessa lastenvaihdossa tulee väkisinkin nähtyä.
Kun lapset ovat luonani käsken heidän kysellä äidiltään: "Äiskä, mitä sille! Jamille kuuluu, entäs Ekille? Kuinka Tomppa voi?"
Ovat kyselleetkin, ja oi, sitä ISOILLA KIRJAIMILLA kirjoitettujen saamieni WhatsApp-viestien määrää!
Vierailija kirjoitti:
Kun lapset ovat luonani käsken heidän kysellä äidiltään: "Äiskä, mitä sille! Jamille kuuluu, entäs Ekille? Kuinka Tomppa voi?"
Ovat kyselleetkin, ja oi, sitä ISOILLA KIRJAIMILLA kirjoitettujen saamieni WhatsApp-viestien määrää!
Olet kamala ja aikuisena lapsesi eivät halua olla kanssasi missään tekemisissä. Henkistäväkivaltaa suorastaan. Jätä lapset tollasen ulkopuolelle.
Minussa on varmaan jotain vikaa, kun jollain tasolla haluan olla yhteyksissä ja olen ollutkin. Näiden asioiden paljastumisesta on vähän aikaa :(. Mies ei myönnä mitään, mutta tiedän kyllä ihan tarpeeksi.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet kamala ja aikuisena lapsesi eivät halua olla kanssasi missään tekemisissä. Henkistäväkivaltaa suorastaan. Jätä lapset tollasen ulkopuolelle.
Ei hän ole muuta kuin trolli. Hänellä ei edes ole lapsia. Ikää hänellä luultavimmin max 15v.
En. En ole muutenkaan tekemisissä niiden entisten kanssa jotka paljastuivat persreijiksi. Niiden kanssa olen tekemisissä jotka olivat ihan mukavia miehiä, mutta joihin tunteet lakstuivat aikasta nopeaan. En siis tiedä että minua olisi petety, mutta muunlaista törkeyttä on tehty, enkä ole heihin tekemisissä. Se on jo ihan se viimeinen sivalluskin, että en enää vastaa mihinkään, ja pyyhin henkilön pois elämästäni. Yhtä miestä esitän, etten ole koskaan häntä edes tavannut, vaikka tunsimme 7 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Minussa on varmaan jotain vikaa, kun jollain tasolla haluan olla yhteyksissä ja olen ollutkin. Näiden asioiden paljastumisesta on vähän aikaa :(. Mies ei myönnä mitään, mutta tiedän kyllä ihan tarpeeksi.
ap
Ei sinussa mitään vikaa ole. Et vain osaa päästää irti sinua satuttavasta ihmisestä. Ihan luonnollista, mutta ei lainkaan terveellistä.
Vierailija kirjoitti:
ap
Niin, onko tämä nyt pelkästään vain itsearvostuksen puutetta, pohtii ap...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Ei sinussa mitään vikaa ole. Et vain osaa päästää irti sinua satuttavasta ihmisestä. Ihan luonnollista, mutta ei lainkaan terveellistä.
Joo, hän on nauranutkin minulle :(
ap
En ole pettureiden kanssa yhteyksissä, miksi olisin. En ole onneksi nähnytkään. Voisin moikata jos sattuisi ihan kohdalle. Nämä yleensä vaan lakkaavat olemasta minulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Niin, onko tämä nyt pelkästään vain itsearvostuksen puutetta, pohtii ap...
Kun seuraavan kerran tekee mieli olla yhteydessä, mieti mitä hän on sinulle tehnyt. Sen jälkeen mieti oikein tarkkaan, haluatko sellaista ihmistä, joka tekee niin enää elämääsi.
Vierailija kirjoitti:
En. En ole muutenkaan tekemisissä niiden entisten kanssa jotka paljastuivat persreijiksi. Niiden kanssa olen tekemisissä jotka olivat ihan mukavia miehiä, mutta joihin tunteet lakstuivat aikasta nopeaan. En siis tiedä että minua olisi petety, mutta muunlaista törkeyttä on tehty, enkä ole heihin tekemisissä. Se on jo ihan se viimeinen sivalluskin, että en enää vastaa mihinkään, ja pyyhin henkilön pois elämästäni. Yhtä miestä esitän, etten ole koskaan häntä edes tavannut, vaikka tunsimme 7 vuotta.
Arvostan. Mitäs tämä 7 v kumppani teki?
ap
Eipä ole ollut tarvetta jäädä roikkumaan. Mies ei tarvinnut mua suhteen aikana niin miksi ihmeessä tarvitsisi suhteen jälkeen.
Ja kun miettii että jos itsellä olisi joku eksä, joka roikkuu vaikka olisin pettänyt häntä ja itse olisin uudessa suhteessa niin onpa aika erikoista.
Pari kertaa mies tullut vastaan ja moikannut liioitellun iloisesti, itse olen päästänyt vain kuivan kirosanan. Vaikka koitti pettämisen lisäksi jopa tappaa niin näkeminen ei juuri nostata tunteita.
Onko sulla aapee kaikki ihan kunnossa? Mitä sä oot siltä mieheltä vailla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eivät lapset siitä kärsi, exä kärsii. Mitäs meni jakamaan limarakoaan Jamille, Ekille ja Tompalle. Olisi ajatellut silloin tekojensa seurauksia. Luultavasti exä sai suuremman nautinnon paritellessaan em. hemmojen kanssa, kuin minä nyt jälkikäteen vittuillessani. Mutta nautinto se on pienikin nautinto.
terv. jami-eki-tompan aisankannattaja / napalanko
Mielestäni pettäjään yhteydenpitäminen on sama kuin löisi kerran satuttamaansa varvasta tietoisesti aina vain uudestaan seinään. Ontuva vertaus, mutta ehkä pointti aukeni.
En h*lvetissä. Miksi noteeraisin ihmistä joka satutti mua niin pahasti?