Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko aihetta ärsyyntyä?

Vierailija
16.04.2020 |

Kirjoita asia, joka sinua ärsyttää. Muut yläpeukuttavat, jos he ymmärtävät ja alapeukuttavat, jos nariset tyhjästä.

Minä aloitan: Mieheni kuorsaa öisin. Siksi oudun käyttämään korvatulppia, jotta saan nukuttua. Ne ovat epämukavat eivätkä pysy paikoillaan ja estävät normaalin keskustelu ennen nukkumaan rupeamista. Kuorsaaminen on pahinta silloin, jos mies on syönyt tukevan aterian iltasella. Siitä huolimatta hän ei suostu vähentämään iltasyömistään. Lisäksi hän on vähän lihonut, mikä on pahentanut asiaa. Laihduttamisesta ei halua keskustella.

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julkisuudessa puhutaan siitä, miten opettajat pärjäävät ja suojautuvat koronalta, jos koulut aukeavat. Ärsyttää, kun ajatellaan, että opettajat ovat ainoat koulun aikuiset. Koulussahan on siivoojia, vahtimestari, kuraattori, terveydenhoitaja, koulunkäyntiavustajia ja keittäjiä, ainakin. Eikö heidän terveydellään ja tartuttavuudellaan ole väliä?

Vierailija
42/51 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sovin kaverin kanssa tapaamisen esimerkiksi kahvilaan (siis ennen koronaa). Paikalla tulee joitain puolituttuja, jotka liittyvät seuraamme. Minä eleilläni viestitän, että haluaisimme olla kahdestaan, mutta kaverini tuntuu hyväksyvän heidät. Siinä käy niin, että kaverini ja nämä uudet seuralaiset keskustelevat keskenään ja minä olen ulkopuolinen. Myöhemmin kaverini sanoo, että häntäkin ärsytti, ettemme voineet olla kahdestaan, kun meidän piti saada vaihtaa kuulumisia rauhassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kaveri tuo lapset mukana kahvilaan. Minä haluaisin jutella, mutta kaveri vaan keskittyy niihin kakaroihin. Kiitos ja näkemiin, soitellaan joskus. Ehkä ei kuitenkaan.

Vierailija
44/51 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silmälaseissa löysät sangat ja...

jatkon tiedätte. 👓

- en korjaa, vaan nyin, nyin nyin 😁

Vierailija
45/51 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persumainen ajatuksenjuoksu ärsyttää. Sen mukaan pitäisi palata takaisin 50-luvun arvomaailmaan, jolloin miehet olivat miehiä ja naiset olivat pullantuoksuisia ja kuuliaisia kotirouvia. Tuohon mielikuvaan on todella helppoa ärsyyntyä.

Vierailija
46/51 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ihmiset provosoituvat selkeistä trolleista, ja ruokkivat niitä vaikka itsekin tajuavat niiden olevan trolleja. Jos niille ei vastaisi, eivät ne jaksaisi trollata, ja internet olisi vähän mukavampi paikka.

Vierailija
47/51 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksi asia, tai ajatusmalli, mikä todella ärsyttää. Koittakaa jaksaa lukea.

Kaksi kaverusta menee R-kioskille tekemään lottokuponkia ja sopivat että laitetaan voitot puoliksi jos jotain tulee. Kuponki maksaa 10 euroa. Kassalla toinen huomaa, että voihan vitsi, hänellä ei ole kuin yksi euro. Toinen sanoo, että ei se mitään, hän voi maksaa sen loput 9 euroa. Lauantai-iltana paljastuu, että kupongissa on miljoonan voittorivi. Kaverukset ovat onnesta soikeana, kunnes... Tämä 9€ maksanut alkaa vaatia, että kun hän maksoi siitä 90% niin hänelle kuuluu myös 90% voitosta. Toinen joutuu tyytymään 10% eli sataan tonniin, kun toinen saa 900 tonnia, vaikka panokset olivat mitättömiä, luokkaa muutama euro sinne tänne.

Onko tämä mielestäsi oikein? Jos olet sitä mieltä, että ihan oikein meni, niin olet se ärsyttävän ajatusmallin omaava suhteellisuudentajuton itsekäs ahne k*sipäinen haiseva ky*pä.

Mielestäni menee ihan oikein, luonnollisestikin. Miksi sen joka ei ole maksanut yhtä paljon pitäisi kuitenkin saada yhtä paljon?

Mitä jos euron maksanut kaveri tarjoaakin jossain vaiheessa, joko ennen tietoa miljoonavoitosta tai sen jälkeen, että hän voi maksaa sen 4 euroa kaverilleen jonka jäi velkaa lottokupongista, jotta ollaan siltä osin sujut. Ja voitot fiftyfifty kuten oli sovittu, molemmille 500 tonnia, eikö niin? Eikö niin?

No ei. Olen sitä mieltä että jokaisen kannattaa maksaa omat lottonsa niin ei tartte töllaisista vääntää. Ainahan se menee siihen itkemiseen sen vähemmän saaneen puolelta että olisi enemmän pitänyt saada.

Joskus jopa siihen, kun voittoa ei tullutkaan, niin tämä joka on maksanut vain euron, unohtaakin maksaa sen neljä euroa.

Sopisin niin, että euron maksajan osuus on se, minkä maksaa ennen lottoarvonta. Eli jos antaa loput 4 egee ennen kuin arvonta on suoritettu, niin voitto puoliksi. Jos ei, niin sen osuuden mukaan minkä on maksanut.

Vierailija
48/51 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että arvostellaan toisten ihmisten ammattien raskautta. Ainakin hoitajia ja opettajia arvostellaan tälläkin palstalla ja sanotaan, että he saavat palkkansa vähällä. Arvostelijoilla ei ole omaa kokemusta asiasta, vaan katsovat potilaan, oppilaan tai vanhemman näkökulmasta. Minä uskon, että ihmisillä on taipumus kuvitella toisen henkilön työ helpommaksi, mitä se onkaan. Ärsyttävän ahdaskatseista, jos ei voi myöntää, että kyseessä on omassa päässä syntynyt kuvitelma työn helppoudesta.

Vierailija
49/51 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että kirjoittaa mielestään asiallisen kommentin ja siihen tulee vain alapeukkuja ilman perusteluja. Itse haluaisin keskustella erimielisyyksistä ja ehkä oppiakin jotain samalla.

Vierailija
50/51 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku kysyy tällä palstalla apua päätöksen tekoon, mutta sitten ei kerro, minkä päätöksen teki. Esimerkkinä on tämä ketju: www.vauva.fi/keskustelu/3773463/paastaisitko-lapsesi-juhlimaan-peruskou… . Minä vastailin tähän ystävällisesti, ja syntyi hyvääkin keskustelua. Sitten ap häippäsi jonnekin, emmekä varmaan koskaan sai tietää, saiko hänen huollettavansa lähteä juhlimaan vai ei.

Vierailija
51/51 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksin aikan hyeenana kurkku suorana kiljuvat naiset.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi seitsemän