Ilmiantakaa parhaat siivousaineet
Parhaat tehot ja tuoksut! Myös välineitä saa ehdottaa. Itse pidän kloriitista ja ajaxin tulip&litchi sekä harpicin pinkki pullo!
Kommentit (46)
Mäntysuopa ja tolu. Keittiössä keittiötolu. Mäntysuopa puhdistaa vessanpöntön yllättävän tehokkaasti.
Universal Stonen vaikutus perustuu hiomiseen. Sama homma ihmesienen kanssa. Kyllähän se joihinkin juttuihin sopii.
Method oli ainoa myrkytön wc-pesuaine mitä täältä sai, joten sitä käytämme. Ecocleanin käsitiski- ja pyykinpesuaineet on ihan hyviä. Eucalyptuksen haju on myös vähän vaihtelua normaaliin sitruunaan ja muihin vastaaviin.
Tiskikoneeseen ecokodilta jauhetta. Ei haise yhtään millekään ja pesee kyllä tosi hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Mäntysuopa. Ei turhia kemikaaleja. Kloriitteja sun muita ei tulisi kotiympäristössä käyttää.
Mä ainakin sumutan kloriittivettä kissojen astioihin ennen niiden huuhtelemista. Kissatkin tykkää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kodin putkimies. Loraus veteen ja esim.liesituulettimen suodatin sinne pariksi tunniksi. Rasva oikein kuplii pois. Hanskat ja silmät suojattava.
Tuohon suodattimen pesuun käy parhaiten se että laittaa tiskikoneeseen ja se tulee uutena sieltä ulos :)
Ei ole tiskikonetta. Millä perusteella liottaa alumiinia?
käytan tavalliseen viikkosiivoukseen kotimaista kiiltoa ei liian hajustettua vaan miedosti.
uunin pesus tykkäsin oranssista finn maid pullosta harmi vaan etten ole viime aikoina nähnyt missään lähti hellan päällinen hyvin puhtaaksi. oon yrittäny etsiä kaupoista.
cif keltainen pullo ollu hyvä pinttymiin ja jos ihan pakko käyttää hiovaa ainetta niin vim. en kyl uskalla käyttää pinnan pilaamisen uhal usein.
mäntysuopa ja tolu on hyvä rasvasen lian poistamiseen. eli aika samoja kun teil aineet. clean with me youtube siivous videois hyviä vinkkejä ja kikkoja kuten siveltimen ja grillitikun käyttäminen pienten urien ja esim. elektoroniikan rakojen puhdistamiseen
Ei hajusteita😡