-Sisarvaimot- OFFICIAL
Sarjan uudet jaksot nyt torstaisin TLC:llä.
Varmaan löytyy muitakin seuraajia, joten oma virallinen ketju vois näin ollen olla. Sais kaikki kivat keskustelut aiheesta saman otsikon alle!
Mun suosikki on konstailematon Janelle, mutta nykyään tunnen myös myötätuntoa aiemmin inhoamaani Meriä kohtaan. Näen kyllä, että hän on hankala ihminen, mutta on surullista kuinka ulkona hän on perheestä ja kuinka Kody häntä suorastaan inhoaa.
Robyn on edelleen selvä suosikkivaimo, ei muutosta siinä.
Flagstaffiin muutto näyttäisi olevan ainakin taloudellisesti huono päätös. Kody käyttäytyy suorastaan maanisesti.
Mikä olikaan oikea syy muuton takana? Oikeasti kyllästyminen Vegasiin, katsojaluvut? Vaiko sittenkin netissä huhuttu syy: Robynin vanhin poika hyväksyttiin collegeen Flagstaffiin. Ennen vai jälkeen muuttopäätöksen? Tästä on epäilyjä, että ennen ja että Kody repi koko perheen liikkeelle pelkästään Robynin toiveesta.
Kommentit (278)
Sellaista yhtä naista, joka kestäisi Kodya 24/7 ei kyllä tästä universumista löydy. Meriä kohtaan tehtiin väärin, kun perhe ei lähtenyt taloudellisesti tukemaan tämän b &b businesta. Hyvä kun ei antanut periksi vaan teki itse. Enkä ihmettele, että joutui nettohuijaukseen : hänhän luopui virallisesta avioliitostaan näiden kahden hyväksi - eli Kodyn ja Robinin, jotka halusivat viedä Robynin lapsilta oikeuden oikeaan biologiseen isäänsä ja siirtää isyyden narsisti- Kodylle, jolle ei ne 10 Aikaisempaa lasta riittänyt. Muelenkiintoista kuka lapsista tulevaisuudessa alkaa paljastella perheestä totuuksia.
Vierailija kirjoitti:
Sellaista yhtä naista, joka kestäisi Kodya 24/7 ei kyllä tästä universumista löydy. Meriä kohtaan tehtiin väärin, kun perhe ei lähtenyt taloudellisesti tukemaan tämän b &b businesta. Hyvä kun ei antanut periksi vaan teki itse. Enkä ihmettele, että joutui nettohuijaukseen : hänhän luopui virallisesta avioliitostaan näiden kahden hyväksi - eli Kodyn ja Robinin, jotka halusivat viedä Robynin lapsilta oikeuden oikeaan biologiseen isäänsä ja siirtää isyyden narsisti- Kodylle, jolle ei ne 10 Aikaisempaa lasta riittänyt. Muelenkiintoista kuka lapsista tulevaisuudessa alkaa paljastella perheestä totuuksia.
Ihmettelin aiemmin tuota adoptiokuviota, koska en ole sarjaa kovin tarkkaan seurannut. Millainen se biologinen isä oikein oli, että hänet pelattiin kylmästi ulos lasten elämästä?
Mitä sarjaa olen seurannut, niin se Kody vaikuttaa jotenkin yksinkertaiselta. Aina haavi auki ja vaimot pyörittelee silmiä tuskastuneena. Tuollaisessa asetelmassa mies luulee että sillä on paljon valtaa, mutta todellisuudessa joutuu luovimaan neljän miehen edestä.
Se minua Kodyn narsismissa huvittaa, että häntä ei patsastelustaan huolimatta kukaan perheessä tunnu oikein kuuntelevan tai kunnioittavan. Sellainen koominen hahmo.
Vierailija kirjoitti:
Mitä sarjaa olen seurannut, niin se Kody vaikuttaa jotenkin yksinkertaiselta. Aina haavi auki ja vaimot pyörittelee silmiä tuskastuneena. Tuollaisessa asetelmassa mies luulee että sillä on paljon valtaa, mutta todellisuudessa joutuu luovimaan neljän miehen edestä.
Sama ajatus samaan aikaan :D
-25
Kodysta muuten tulee minulle mieleen Scooby-Doon Shaggy. :D
Mä olen seurannut alusta asti sarjaa. Sillon kun sarja alkoi asuivat yhdessä isossa talossa ja Robynia ei vielä ollut kuvioissa. Christine synnytti Trudyn ja Janellen tytär oli vauva. Christine oli siis omasta mielestään se The Vaimo, nuorin, uusin ja tuorein äiti. Todella lapsellinen ja nokkiintuva ihminen. Aika laiska ja sen asunnot olleet aina sotkuisimpia. Nyt kyllä osasi ajaa asiansa Flagstaffiin muuttaessa ettei todellakaan muuta yhteistaloon. Osti ison, oman talonsa (prinsessaharhoja taas 😂) kun muut ovat vuokralla. Jos ja kun kommuuni valmistuu ei myy omaansa pois.
Huvittaa muuten sekin, että tyttäristä näkee aina naamasta, kuka heidän äitinsä on. Kukaan ei ikinä näytä isältään.
Mutta edelleenkään mulla ei oo hajua mistä saavat rahansa 😄 siis mitä tekevät työkseen? Janellen oli joskus kiinteistönvälittäjä vai kirjanpitäjä? Robyn teki jotain koruja? Meri möi villatakkeja? Mitäs christine on tehnyt? Mikä kody on?
Vierailija kirjoitti:
Mutta edelleenkään mulla ei oo hajua mistä saavat rahansa 😄 siis mitä tekevät työkseen? Janellen oli joskus kiinteistönvälittäjä vai kirjanpitäjä? Robyn teki jotain koruja? Meri möi villatakkeja? Mitäs christine on tehnyt? Mikä kody on?
Olettaisin, että elättävät itsensä reality-TV:llä. Koko elämänsähän he ovat TV-kanavalle myyneet.
Mua häiritsee tässä että tämä näiden elämä on kuin jotain sopimusjärjestelyä. Ei mitään hellyyttä kiintymystä tai rakkautta tunnu olevan puolisoiden välillä. Mies on ihan pihalla vaimojensa asioista eikä yksikään vaimo tunnu saavan tukea tai huomiota mieheltään. Olevat ja asuvat kuin kämppikset kommuunissa. Ihmettelen ettei Meri ole lähtenyt lätkimään. Ainoa vaimoista jolla vähän jotain omaa ajatusta ja ideaa, mut joku ihmeen napanuora silti tiukasti kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Mua häiritsee tässä että tämä näiden elämä on kuin jotain sopimusjärjestelyä. Ei mitään hellyyttä kiintymystä tai rakkautta tunnu olevan puolisoiden välillä. Mies on ihan pihalla vaimojensa asioista eikä yksikään vaimo tunnu saavan tukea tai huomiota mieheltään. Olevat ja asuvat kuin kämppikset kommuunissa. Ihmettelen ettei Meri ole lähtenyt lätkimään. Ainoa vaimoista jolla vähän jotain omaa ajatusta ja ideaa, mut joku ihmeen napanuora silti tiukasti kiinni.
Merihän on syntynyt tuollaiseen perheeseen. Oliko äitinsä vaimo nro kaks? Äiti on Merille tärkeä ja luulen ettei eroa ennenkuin äitinsä kuolee. Isästään tai muusta perheestä Meri ei ole oikein koskaan puhunut. Ei taida olla niin ihana elämäntyyli mitä esittävät.
Toi elämäntapa on niin Väärä, inhoan kodya, niin itseään täynnä, limainen äijä tosiaankin
Miksi just miehillä saa olla paljon vaimoja, miksi ei monta miestä ja yksi vaimo...
Oli miten oli väärää tuo on, vain yksi mies ja yksi vaimo voi olla
Olen seurannut tuota sarjaa, lapset tuossa kärsinyt aika paljon, elämä ei tosiaankaan niin ruusuista kuin he antavat välillä ymmärtää
Minäkään en voi sietää Kodya. En ymmärrä miksi nuo vaimot haluavat edes olla hänen kanssaan, sillä tuossa miehessä ei ole mitään kiinnostavaa tai tavoiteltavaa. Vaimot pärjäisivät aivan hyvin ilman tuota suuruudenhullua miestäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Merihän on syntynyt tuollaiseen perheeseen. Oliko äitinsä vaimo nro kaks? Äiti on Merille tärkeä ja luulen ettei eroa ennenkuin äitinsä kuolee. Isästään tai muusta perheestä Meri ei ole oikein koskaan puhunut. Ei taida olla niin ihana elämäntyyli mitä esittävät.
Oliko se vielä niin, että Merin tai jonkun muun vaimon äiti on tosiaan Kodyn isän vaimo nro X?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko se vielä niin, että Merin tai jonkun muun vaimon äiti on tosiaan Kodyn isän vaimo nro X?
Niin olikin joku tollanen kuvio!! Hyi. Merin äiti se oli!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin olikin joku tollanen kuvio!! Hyi. Merin äiti se oli!
Ei vaan Janellen äiti oli Kodyn isän toinen vaimo. MUTTA Janelle oli naimisissa Merin veljen kanssa ennen Kodyä.
Toivon, että Meri lähtee menemään. Hänestä näkee niin selvästi,että tuntee itsensä ulkopuoliseksi. Suhde Kodyn on jo menneen päivänä lumia. Roikkuu mukana,kun ei voi lähteä.
Instaa ,kun olen seurannut niin ei näytä kauheasti kotona viihtyvän,aina on menossa milloin missäkin.
Vierailija kirjoitti:
Olen selvästi vähemmistössä tässä, mutta itse en ymmärrä, miten Meri jaksaa niitä muita. :)
Sympatiseeraan ehkä enemmän koska olen itsekin samanlainen introvertti - ja näen kyllä, että hän osaa olla hankala. Mutta Merin tilanne ja asema tuossa perhekuviossa itsessään on aika mahdoton. Minusta hän on itsepäisen lojaali tuolle perhejärjestelylle, vaikka hänen pitäisi vain lähteä sieltä kälppimään.
Kyökkipsykologina sanoisin, että sitä tuo kaikki "kapinointi", tyytymättömyys ja oman tilan haluaminen on - hän haluaa pohjimmiltaan noista kuvioista pois, mutta ei uskalla (?) millään päästää kunnolla irti.
Kirjoitin tuon edellisen kommentin, että miten nuo muut kestää Meriä ja olen siis samaa mieltä myös tästä :) Meri ei selvästi halua olla osa moniavioista perhettä mutta hän ei ilmeisesti ihan tajua sitä itse, koska on kasvanut tuohon kulttuuriin ja perheestä lähteminen ei ole soveliasta. Ei nuo muutkaan vaimot aina ole iloisia siitä että miehellä on muita vaimoja, mutta he ovat valinneet tämän elämäntyylin ja tekevät työtä sen eteen että se toimisi. Meri taas ei tee. Jos itse olisin joku muista vaimosta, minulla olisi mennyt hermot Meriin jo aikoja sitten. Todella passiivis-aggressiivinen tyyli, eikä kanna mitään vastuuta omista tekemisistään, esim. se catfish-juttu. Hän ”joutui uhriksi”, vaikka itse aktiivisesti oli tekemisissä huijarin kanssa ja oli kertonut myös tyttärelleen innoissaan tästä tyypistä. Sitten ihmettelee kun tytär ei halua antaa anteeksi ja raahaa perheeseen kylään muita uhreja että koko perhe voi nyt ”käsitellä” tämän asian. Merin pitäisi nyt ottaa oikeasti vastuu omasta elämästään, joko lähteä tai sitten jää ja kantaa vastuun sisarvaimona, mikä olisi reiluinta myös muille.
Olen selvästi vähemmistössä tässä, mutta itse en ymmärrä, miten Meri jaksaa niitä muita. :)
Sympatiseeraan ehkä enemmän koska olen itsekin samanlainen introvertti - ja näen kyllä, että hän osaa olla hankala. Mutta Merin tilanne ja asema tuossa perhekuviossa itsessään on aika mahdoton. Minusta hän on itsepäisen lojaali tuolle perhejärjestelylle, vaikka hänen pitäisi vain lähteä sieltä kälppimään.
Kyökkipsykologina sanoisin, että sitä tuo kaikki "kapinointi", tyytymättömyys ja oman tilan haluaminen on - hän haluaa pohjimmiltaan noista kuvioista pois, mutta ei uskalla (?) millään päästää kunnolla irti.