Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

-Sisarvaimot- OFFICIAL

Vierailija
16.04.2020 |

Sarjan uudet jaksot nyt torstaisin TLC:llä.

Varmaan löytyy muitakin seuraajia, joten oma virallinen ketju vois näin ollen olla. Sais kaikki kivat keskustelut aiheesta saman otsikon alle!

Mun suosikki on konstailematon Janelle, mutta nykyään tunnen myös myötätuntoa aiemmin inhoamaani Meriä kohtaan. Näen kyllä, että hän on hankala ihminen, mutta on surullista kuinka ulkona hän on perheestä ja kuinka Kody häntä suorastaan inhoaa.

Robyn on edelleen selvä suosikkivaimo, ei muutosta siinä.

Flagstaffiin muutto näyttäisi olevan ainakin taloudellisesti huono päätös. Kody käyttäytyy suorastaan maanisesti.

Mikä olikaan oikea syy muuton takana? Oikeasti kyllästyminen Vegasiin, katsojaluvut? Vaiko sittenkin netissä huhuttu syy: Robynin vanhin poika hyväksyttiin collegeen Flagstaffiin. Ennen vai jälkeen muuttopäätöksen? Tästä on epäilyjä, että ennen ja että Kody repi koko perheen liikkeelle pelkästään Robynin toiveesta.

Kommentit (278)

Vierailija
1/278 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en voi sietää Kodya, limainen ja itseään täynnä oleva ukko. Mä tykkään siitä ekasta vaimosta, kaikkein täyspäisin. Nimeä en nyt muista, se tuhti blondi.

Vierailija
2/278 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en voi sietää Kodya, limainen ja itseään täynnä oleva ukko. Mä tykkään siitä ekasta vaimosta, kaikkein täyspäisin. Nimeä en nyt muista, se tuhti blondi.

Juurikin Meri kyseessä. Hänhän elää nykyään lähes itsenäistä ja erillistä elämää perheestä...mutta silti on vielä "naimisissa" Kodyn kanssa.

Kodyn itsekeskeisyys ja narsistiset piirteet ovat korostuneet kun ikää on tullut lisää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/278 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ennenkin sanonut tämän. Nämä ovat harvoja tosi-tv tähtiä, vieläpä amerikanmaalta, joiden kanssa voisin kuvitella ystävystyväni.

Ja voisin kuvitella, kuinka he avautuisivat Kodysta, kun joku kuuntelisi.

Kody on täysin itsensä lumoissa. Hänellä kyse on itsensä palvomisesta. Vaimot koittavat vedota tilanteen "pyhyyteen" ja toistuvasti kieltävät omat tunteensa ja tuskansa, koska ne "kuuluvat" heidän elämäänsä sisarvaimoina.

Vierailija
4/278 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

5/278 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos, kun kerroit, että alkaa. Takuulla alan seurata. Kolmeen vuoteen en ole ehtinyt. Kunpa nyt keskittyisivät Kodyyn ja vaimoihin. Alkoi risoa se lasten elämän seuraaminen. Koska ovat vielä ihan kypsymättömiä ja vailla omaa identiteettiä.

Robynin kieroilut olivat kammottavia. Ne kaksi paksukaista Meri ja Janelle olivat aina äreitä. Kolmas vaatimaton olio, oli joskus suorastaan humoristinen.

Jess ! Jippii !

Kiitos ketjusta. Tulen päivittämään.

Vierailija
6/278 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christine, eli kolmas vaimo ärsyttää eniten.

Ikuinen pikkutyttö, ikuiset pikkutytön maneerit.

Vierailija
7/278 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään Meristä. Ihmettelen vain miksi hänellä on aina huono tuuri? Nytkin siellä uudessa asuninpaikassa juuri Meri sai sellaiset naapurit, jotka pakottivat Merin muuttamaan miltei välittömästi pois. Ensin aikoivat taistella vastaan, koska Merillä oli voimassa oleva vuokrasopimus, mutta luovuttivat pian ja Meri muutti pois. Lisäksi juuri Meri joutui sen nettihuijarin kynsiin.

Vierailija
8/278 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tykkään Meristä. Ihmettelen vain miksi hänellä on aina huono tuuri? Nytkin siellä uudessa asuninpaikassa juuri Meri sai sellaiset naapurit, jotka pakottivat Merin muuttamaan miltei välittömästi pois. Ensin aikoivat taistella vastaan, koska Merillä oli voimassa oleva vuokrasopimus, mutta luovuttivat pian ja Meri muutti pois. Lisäksi juuri Meri joutui sen nettihuijarin kynsiin.

No nettihuijaus ei ollut kyllä tuuria vaan ihan omaa hölmöyttä.

Tosin ymmärrän hyvin, miten Meri siihen ajautui.

Vierailija
9/278 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meri on eka vaimo, Janelle on se tuhti blondi.

Vierailija
10/278 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ennenkin sanonut tämän. Nämä ovat harvoja tosi-tv tähtiä, vieläpä amerikanmaalta, joiden kanssa voisin kuvitella ystävystyväni.

Kody on täysin itsensä lumoissa. Hänellä kyse on itsensä palvomisesta. Vaimot koittavat vedota tilanteen "pyhyyteen" ja toistuvasti kieltävät omat tunteensa ja tuskansa, koska ne "kuuluvat" heidän elämäänsä sisarvaimoina.

Eihän tuollaisessa uskonnossa ja tilanteessa pärjäisi mies joka ei olisi sellainen kuin Kody, tai vielä pahempi. Hänenhän pitää olla se aurinko jonka ympärillä kymmenet ihmiset pyörii, sekin on ajoittain raskasta. Kody rakastaa lapsia, ja varmaan hän sen takia halusi enemmän vaimoja että saisi enemmän lapsia, kuin se että saisi enemmän ihailevia ja rakastavia vaimoja. Hänhän sanoi että on alunperinkin ajatellut että naiset on hulluja ja heitä on erittäin vaikea ymmärtää.

Mutta sitten nämä akat. En ymmärrä sitä, että miksi haluavat väkisin olla tuollaisessa suhteessa kun ovat kuitenkin mustasukkaisia Kodysta. Siihen ovat lähteneet mukaan ja sopineet että jakavat miehen, eli pitäisi pystyä sitten myös jakamaan. Ja varsinkin kun ovat jo viittäkymppiä käyviä vanhoja ihmsiä joille se jatkuva nyhjääminen ja seksi ei pitäisi olla enää niin elämäntärkeää. Lähes kaikki lapset on jo täysi-ikäisiä, suurin osa lähteneet jo kotoakin joten onhan se lapsellista että siinä vaiheessa vieläkin ollaan miehestä mustasukkaisia.

Vierailija
11/278 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Christine, eli kolmas vaimo ärsyttää eniten.

Ikuinen pikkutyttö, ikuiset pikkutytön maneerit.

En ymmärrä hänen jatkuvaa mustasukkaisuuttaan. Ja nyt tämä kiukuttelu siitä isosta talosta, mitä helvettiä? Jos he ovat samaa perhettä ja ovat sitoutuneet olemaan sisarvaimoja, niin kyllä pitäisi samassa asuntokopleksissa pystyä asumaan, kuten Kody sanoi, ihmiset asuvat taloyhtiöissä ikänsä eivätkä kyttää kuka menee mihinkin ja kenen kanssa.

Vierailija
12/278 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muuten tykkään myös Meristä, mutta kyllä se on oikeasti liioittelua että hän on aina uhri. Marttyyrin osasta tykkää vaikka itsekin myöntää että on taipuvainen vetäytymään tilanteista. Haluaisi Kodyn takaisin, ja tuntee tämän läpikotaisin kun on ensimmäinen vaimo, miksi hän ei oikeasti ala liehitellä Kodya? Käytä niitä juttuja jotka oli heidän juttujaan silloin alkuaikoina. Merihän olisi nyt Kodylle paras vaimo kun ei ole kotona enää lapsia, saisi elää rauhallista pariskunnan elämää aina Meri-päivinä.

Merin oma tytärkin sanoi että Meri ei ole myöntänyt että hänessäkin oli vikaa siitä nettihuijauksessa. Tosin Merin tytär on itsekin todella itsepäinen ja samanlainen marttyyri kuin äitinsä. Vihoitteli äidilleen jostain nettihuijauksesta vuosikausia, vaikka se ei koskenut häntä millään lailla, vaan äitinsä ja isänsä parisuhdetta.

Vierailija
13/278 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän tuollaisessa uskonnossa ja tilanteessa pärjäisi mies joka ei olisi sellainen kuin Kody, tai vielä pahempi. Hänenhän pitää olla se aurinko jonka ympärillä kymmenet ihmiset pyörii, sekin on ajoittain raskasta. Kody rakastaa lapsia, ja varmaan hän sen takia halusi enemmän vaimoja että saisi enemmän lapsia, kuin se että saisi enemmän ihailevia ja rakastavia vaimoja. Hänhän sanoi että on alunperinkin ajatellut että naiset on hulluja ja heitä on erittäin vaikea ymmärtää.

Mutta sitten nämä akat. En ymmärrä sitä, että miksi haluavat väkisin olla tuollaisessa suhteessa kun ovat kuitenkin mustasukkaisia Kodysta. Siihen ovat lähteneet mukaan ja sopineet että jakavat miehen, eli pitäisi pystyä sitten myös jakamaan. Ja varsinkin kun ovat jo viittäkymppiä käyviä vanhoja ihmsiä joille se jatkuva nyhjääminen ja seksi ei pitäisi olla enää niin elämäntärkeää. Lähes kaikki lapset on jo täysi-ikäisiä, suurin osa lähteneet jo kotoakin joten onhan se lapsellista että siinä vaiheessa vieläkin ollaan miehestä mustasukkaisia.

Ohis, mutta aika kapea maailmankuva sellaisella, joka luulee, että koska ihminen "käy viittäkymmentä", hänelle ei pitäisi enää seksin olla tärkeää tai ei voi saati saa tuntea mustasukkaisuutta. Apua!😂

Kuinka vanha itse olet, jos saan kysyä?

Vierailija
14/278 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ohis, mutta aika kapea maailmankuva sellaisella, joka luulee, että koska ihminen "käy viittäkymmentä", hänelle ei pitäisi enää seksin olla tärkeää tai ei voi saati saa tuntea mustasukkaisuutta. Apua!😂

Kuinka vanha itse olet, jos saan kysyä?

En sanonut että seksi ei ole tärkeä, vaan että NIIN tärkeä että pitää liki 30 vuoden avioliiton jälkeenkin, jossa on eletty koko ajan muiden sisarvaimojen kanssa, olla niin mustasukkainen miehestä. Luultavasti Kody ei joka yö jaksa köyriä eri vaimon kanssa, Merin kanssa ei ole tainnut olla vuosiin sellaista. Niin pitäisi jo rauhoittua muutenkin vaikka niin kiva olisikin kun mies olisi omassa talossa joka päivä ja yö seuraa pitämässä. Jos valitsee alusta asti moniavioisuuden, niin pitää hyväksyä se että ei saa joka päivä olla miehen kanssa ja että toiset vaimot on sen kanssa myös.

Ja he itse ovat aina sanoneet että ovat oppineet elämään osaksi kuin yksinhuoltajat, eli pärjäämään ilman Kodya silloin kun hän ei ole paikalla. Miten se nyt siitä muuttuisi jos asuisivat käytännössä samassa taloyhtiössä sen sijaan että asuvat vierekkäisissä taloissa ilman aitaakaan välissä?

Ja olen itse samaa ikäluokkaa kuin Meri, Janelle ja Cristina.

Vierailija
15/278 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun katsoin tuon viimeisimmän jakson ja sen naisten yhteisen lounaskohtauksen, niin vahvistui taas tunne, että Meri on todella todella vaikea, manipuloiva ihminen.

Hän ei itse tule vastaan yhtään, mutta odottaa muiden matelevan jaloissaan (samalla kun itse on tiuskiva ja ilkeä) ja jos muut eivät näin tee, loukkaantuu aina uudelleen verisesti.

KUINKA monta kertaa Meri voi vielä sanoa: I'm so guarded around everyone and I have my walls up.

Taas sama litania tässä jaksossa.

Vierailija
16/278 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
17/278 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt kun katsoin tuon viimeisimmän jakson ja sen naisten yhteisen lounaskohtauksen, niin vahvistui taas tunne, että Meri on todella todella vaikea, manipuloiva ihminen.

Hän ei itse tule vastaan yhtään, mutta odottaa muiden matelevan jaloissaan (samalla kun itse on tiuskiva ja ilkeä) ja jos muut eivät näin tee, loukkaantuu aina uudelleen verisesti.

KUINKA monta kertaa Meri voi vielä sanoa: I'm so guarded around everyone and I have my walls up.

Joo, voisi kuvitella että Merillä ja Cristinalla on vaihtarit, tosin on olleet vähän tollasia jo vuosikausia.

Janelle oli sarjan alkuaikoinan sellainen varautuneempi, eikä lähde yleensä pelleilyihin mukaan, mutta nyt sen huomaa kuinka rento hän oikeasti on, ja Meri ja Cristiina jotka muka aina on huumorijutuissa mukana ja pelleilee onkin oikeasti aikamoisia epävarmoja riivinrautoja. 

Vierailija
18/278 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisikin varmasti paremmin jos Kody olisi vain Robynin ja Janellen kanssa. Mitä nyt Robyn itkeskelee tämän tästä, mutta Janelle ottaisi lunkisti ja kaikki sujuisi.

Janellen lapset on kohta kaikki muuttaneet kotoa pois, ja Robyn keskittyy pieniin lapsiinsa vielä vuosia.

Cristine kuvittelee kai olevansa vielä yhtä nuori kuin Robyn jolle on aina ollut kateellinen, kun hänellä on vielä yksi melko nuori lapsi.

Vierailija
19/278 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Janelle on 50v

Meri on 49v.

Cristine 48v.

Robyn 41v.

Vierailija
20/278 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tajua miten ne muut jaksaa Meriä. Valittaa vaan koko ajan miten muut ei huomioi häntä, mutta itse sanoo muille suoraan että hänellä on nyt omiakin juttuja eikä ehdi nähdä muita niin paljon. Tarvitsee ison talon, mitä varten? Muutostakin vain valittaa koko ajan. Robyn sanoi hyvin että sekin on ihan pikkujuttu, palkkaa jonkun tekemään isot hommat samoin kuin Janelle teki tai pyytää Kodyn ja isommat pojat avuksi. Ei siitä tarvitse ongelmaa tehdä, mutta tottakai Meri sai senkin käännettyä niin etteivät muut halua auttaa häntä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi neljä