hyviä marketin vegaanieineksiä?
Kokeilemani ovat olleet sen verran ikävän makuisia, että en osta uudestaan (ainakin niitä väitetään vegeruuiksi). Niin kuin kaikki olisi jotain tiiviiksi pakattua tahnaa. En pahemmin kokkaile, ostan ylipäätään usein eineksiä, normieineksistä löytyy joitakin syötäviä. En ole kasvissyöjä enkä vegaani, mutta haluaisin lisätä tätä puolta.
Kommentit (11)
Vöner on suosikkini. Pakastehyllystä oumph ja hälsans kök. Valmisaterioista suosikkini on härkiskofta pyörykät.
Täällä kattava lista valmisruoista, katso itse, mikä vaikuttaa hyvältä.
http://www.vegaanituotteet.net/valmisruuat/valmisateriat/
Emme voi tietää, mitä kaikkia aineksia inhoat tai rakastat tai onko jotain allergioita yms.
Vierailija kirjoitti:
Nyt ei ole oikea aika kahmia ja haalia mitään VEGAANI juttuja. Luitko eilen huoltovarmuusvarasto ja omavaraisuus asteesta kertovan artikkelin. Pula-aika koittamassa, joten kaikkien ON SYÖTÄVÄ tasapuolisesti kaikkea tai muuten tulee pula jostain (aivan kuten vessapaperitloppuivat, ihmisten hamstratessa.
Poikkeustila aikana voisi tehdä lain että vankilaan sellaiset, jotka eivät tottele sääntöjä.
On syötävä tasapuolisesti kaikkea ja aloittaja yrittääkin lisätä kasvisvaihtoehtoja ruokalistaansa, mutta tämä on kuitenkin sinulle ongelma?
Ja Leivon Leipomon Boltsi, kaurasiemenpyörykät ovat hyviä.
Pidän nyhtökauran tomaattiversiosta, jonka kuumennan tomaattikastikkeessa.
Muuten mieluiten teen alusta asti itse vegaaniruoat, veg-einekset eivät ole mitenkään erityisen maukkaita, . Hyvä toki, että niitä on.
Kinkkupasta ja jauheliha nuudelit
Zinc
Saarioisten härkäruukku myös ok. pikaruokaa .. paljon vegeä on mukana !
Zinc
Minä olen rakastunut Beanit-härkäpapusuikaleisiin. Nopeasti pannulla rapeaksi, lisukkeeksi perunaa tai pastaa ja tietysti paljon kasviksia. Voisin syödä vaikka joka päivä.
Vierailija kirjoitti:
Täällä kattava lista valmisruoista, katso itse, mikä vaikuttaa hyvältä.
http://www.vegaanituotteet.net/valmisruuat/valmisateriat/
Emme voi tietää, mitä kaikkia aineksia inhoat tai rakastat tai onko jotain allergioita yms.
Kiitos, mutta vain tekstistä lukemalla en pysty sanomaan. Minähän olen tähänkin asti lukenut pakkauksen päältä tiedot ja joutunut sitten toteamaan, että se siitä. Kaikki maistuu samalta, yhtä aikaa mauttomalta ja tosi tympeän makuiselta. En tunne vegeaineksia niin paljoa, että jotain osaisin inhota tai rakastaa.
Kiitokset vinkeistä omien kokemustenne pohjalta! Jos joku on tykännyt jostain tietystä, ehkä minäkin sitten. ap
Jokaiselle tikka masala & panang curry
Härkiskoftat & kookoskermakastike
Kitchen Joy Veg it Up (pakaste)
Findus kasvis-couscous pakaste
Nyt ei ole oikea aika kahmia ja haalia mitään VEGAANI juttuja. Luitko eilen huoltovarmuusvarasto ja omavaraisuus asteesta kertovan artikkelin. Pula-aika koittamassa, joten kaikkien ON SYÖTÄVÄ tasapuolisesti kaikkea tai muuten tulee pula jostain (aivan kuten vessapaperitloppuivat, ihmisten hamstratessa.
Poikkeustila aikana voisi tehdä lain että vankilaan sellaiset, jotka eivät tottele sääntöjä.