Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieleenjääneet pakit

Vierailija
16.04.2020 |

Tinderissä matsi, juttu luisti, soiteltiin/viestiteltiin joitan viikkoja ja sovittiin treffit yhdeksi viikonlopuksi. Edeltävänä perjantaina treffien peruutus. Syy, että olin swaipannut hänen luomaansa uutta profiilia oikealle. Neutraali vastaus ja asia unholaan.

Noin viikon kuluttua Mesen kautta viestejä, joissa hän selitteli, pahoitteli käytöstään ja kertoi olevansa valmis tapaamaan uudestaan. Neutraali vastaus sisältäen ehdotuksen, että annetaan nyt niiden treffien olla.

Seuraavalla viikolla samat viestittelyt samalla kaavalla uudestaan, lopuksi hänen esittämä pyyntö, että estäisin hänet Mesessä jotenkin, kun hän ei jostain syystä pysty (jokin karenssiaika estämiseen tai jotain).

Onko tuollaiset "tupla-profiilit" kovinkin yleisiä?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusimmat profiilit saavat eniten näkyvyyttä ja siten "matcheja". Minä lopettaisin viestittelyn kyseisen miehen kanssa, koska selvästikkin olet varasijalla. Nyt yrittää lämmitellä sinua uudestaan, koska joku toinen ei lämmennyt.

Vierailija
2/2 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uusimmat profiilit saavat eniten näkyvyyttä ja siten "matcheja". Minä lopettaisin viestittelyn kyseisen miehen kanssa, koska selvästikkin olet varasijalla. Nyt yrittää lämmitellä sinua uudestaan, koska joku toinen ei lämmennyt.

Ap

Kyseinen henkilö oli nainen, mutta ei sen väliä.

Lähinnä hämmästytti tuollainen tuplaprofiili, mutta tuo mainitsemasi näkyvyys lienee syy siihen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä seitsemän