Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuudestoista kalja avautui juuri tänäiltana. Mukavaa huomista työpäivää teille työnorjat

Vierailija
15.04.2020 |

Mä nostelen liiton tukia ja suuntaan huomen aamulla hakemaan lisää bisseä. "Tsup"

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse ryyppään aamuun asti ja katselen sitten kun lampaat menee maukuen töihin xd! Sitten nukkumaan ja herättyä lidliin hakee lisää mässyä ja vähän olutta, kun on viinaa kaapissa useat litrat.

Vierailija
2/23 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söin niin paljon lammaspaistia, että täytyy jatkaa konjakilla. Etätöissä kuudetta vuotta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaljaorja

Vierailija
4/23 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää odottaa vielä muutaman vuoden, että kaljaa alkaa saamaan kotiinkuljetuksella. Sen jälkeen en liikahdakkaan sohvalta. :)

Vierailija
5/23 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä käy kateeksi kaljalla itsensä mädättävä.

Juon kyllä, mutta kohtuus takaa sen, että haitat eivät kasva hyötyjä suuremmiksi.

Vierailija
6/23 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi ettei AA ole luultavasti auki sinulle, koska ryhmissä kokoontumiset on kielletty viruksen vuoksi? :(

Vierailija
7/23 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs tuosta reteilet, ap, meidän isäntä juo enempi, paljon enempi ja aamu 5 ylös töihin. Suurinosa ihmisistä juo, mutta käy silti töissä. Voi sitten esim. Juoda ja nettishoppailla enemmän.

Vierailija
8/23 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä lopetin juomisen jo vuosia sitten, eipä tosin ole nyt töitäkään, aamukahvia juon rauhassa.. ei käy kateeksi krapulaa 😬

Vierailija
9/23 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa kun vois tehdä noin.

T: Eläkkeeseen enää 26v

Vierailija
10/23 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon taas tyytyväinen, että saan käydä töissä. Pysyn fyysisessä työssä hyvässä kunnossa. Näen ihmisiä, sosiaalistakin elämää siis on. Ja päässä pysyy tolkku. Moni muu ihminen tuntuu olevan vähän hajamielinen ja saamaton näinä aikoina.

Ja lomautuksia ja irtisanomisia olen kokenut aiemmin jo ihan tarpeeksi.

Vierailija
11/23 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm, joskus illansuussa voi välillä tuntuakin siltä, että oispa kiva vaan tissutella kaljaa himassa eikä tarvitsisi herätä aamulla duuniin. Sitten kuitenkin kun herää, niin sitä on vaan onnellinen, että saa herätä pää kirkkaana eikä ole kohmeloa. Ei harmita. :)

Vierailija
12/23 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina sitä jonkin orja on.

Jos ei työn, niin kuningas alkoholin sitten.

Vierailija
13/23 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nautinto kai se tuokin istua yksin jossain betonihelvetissä yksiössä juomassa halvinta kaljaa aamusta iltaan. Eikö ole vähän noloa kun ei toimi tuottavana yhteiskunnan osana. Ansiot myös melko heikot jos pelkkien päivärahojen varassa.

Hei! Takaisin töihin siitä,, laiskuri! Ja joudut tänään tekemään tunnin ylitöitä ilman palkkaa, paska.

T: Pomo

Vierailija
14/23 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5, ei yhtään kirjoitusvirhettä. Kateellinen puupää yrittää saada vihoja aikaan.

Vierailija
15/23 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä työnorja tienaa rahaa ja maksaa luuserien kaljat.

Vierailija
16/23 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos. Teetkö tänään hieman ylitöitä? Tekisi mieli hyvää viskiä.

Vierailija
17/23 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todellisuudessa vuositulot täytyy olla 80 000 euron luokkaa, jotta on nettomaksaja. Hyvin pieni osa työntekijöistä kuuluu siihen joukkoon.

Vierailija
18/23 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi olkoon, olispa hirveää olla alkoholista riippuvainen. Menisi elämä aivan hukkaan.

Vierailija
19/23 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluaisin parempaa kaljaa kuin lidlin kotimainen. Mene työnorja takaisin hommiin jotta saan Lahden sinistä.

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos. Teetkö tänään hieman ylitöitä? Tekisi mieli hyvää viskiä.

Vierailija
20/23 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tuo ala sattumaan vatsaan?

Kuinka usein juot noin paljon, oletko tyytyväinen peilikuvaan?

Paljonko olet lihonut juomari-uran aikanasi, vai oletko jo niin pro että et tarvitse ruokaa?

Mitä tämä harrastus on tullut maksamaan?

PS. Kohta tulee 12 pulloa vodkaa ja kuoharia ovelle, sain satasella ja riittää ensi vuodelle asti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän neljä