Kuudestoista kalja avautui juuri tänäiltana. Mukavaa huomista työpäivää teille työnorjat
Mä nostelen liiton tukia ja suuntaan huomen aamulla hakemaan lisää bisseä. "Tsup"
Kommentit (23)
Söin niin paljon lammaspaistia, että täytyy jatkaa konjakilla. Etätöissä kuudetta vuotta.
Pitää odottaa vielä muutaman vuoden, että kaljaa alkaa saamaan kotiinkuljetuksella. Sen jälkeen en liikahdakkaan sohvalta. :)
Eipä käy kateeksi kaljalla itsensä mädättävä.
Juon kyllä, mutta kohtuus takaa sen, että haitat eivät kasva hyötyjä suuremmiksi.
Harmi ettei AA ole luultavasti auki sinulle, koska ryhmissä kokoontumiset on kielletty viruksen vuoksi? :(
Mitäs tuosta reteilet, ap, meidän isäntä juo enempi, paljon enempi ja aamu 5 ylös töihin. Suurinosa ihmisistä juo, mutta käy silti töissä. Voi sitten esim. Juoda ja nettishoppailla enemmän.
Mä lopetin juomisen jo vuosia sitten, eipä tosin ole nyt töitäkään, aamukahvia juon rauhassa.. ei käy kateeksi krapulaa 😬
Ihanaa kun vois tehdä noin.
T: Eläkkeeseen enää 26v
Mä oon taas tyytyväinen, että saan käydä töissä. Pysyn fyysisessä työssä hyvässä kunnossa. Näen ihmisiä, sosiaalistakin elämää siis on. Ja päässä pysyy tolkku. Moni muu ihminen tuntuu olevan vähän hajamielinen ja saamaton näinä aikoina.
Ja lomautuksia ja irtisanomisia olen kokenut aiemmin jo ihan tarpeeksi.
Hmm, joskus illansuussa voi välillä tuntuakin siltä, että oispa kiva vaan tissutella kaljaa himassa eikä tarvitsisi herätä aamulla duuniin. Sitten kuitenkin kun herää, niin sitä on vaan onnellinen, että saa herätä pää kirkkaana eikä ole kohmeloa. Ei harmita. :)
Aina sitä jonkin orja on.
Jos ei työn, niin kuningas alkoholin sitten.
Vierailija kirjoitti:
Nautinto kai se tuokin istua yksin jossain betonihelvetissä yksiössä juomassa halvinta kaljaa aamusta iltaan. Eikö ole vähän noloa kun ei toimi tuottavana yhteiskunnan osana. Ansiot myös melko heikot jos pelkkien päivärahojen varassa.
Hei! Takaisin töihin siitä,, laiskuri! Ja joudut tänään tekemään tunnin ylitöitä ilman palkkaa, paska.
T: Pomo
0/5, ei yhtään kirjoitusvirhettä. Kateellinen puupää yrittää saada vihoja aikaan.
Tämä työnorja tienaa rahaa ja maksaa luuserien kaljat.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos. Teetkö tänään hieman ylitöitä? Tekisi mieli hyvää viskiä.
Vierailija kirjoitti:
Todellisuudessa vuositulot täytyy olla 80 000 euron luokkaa, jotta on nettomaksaja. Hyvin pieni osa työntekijöistä kuuluu siihen joukkoon.
Hyi olkoon, olispa hirveää olla alkoholista riippuvainen. Menisi elämä aivan hukkaan.
Mä haluaisin parempaa kaljaa kuin lidlin kotimainen. Mene työnorja takaisin hommiin jotta saan Lahden sinistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos. Teetkö tänään hieman ylitöitä? Tekisi mieli hyvää viskiä.
Eikö tuo ala sattumaan vatsaan?
Kuinka usein juot noin paljon, oletko tyytyväinen peilikuvaan?
Paljonko olet lihonut juomari-uran aikanasi, vai oletko jo niin pro että et tarvitse ruokaa?
Mitä tämä harrastus on tullut maksamaan?
PS. Kohta tulee 12 pulloa vodkaa ja kuoharia ovelle, sain satasella ja riittää ensi vuodelle asti.
itse ryyppään aamuun asti ja katselen sitten kun lampaat menee maukuen töihin xd! Sitten nukkumaan ja herättyä lidliin hakee lisää mässyä ja vähän olutta, kun on viinaa kaapissa useat litrat.