Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Palautatteko pilaantuneet hedelmät kauppaan?

Vierailija
15.04.2020 |

Taas kävi niin että hunajameloni oli vikaostos! Ulospäin hyvän näköinen keltainen kuori, mutta maistuu ihan käyneelle eli pilalla on. Maksoi vielä 3€ (Lidlissä).

Kyllä harmittaa aina kun näin käy. Rahat menee hukkaan, koko hedelmä biojätteeseen ja lopuksi turhaa tiskiä pilkkomisesta :(

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja se kysymys eli voiko näistä pilaantuneista hedelmistä saada kuittia vastaan rahat takaisin? Puolikas hunajameloni olis takaisin vietävänä jos voi saada rahat takaisin... En nyt mitään pientä mandariinia/omenaa kehtaisi palauttaisi, mutta kyllä 3 € maksava tuote jo harmittaa varsinkin kun näitä sattuu aina silloin tällöin kohdalle vaikka kuinka yrittää hyvän valita.

Ap

Vierailija
2/4 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan palauttanut, mutta olen pohtinut asiaa kun on ollutkin pilaantunut joukossa. Muistan lukeneeni jostain että niistä voi saada rahat takaisin kuittia vastaan. Mulle on käynyt useamman kerran että esim. avokado pilalla vaikka ulkoa päin täydellinen. Mitähän se nyt maksoi 1 avokado,1,5e. Olen päättänyt että seuraavalla kerralla kyllä kiikutan takaisin kauppaan ja haluan korvaavan tuotteen tai rahat. Ihmiset ei taida paljoa palauttaa hedelmiä kun ovat epätietoisia kannattaako. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo koskaan palauttanut.

Vierailija
4/4 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran, yli 10 vuotta sitten, palautin ison vesimelonin, kun se oli pilalla.