Millaisia kokemuksia eliittikumppaneista?
Siinähän se kysymys jo tulikin. Päätin kokeilla eliittikumppaneista,kun happypancake ja tinder ei ole tuottanut tulosta. Jos maksaminen vaikuttaisi, että miehet olisivat enemmän tosissaan. Mutta olkaa hyvät ja jakakaa kokemuksenne.
Kommentit (6)
Mitä olen tuttavilta kuullut niin suurin osa profiileista on kalasteluprofiileita ja keskustelutkin vaikuttaa menevän jonkun käsikirjoituksen mukaan. Firma houkuttelee maksamaan niitä ihme ekstramaksuja, jotta saat edes mahdollisia oikeita kontakteja.
Kukaan tuttavistani ei ole käynyt treffeillä asti, koska touhu on vaikuttanut niin selvältä koijaukselta heti alusta alkaen, että ovat viheltäneet pelin poikki.
M31
Mulla on siellä profiili. Olen yrittänyt poistaa sitä monta kertaa, mutta en saa sitä poistettua. Olen laittanut viestiä ylläpitoon, mutta eivät suostuneet poistamaan sitäkään kautta. Usein tulee viestiä, että joku on laittanut mulle viestiä. Ikävää, sillä en edes näe niitä, kun en maksa palvelusta.
Helsinkiläisenä nelikymppisenä naisena sain satoja yhteydenottoja ja löysin pian mukavalta vaikuttaneen ja älykkään miehen. Seuraavan puolen vuoden aikana paljastui, että oikeasti hän oli masennustaan alkoholilla hoitava katkerikko, joka ei ole 4 vuotta eromme jälkeen vieläkään jättänyt minua rauhaan, vaikka minulla on jo kolme vuotta uusi arkielämässä tapaamani mies.
Vierailija kirjoitti:
Helsinkiläisenä nelikymppisenä naisena sain satoja yhteydenottoja ja löysin pian mukavalta vaikuttaneen ja älykkään miehen. Seuraavan puolen vuoden aikana paljastui, että oikeasti hän oli masennustaan alkoholilla hoitava katkerikko, joka ei ole 4 vuotta eromme jälkeen vieläkään jättänyt minua rauhaan, vaikka minulla on jo kolme vuotta uusi arkielämässä tapaamani mies.
Arkielämä on paras deittialusta.
mistä tässä olisi tarkoitus keskustella?
KYSYNPÄHÄN VAAN????