Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nyt testataan kaikki oireiset koronasta, ihan kaikki. Vihdoin!

Vierailija
15.04.2020 |

Lähde esim. THL:n twitter ja uutiset.
Kaikki vähänkin oireilevat pääsee nyt testiin että onko koronaa vai ei. Kiriteerit vihdoin muutettu.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
2/8 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka sinne lähtee jonottamaan saadakseen tartunnan jos ei sitä vielä ole. Varsinkaan jos oireet ovat lievät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä!

Vierailija
4/8 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sairastin joulukuussa 2019 hirvittävän rajun influenssan tms.

2 viikkoa elämäni karmein yskä, nuha, limaa keuhkoissa. Yöllä en voinut nukkua,koska en saanut hengitettyä kunnolla. Kävelin öisin ympäri asuntoa,koska makuulla hengitys rohisi niin, etten voinut nukkua. Kuukauden räin limaa ulos keuhkoista. Olen varma, että korona on levinnyt jo vuonna 2019 tai aiemmin.

Vierailija
5/8 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä sairastin joulukuussa 2019 hirvittävän rajun influenssan tms.

2 viikkoa elämäni karmein yskä, nuha, limaa keuhkoissa. Yöllä en voinut nukkua,koska en saanut hengitettyä kunnolla. Kävelin öisin ympäri asuntoa,koska makuulla hengitys rohisi niin, etten voinut nukkua. Kuukauden räin limaa ulos keuhkoista. Olen varma, että korona on levinnyt jo vuonna 2019 tai aiemmin.

Joo, mulla oli myös vuonna 2013 viikko korkeaa kuumetta, rintakipuja, päänsärkyä ja nivelsärkyä. Se oli varmaan korona, vai olisiko ollut tavis influenssa.

6/8 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääseeköhän siis lievänkin, mutta sitkeän, yskäoireiston perusteella testiin? Eli vaikkei olisi hengenahdistusta eikä korkeaa kuumetta?

Tietysti jokainen voi itse punnita, haluaako nähdä sen vaivan ja ottaa altistumisriskin testiin mennessään, mutta periaatteessa joku voisi haluta syyn poikkeuksellisen pitkään jatkuneelle lievällekin koronavirukseen sopivalle oireelle.

Vierailija
7/8 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yskä on eräs koronan oireista joten pitäisi päästä.

Vierailija
8/8 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fake news.

Katsopa kuinka testausmäärät on kehittyneet viime päivinä:

https://www.hs.fi/kotimaa/art-2000006475179.html

Mm. eilen ei ole testattu juuri ketään.