Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voinko vaihtaa facebookin profiilikuvan ilman että

Vierailija
15.04.2020 |

se näkyy kenenkään minua seuraavan uutisvirrassa tyyliin ”MM vaihtoi profiilikuvansa”?
En ole käyttänyt vuosikausiin FB:a ihmisten seuraamiseen tai päivitysten tekemiseen, vain ryhmissä olemiseen ja niiden seuraamiseen. Nyt olisi aiheellista vaihtaa profiilikuva, diskreetisti.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit. Laitat asetukset niin että piilotat tekemisen aikajanalta. Olen itse onnistunut tekemään niin, mutten valitettavasti muista tarkasti miten.

Vierailija
2/3 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, mutta käyn aina heti vaihtamassa sen että ei näe kuin minä ja poistan sen vielä varmuuden varoiksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilisin sellaista, että vaihdat kuvan, mutta laitat näkymään sen vain itsellesi. Sitten viikon päästä vaikka muutat asetukset, että kuva on julkinen tai näkyy suurelle osalle kavereista. Tässä vaiheessa vaihdos ei ole enää tuore.

Silloinkin on mahdollista, että vaihdos näkyy sellaisille, joilla on hyvin vähän facebook-kavereita tai joilla ei ole paljon seurattavia kohteita, mistä syystä facebookilla ei ole tarjota uutisvirtaan oikein muuta uutta kuin se viikon takainen profiilikuvan vaihto.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän viisi