Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tanaankin vibraattorit menevat jo nyt valmiina odottaviin toosiin.

Vierailija
15.04.2020 |

Koska se tuntuu aina niin hyvältä, niin siksi sitäkin sitten vain tulee ajateltua. Taas uudelleen

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan se nyt jo latautunut.

Vierailija
2/9 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

VuvvvovvuvuvVvVvuvvvovvuvuvVvV

VvVvvvVvvvVVvvvvVVvvvvVVvvvv_ _WWWWvvvvWWWWvvvv

Ei ole ihan vielä valmis. Kiehtovan mallinen. Voimakkaan kuiskaava....

Kehoittaa: WWWWvvvvvWWWW.....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vibraattori on ihan kiva.

Vierailija
4/9 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi sietää vibraa. Se tärinä ja surina tekee minut hulluksi. Ei sillä hyvällä tavalla. Ennemmin käytän vaan sormia ja perinteisiä dildoja, mieluiten lasisia. Mutta tätähän ei kysytty.

Vierailija
5/9 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En voi sietää vibraa. Se tärinä ja surina tekee minut hulluksi. Ei sillä hyvällä tavalla. Ennemmin käytän vaan sormia ja perinteisiä dildoja, mieluiten lasisia. Mutta tätähän ei kysytty.

Mulla tulee kans käytettyä vibraa aika harvoin. Ei sillä kyllä siitä tykkään mutta laukee vaan ihan turhan nopeasti. Tuo lasi dildo kyllä vähän kans kiehtos, sen kovuus. Ehkäpä seuraava hankinta...

Joo ei tätä kyllä kysytty mutta tulinpahan tänne jaarittelemaan.

Vierailija
6/9 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ihan jumalattoman ihana, kun sen oppii. 

.( )

Vierailija
7/9 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla tulee kans käytettyä vibraa aika harvoin. Ei sillä kyllä siitä tykkään mutta laukee vaan ihan turhan nopeasti. Tuo lasi dildo kyllä vähän kans kiehtos, sen kovuus. Ehkäpä seuraava hankinta...

Suosittelen kyllä lämpimästi lasia. Olin vähän epäileväinen alkuun, mutta epäilyt hävisi heti, kun pääsi kokeilemaan. Se liukuu niin ihanasti jopa ilman liukkaria, mitä yleensä lelujen kanssa joutuu käyttämään. Ja se kovuus ja viileys (tai lämpö jos lämmittää, mutta itselle se viileys on parasta) ja kaikki.

Vibraa olen kyllä urheasti yrittänyt opetella käyttämään, mutta luovutin. Se vaan tuntuu epämiellyttävältä kaikista yrityksistä huolimatta. Mikähän siinä on se ettei vaan toimi?

Vierailija
8/9 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suosittelen kyllä lämpimästi lasia. Olin vähän epäileväinen alkuun, mutta epäilyt hävisi heti, kun pääsi kokeilemaan. Se liukuu niin ihanasti jopa ilman liukkaria, mitä yleensä lelujen kanssa joutuu käyttämään. Ja se kovuus ja viileys (tai lämpö jos lämmittää, mutta itselle se viileys on parasta) ja kaikki.

Vibraa olen kyllä urheasti yrittänyt opetella käyttämään, mutta luovutin. Se vaan tuntuu epämiellyttävältä kaikista yrityksistä huolimatta. Mikähän siinä on se ettei vaan toimi?

Hassua, itse inhoan lasisia ja kovia muovisia dildoja kun ovat niin inhottavan kovia ja tuntuvat niin pahalta :D ja vibralla taas tulen vaikka minuutissa.

Vierailija
9/9 |
16.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan kokeillut vibraa.

Kerran kokeilin dildoa ja oli hirvee pettymys; kylmä ja muovinen, kiristävä tylsä vehje ja tyhjyys ympärillä (ei toista ihmistä).

Kyllä omat sormet on parhaat jos ei kullia saa.

Ihmisen kosketus on kuitenkin ihmisen kosketus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi neljä