Maralle mies. Kuka on seuraava uhri
Kommentit (10)
Toni Nieminen. Taitaa olla vaan persaukinen.
Ei se saa enää ketään! Liian väkivaltainen.
Jari-Matti, sillä riittää rahaa Martille?
Marttihan sai maistaa omaansa, jätti Eskon aikoinaan yhtäkkiä, kun "salamarakkaus" rikkaaseen Stefuun iski ihan yhtäkkiä yllättäen. Esko oli tuolloin ulosotossa, kuten Marttikin itse.
Jätti Eskon kuin paskan perseestään, vaikka Esko on Victorian isä.
Sai maistaa omaansa.
Voi sitä poloista, johon korppikotkan kynnet iskeytyvät. Raatelee elävältä.
Vierailija kirjoitti:
Jari-Matti, sillä riittää rahaa Martille?
Marttihan sai maistaa omaansa, jätti Eskon aikoinaan yhtäkkiä, kun "salamarakkaus" rikkaaseen Stefuun iski ihan yhtäkkiä yllättäen. Esko oli tuolloin ulosotossa, kuten Marttikin itse.
Jätti Eskon kuin paskan perseestään, vaikka Esko on Victorian isä.
Sai maistaa omaansa.
Karman laki.
Rallikuski tykkää blondeista - sorry Mara!
Vähän olette kummallisia. Uhri on Martina ja hänen lapsensa. Toisen lapsen isä eli Stafan on huumeiden käyttäjä.
Martinan pahin pelko on, että omat lapset kuolisivat huumeisiin kuten siskonsa aikoinaan.
Ei halua olla lähelläkään sellaista elämää viettävä, ja oman lapsen isä on alkoholisti joka vetää kokaiinia!
Ihan kammottavaa. Jokainen äiti haluaa suojella lapsiaan. On täysin luonnonlakien vastaista, että lasta pitää suojella isältä! Ja mahdollisesti äitipuolelta.
Toivoisin niin, että Stefu ja Sofia joutuisivat telkien taakse.
Minun salarakkaani tykkää jostain syystä tästä miehisestä naisesta, pitää kauniina. Ei se tosin muuten minun kanssa olisikaan pyörinyt, olen samaa kaliberia Martinan kanssa. Voisin vinkata että tästä uusi.
Sinänsä pakko sanoa, että vielä astetta pahempi golddiggeri tuo Stefun uusi on.
Aika pimeä saa olla. Huh huh.