Rehevien rakastajat - Kehopositiivisuutta?
https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/fd5f29c1-2d9f-49ac-a2a3-77a5eb7…
"Kalifornian Sacramentossa asuvan Chrisin, 25, äidillä on vaikeuksia hyväksyä poikansa tyttöystävää. Joysta, 28, on tulossa vielä enemmän, sillä Chris aikoo kosia tätä. Lori vetoaa poikaansa, että tämä ottaisi aikalisän. Miksi? Koska Joy on isompikokoinen."
Nykyään tulee useampia ohjelmia näistä "isokokoisemmista" ihmisistä. Ei siinä mitään ja on hienoa, että erilaisista ihmisistä tehdään ohjelmia. Mutta miksi aina "rehevä" tai "isompikokoinen" näissä ohjelmissa tarkoittaa vähintään 250 kiloista ihmistä. Kyseessä ei ole silloin mielestäni mikään positiivisesti kuvailtu "rehevyys" vaan täysin sairaalloisen henegenvaarallinen lihavuus. Minusta tuntuu, että nykyään (ja korostetusti ameriikassa) yritetään kehopositiivisuuden nimissä luoda illuusiota siitä, että on ok olla sairaalloisen lihava ja onnellinen siitä. Minusta tämä on vähän vaarallinenkin trendi kun nuoret sukupolvet ovat jo aika lihavia muutenkin.
Odottelen tässä seuraavaksi positiivisuuden hengessä TV -sarjoja "Juoppo ja iloinen siitä", "Onnelliset pirivanhemmat" tai "Rakkaani on ihana linnakundi".
Kommentit (43)
Läskifetissi ovat ns syöttäjiä (feeders).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen aina ollut rehevä/muodokas mutta painanut enimmillään nyt tällä hetkellä 95kg ja olen 170cm pitkä. Kilot johtuvat tasan omasta laiskuudesta ja ajan puutteesta, minulla 4kk vauva jonka myötä kiloja tuli lisää, painoin ennen raskautta 75-80kg. Yritän koko ajan saada painoa pois pikkuhiljaa, aikaa vain tähän vauvan kanssa ei meinaa löytyä. Mieheni pitää minusta tälläisenä, on sanonut monesti pitävänsä naisista millä muotoja muttei tietenkään liikaa. Olen sanonut että sanoo vaan reilusti jos häiritsee etten oikeasti suutu koska itseä asiaå hieman häiritsee ja ajattelin tehdä asialle jotain.
Tuollainen ylipaino kun näissä ohjelmissa on niin on hengenvaarallista eikä hyväksi kenellekkään, tuon miehen kannattaisi kannustaa naistaan tuossa laihtumaan, vai liekö hänellä läskifetissi vaikka muuta väittäämihin ei aika riitä? Syömiseen?
Sinulla ei taida olla lapsia ollenkaan kommentistasi päätellen. Itsellä myös pieni vauva ja silloin ku vauva nukkuu ja aikaa olisi niin pitä tehdä muita juttuja esimerkiksi kotitöitä tai jopa syödä itse koska vauva kun hereillä niin hänellä usein kausia jolloin tosi vaativa ettei melkein vessaan pääse yksin saati että kerkeäisi treenata. Muutaman kerran kokeillut ja vauva rupeaa aina huutamaan kun yrittää esim jumpata kotona eikä siitä tule mitään.
Jumppaaminen on muutenkin hölynpölyä. Laihtuminen on ruokaa. Jonkun kotijumpan hyöty nyt on tasan nolla. Kunnon hikitreenin 20% laihtumisesta.lopettaa jatkuvan mussuttamisen, lohtusyömisen ja lataa puolet lautasesta täyteen kasviksia ruoka-aikana niin paino laskee.
Joo, luulin, ettei kukaan olisi niin tyhmä, ettei tiedä, ettei liikunnalla laihdu vaan ruokavaliolla. Mutta taas AV.lla oppii uutta ihmisestä.